dajackal 21.12.2024 00:40:41 | |
---|
msalama: No sulkekaa sitten koko tori jos teistä ei sitä paremmin valvomaan ole. Siis tommosta sössötystä vuodesta toiseen ja sen kun fleguna tappi sanonkomämissä istutaan. Tehkää jotain JA LOPETTAKAA SE LÄSSYTYS. Moderaattorit toimivat lain sallimissa rajoissa. Ei se ole mitään sössötystä. Miten se on niin iso ongelma? Ei siellä torilla ole pakko tehdä kauppaa. Minä en ihmettele mitään muuta kuin sitä, että miksei munkeroa voi päästää moderaattoritiimiin, niin saataisiin ne koijausilmoitukset melko nopeasti poistettua. Mutta tässä voi olla taustalla asioita, joista en ole tietoinen, joten sekin ihmettely voi olla turha. "Olen kitissyt tästä ennenkin ja tulen kitisemään tulevaisuudessakin." -Penasol
"Olisit ollut olematta väärässä, niin ei olisi tarvinnut kenenkään korjata." -Panzer Syrjä |
Johtaja 21.12.2024 04:43:53 | |
---|
msalama: No sulkekaa sitten koko tori jos teistä ei sitä paremmin valvomaan ole. Siis tommosta sössötystä vuodesta toiseen ja sen kun fleguna tappi sanonkomämissä istutaan. Tehkää jotain JA LOPETTAKAA SE LÄSSYTYS. Kukaan ei pakota käyttämään Toria tai sivustoa ylipäätänsä. Kun hommaa tehdään harrastuksena on resurssit, niin ajalliset kuin erityisesti taloudelliset, rajatut. Rakentavia ideoita miten tämäkin voisi toimia paremmin voi laittaa Backstagelle. dajackal: Minä en ihmettele mitään muuta kuin sitä, että miksei munkeroa voi päästää moderaattoritiimiin, niin saataisiin ne koijausilmoitukset melko nopeasti poistettua. Mutta tässä voi olla taustalla asioita, joista en ole tietoinen, joten sekin ihmettely voi olla turha. Moderaattoreiden tehtävä on käytännössä ainoastaan valvoa keskustelupalstaa. Työkalut ja ylipäätänsä pääsy mihinkään muualle ovat aika minimaalisia. Lähinnä pystyvät piilottamaan Tori-ilmoituksia. Kunhan sivuston päivitys saadaan julkaistua (katsokaa etusivun uutinen ja Backstage) on tarkoitus kehittää tätäkin. Eli ehkä tulevaisuudessa saadaan myös jonkinlaisia Tori-modeja, joiden kiinnostus ja osaaminen painottuu keskustelun sijasta enemmän sinne suuntaan, ja joilla on työkaluja moderoinnin hoitamiseen myös siellä. -— Ylläpito —- |
Snapo 21.12.2024 06:55:54 | |
---|
Johtaja: Eli ehkä tulevaisuudessa saadaan myös jonkinlaisia Tori-modeja, joiden kiinnostus ja osaaminen painottuu keskustelun sijasta enemmän sinne suuntaan, ja joilla on työkaluja moderoinnin hoitamiseen myös siellä. Entä kun mm. Munkerolla olisi kiinnostusta ja osaamista toimia torimodena, pyyntö on kuitenkin evätty. Miksi? "Mitään hyödyllistä tietoa musiikista tai soittimista täältä tuskin oppii, mutta kielioppi väännetään kuntoon vaikka väkisin." |
Johtaja 21.12.2024 08:02:47 | |
---|
Snapo: Entä kun mm. Munkerolla olisi kiinnostusta ja osaamista toimia torimodena, pyyntö on kuitenkin evätty. Miksi? Kuten edellisestä viestistä voi päätellä, ei meillä ole tällä hetkellä käytännössä teknisiä valmiuksia siihen. On vaikea toimia "torimodena" jos siihen ei ole työkaluja. Keskustelupalstalla modeilla on työkalut viestien poistamiseen, siirtämiseen, muokkaamiseen, käyttäjien jäähyttämiseen (eli Torilla sitä voi verrata ilmoittamiskieltoon) ja varoituksien lukemiseen. Mutta Torilla tälläisiä ominaisuuksia ei ole vielä olemassa (muilla kuin ylläpidolla, ja meilläkin vain osittain). Ja kuten sanottua, kunhan nykyinen ikuisuusprojekti sivuston yleisestä päivityksestä saadaan julkaistua, voidaan näitä(kin) uusia juttuja toteuttaa. -— Ylläpito —- |
harripoika 22.12.2024 11:46:19 | |
---|
Henri Henri Olavi: Mulla jäi käteen ihan kivasti vankilassa. Kun ei sitä rahaa kulunut kuin röökiin oikeastaan ja asumisesta maksamiseen sitten kun pääsin suljetulta avovankilaan.
Lol..varmaan tosi kivasti, riittikö ihan sijoittamiseen asti:)))) |
Henri Henri Olavi 22.12.2024 12:03:46 (muokattu 22.12.2024 12:05:12) | |
---|
harripoika: Lol..varmaan tosi kivasti, riittikö ihan sijoittamiseen asti:)))) Ei tarvinut sijoittaa, koska oli jemmassa niin paljon hynää. En muutenkaan sijoita rahojani. Kaikki on käteisenä eri paikoissa ettei mua voida jäljittää. Lisäksi, vain idiootit sijoittaa, ja mä en kuulu heihin. Jos et sä osaa päätäs käyttää niin voisit sä ainaki munaas näyttää |
harripoika 22.12.2024 12:20:38 | |
---|
Henri Henri Olavi: Ei tarvinut sijoittaa, koska oli jemmassa niin paljon hynää. En muutenkaan sijoita rahojani. Kaikki on käteisenä eri paikoissa ettei mua voida jäljittää. Lisäksi, vain idiootit sijoittaa, ja mä en kuulu heihin. Idiotismiin ei kuulu lusiminen vankilassa?? Suomessa sitäpaitsi pitää olla oikea roisto että joutuu kiven sisään. Raiskaajatkin selviää usein ehdollisella. |
harripoika 22.12.2024 12:29:08 | |
---|
Vankilamorsian puhuu. |
Henri Henri Olavi 22.12.2024 12:30:19 | |
---|
harripoika: Ei, toivottavasti et suakaan rundissa . Ei. Ootko kuunnellut I used to fuck people like you in prison recordsin tuotantoa? Jos et sä osaa päätäs käyttää niin voisit sä ainaki munaas näyttää |
harripoika 22.12.2024 12:31:23 | |
---|
Henri Henri Olavi: Ei tarvinut sijoittaa, koska oli jemmassa niin paljon hynää. En muutenkaan sijoita rahojani. Kaikki on käteisenä eri paikoissa ettei mua voida jäljittää. Lisäksi, vain idiootit sijoittaa, ja mä en kuulu heihin. Teitkö paljonkin ylitöitä "palkkatöissä" aikoinaan että kertyi säästöjä? |
harripoika 22.12.2024 12:32:26 | |
---|
Henri Henri Olavi: Ei. Ootko kuunnellut I used to fuck people like you in prison recordsin tuotantoa? On ollut sen verran onnea ettei oo tullut linnakundeja vastaan elämän aikana. Eikä tule. Joku roti pitää olla. |
Kivijalka 22.12.2024 12:34:58 | |
---|
msalama: No sulkekaa sitten koko tori jos teistä ei sitä paremmin valvomaan ole. Tämähän se taitaa hiljalleen olla ainoa ratkaisu. Muusikoiden.net on muuttunut pikkuhiljaa synonyymiksi pikkurikollisten pesäkololle ja huijausketju lienee jo palstan aktiivisimpia. Itse tulee osteltua ainoastaan ennestään tutuilta myyjiltä tai sitten palveluista jotka valvovat kauppaa jollain tavalla, kuten reverbistä. "Every person with screen time knows some form of martial art, and most of them can solo like Van Halen. This is the way the world should be!" |
Henri Henri Olavi 22.12.2024 12:35:08 | |
---|
harripoika: On ollut sen verran onnea ettei oo tullut linnakundeja vastaan elämän aikana. Eikä tule. Joku roti pitää olla. No tämäpä on kiva juttu harripoika. Jatka harripoika tällä linjalla. Jos et sä osaa päätäs käyttää niin voisit sä ainaki munaas näyttää |
ÄrGee 22.12.2024 16:35:18 | |
---|
Hyvää iltapäivää. Kiinnostunut - josefbriop@gmail.com joseeebd990 nimimerkillä postaili, näköjään jooseppia on kiinnostanut moni muukin tavara... Mistä näitä jooseppeja oikein tulee. 470 tracks of just orchestrations & synths.
-Jari Mäenpää |
Jyrken 22.12.2024 17:14:52 | |
---|
ÄrGee: joseeebd990 nimimerkillä postaili, näköjään jooseppia on kiinnostanut moni muukin tavara... Mistä näitä jooseppeja oikein tulee. Sama hooseppi spämmäsi tätä virttään mullekin juuri pikaviestinä, suoraan estolistalle if you mostly play metallica get kirk hammets signature dunlop wahh pedal |
Sir Härö 22.12.2024 19:30:16 | |
---|
Harripoika ja HenriX2 hankkivat yhteisen huoneen tai ainakin lopettavat välienselvittelyn tässä ketjussa. -— Moderaattori —-
"Top gun on elkonva toverudsta" |
Henri Henri Olavi 22.12.2024 19:35:22 | |
---|
Sir Härö: Harripoika ja HenriX2 hankkivat yhteisen huoneen tai ainakin lopettavat välienselvittelyn tässä ketjussa. Lopetin klo. 12.35. Eihän näille kiusaajille pitäisi vastata mitään, mutta olen tosi huono sellaisessa. Jos et sä osaa päätäs käyttää niin voisit sä ainaki munaas näyttää |
shcircus 27.12.2024 07:21:20 | |
---|
forreal: Vaikka kuinka olisikin aihetta epäillä jotakin kaveria koijariksi, niin henkilöiden tilitietojen ym henkilötietojen jakaminen julkisesti ei ole ok. Minua ei kiinnosta onko se sinun tai jonkun muun mielestä OK jos epärehelinen ihminen kyseessä. Jos on varas niin nimi ja naama lehteen vaikka kuinka joku siitäkin piipittää. Nykyään hyysätään kaikenmaailman rikollisia/varkaita/pedofiileja/huumediilereitä - ihmisjätteitä joista on ainoastaan haittaa eikä heille koidu juuri minkäänasteisia rangaistuksia - vähän annetaan sakkoja ja silitellään päätä koita ny olla kunnolla. Kuinka paljon se sinua haittaa jos rikollisen nimi tai tilinumero mainitaan (että joku välttyisi huijatuksi tulemiselta) palstalla jossa kyseinen tyyppi varastaa ihmisiltä rahaa käyttäen sitä kyseistä tilinumeroa? ja jos oikeasti haittaa niin kehotan vähän tarkastamaan omaa maailmankatsomusta. "PPIMV - cranked tones at mouse fart volume." |
shcircus 27.12.2024 07:33:48 | |
---|
"PPIMV - cranked tones at mouse fart volume." |
possum 27.12.2024 09:50:12 (muokattu 27.12.2024 09:55:58) | |
---|
shcircus: 0406816446 Timo Autti, myös koittaa täälä huijailla. Löytyy esim. tuolta https://www.kukasoitti.fi/numero/0406816446 Hmm... Vastasi eilen ostoilmoitukseeni WhatsAppin kautta ja tarjosi etsimääni kampetta epäilyttävän sopuisaan hintaan - pyysin laittamaan maksuyhteystietonsa Muusikoiden.netin kautta pikaviestillä, minkä jälkeen ei sitten kuulunutkaan mitään. (Edit. googlettamalla löytyykin lisätietoa...). |