Aihe: Tyhmimmät kommentit musaliikkeen myyjiltä?
1 2 3 4 532 33 34 35 36121 122 123 124 125
pths
04.03.2007 19:19:30
itse olen kuopion Flangerissa saanut erinomaista palvelua ja parhaat alennukset se myyjä on laskimellansa mulle näpytellyt, jos vertaa muihin kuopion liikkeisiin. yhden poikkeuksellisen kerran muistan. taisin kysyä ibanezin rga121 ja rg1820 hintoja, niin tämä pienempi myyjä tyrmäs tuon kelluvan tallan täysin. sanoi, ettei sillä ole soittamisen kanssa mitään tekemistä. joku näppärä varmaan yhtyy mielipiteeseen...

tuoltapa olisi bossin gt-8 lähtenyt 300€:lla. ihan uusi oli, mutta siinä oli jotain komponentteja, jotka eivät olisi menneet läpi jostain säädöksistä tms. harmitti kovin, kun olin silloin rahaton. perkele.
zädääm
04.03.2007 19:29:27
Tuonne en kyllä astu enää jalallanikaan sisälle. Se nainen laukko perässä liikkeessä ja kyttäsi minua ja kaveriani minkä kerkesi. Sehän oli kovakuntonen mummeli. SItten lopulta uskaltauduin kysymään, että saako yhtä kitaraa koittaa. Mummo mietti vähän aikaa ja rääkäisi varsin tuskallisesti:"SAA!!" Oli se niin vaivalloista. Aivan kuin se olisi menettänyt rakkaan ystävänsä, joita vaikutti olevan kaupassa varsin vähän. (Ja tiedän kyllä miksi)

No jopas. Mulla on kyllä niin erinlaiset kokemukset sieltä. Taitavat sittenki olla vähä pärstäkertoimen perusteella :D
Yksijalkaisia naisia on helppo kaataa sänkyyn.
olli8
04.03.2007 19:39:51
itse olen kuopion Flangerissa saanut erinomaista palvelua ja parhaat alennukset se myyjä on laskimellansa mulle näpytellyt, jos vertaa muihin kuopion liikkeisiin. yhden poikkeuksellisen kerran muistan. taisin kysyä ibanezin rga121 ja rg1820 hintoja, niin tämä pienempi myyjä tyrmäs tuon kelluvan tallan täysin. sanoi, ettei sillä ole soittamisen kanssa mitään tekemistä. joku näppärä varmaan yhtyy mielipiteeseen...

tuoltapa olisi bossin gt-8 lähtenyt 300€:lla. ihan uusi oli, mutta siinä oli jotain komponentteja, jotka eivät olisi menneet läpi jostain säädöksistä tms. harmitti kovin, kun olin silloin rahaton. perkele.

En minä heidän palvelusta valita ollenkaan vaan heidän tietämättömyytensä on ärsyttävää ja kun puhuvat itsensä pussiin joka kerta kun suunsa avaavat. Minun edessäni ovat paskaksi haukkuneet marshallin vahvistimet ja bossin pedaalit ja fenderin kitarat kun itsellään heillä oli muuta tarjottavaa minulle myytäväksi. Lukuisilla kavereillani on samanlaisia kokemuksia heistä, mutta kyllähän he mukavia ovat ja hyviä tarjouksiakin ovat tehneet ja mielelläni siellä käyn. Vaan ei vielä ole yksikään tarjous Thomannia voittanut.
Hannu H.
04.03.2007 19:53:31

Sama juttu ravintolassa se, että aletaan kysellä tilauksia heti kun pöytään istutaan.

Mä olen nyttemmin ollut ihan iloinen siitä että tullaan heti sitä safkaa tarjoamaan. Nimimerkillä kerran tiskille huutelemaan mennyt.
Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ. Salon Seudun Bändit
Aina tapahtuu Backstagella
saastara
04.03.2007 20:03:52
Mä olen nyttemmin ollut ihan iloinen siitä että tullaan heti sitä safkaa tarjoamaan. Nimimerkillä kerran tiskille huutelemaan mennyt.

Näin olen itsekkin joutunut joskus tekemään.. :( Päivän sana onkin jälleen: "Tasapaino".
Lisää middleä.
Mars Mountain Music
04.03.2007 20:08:56 (muokattu 07.03.2007 12:30:22)
Menin ostamaan ekaa sähkistä isän kanssa Ahosen Musiikkiin. Isä kysy aivan aloittelijalle ekaa kitaraa ja vahvistinta. Myyjä otti sitte esiin Behringerin vintage paketin eikä edes viittiny avata sitä, että oisin testannut eikä edes ehdottanu sitä. Tyhmä kun olin otin sitten sen ja se vituttaa vieläkin, että se meni myymään jotain niin turhaa aloittelijalle, joka oli innostunut kitaransoitosta (ja olen edelleen). Sillä soitin 8 kuukautta. Jonkin aika sitten kaverini kysyi sieltä samaa pakettia tosin eri myyjältä ja se sano, että ei sitä kannata ostaa.

Tampereen dlx:ästä olen saanut ihan hyvää palvelua. Olin ostamassa epiphonen sg:tä joka oli 340 euroo. Loppujen lopuks kitara makso 280 egeä.
-Juice-
04.03.2007 20:36:27
Kotikaupungin ainoassa musaliikkeessä asioin joskus pari vuotta sitten viimeeksi ja sain tarpeekseni. Liikkeen pitäjä ei ollut silloin itse paikalla ja oliskohan ollu hänen äitinsä tuuraamassa, vanhempi naishenkilö kuitenkin. No menin kyselemään sähkökitaran kieliä. Mummeli katteli siinä minua, eikä hänellä ollut aavistustakaan, mistä puhuin. Hän käski sitten itse tulla sieltä tiskin takaa taka-huoneesta valitsemaan sopivat, kun "ei hän näistä oikein ymmärrä" :D

Ohi kulkiessani oon katsonut että kohtuullisen usein tämä loistosijainen siellä on töissä. Aika ässä paikka muutenkin, siellä on ollut samat paskat kamat ikkunassa, niin kauan kuin liike on ollut pystyssä eli noin 7-8 vuotta. Kerran kaveri tilasi lespaansa uuden virittimen samaisesta liikkeestä ja tässä taisi mennä sellanen kolme kuukautta...
Certainly, in the topsy-turvy world of heavy rock, having a good solid piece of wood in your hand is often useful.
Timesby
04.03.2007 20:37:12 (muokattu 04.03.2007 20:37:22)

Menin ostamaan ekaa sähkistä isän kanssa Ahosen Musiikkiin. Isä kysy aivan aloittelijalle ekaa kitaraa ja vahvistinta. Myyjä otti sitte esiin Behringerin vintage paketin eikä edes viittiny avata sitä, että oisin testannut eikä edes ehdottanu sitä. Tyhmä kun olin otin sitten sen ja se vituttaa vieläkin, että se meni myymään jotain niin turhaa aloittelijalle, joka oli innostunut kitaransoitosta (ja olen edelleen). Sillä soitin 8 kuukautta. Sainpahan ainakin kitaratunteja sieltä. Jonkin aika sitten kaverini kysyi sieltä samaa pakettia tosin eri myyjältä ja se sano, että ei sitä lannata ostaa.

Noista kitarapaketeista. Kuopion Viikingmusiikissa on pino ltd:n kitarapaketteja ja vieressä on lappu, jossa lukee "Tästä huono kitarapaketti halvalla". Rehellistä :)
"Mr Rusk, You're not wearing your tie."
Shredator
04.03.2007 20:53:52

Iisalmen musiikki on kanssa aika legendaarinen paikka...Mentiin tässä taannoin kaverin kanssa ostamaan sitruunaöljyä otelautaa varten. Myyjä kysy vaan mitäs se on? Kaveri siihen että tuota noin ja osoittaa purkkia hyllyssä:D Myyjä siihen sitten että mihin tätä ees käytetään...Meikä repeilee jo siinä vaiheessa siellä taustalla.

Sen jälkeen myyjä rupeaa jauhamaan p*sk** meidän kanssa: Mitäs musiikkia soitatte? -Hevirokkia
-No sitähän mekin aikoinaan, kunnes piti mennä oikeisiin töihin :D

*hetken hiljaisuutta*

Myyjä: No menehän siitä laittamaan sitä öljyä kurkkuun tai mihinkä laitatkaan...

:D Filipun ukko on kyllä todellinen myyntitykki...
Nuke 'em!
Don Make
04.03.2007 20:57:07
-Missä teillä on kitaran kielet?

-Ööh...joo

Ei sen jälkeen ukkoa näkyny.
''Guitar is easy. All you need is six strings, five fingers and one asshole.'' -Keith Richards
pekurides
04.03.2007 21:46:19

Menin ostamaan ekaa sähkistä isän kanssa Ahosen Musiikkiin. Isä kysy aivan aloittelijalle ekaa kitaraa ja vahvistinta. Myyjä otti sitte esiin Behringerin vintage paketin eikä edes viittiny avata sitä, että oisin testannut eikä edes ehdottanu sitä. Tyhmä kun olin otin sitten sen ja se vituttaa vieläkin, että se meni myymään jotain niin turhaa aloittelijalle, joka oli innostunut kitaransoitosta (ja olen edelleen). Sillä soitin 8 kuukautta. Sainpahan ainakin kitaratunteja sieltä. Jonkin aika sitten kaverini kysyi sieltä samaa pakettia tosin eri myyjältä ja se sano, että ei sitä lannata ostaa.

Toisaalta mitäpä siitä olisit ymmärtänytkään vaikka olisit sitä testaillut, ekaa kitaraa kun ostamassa...
siis paskahan se on ihan selvä juttuhan tuo, kaikki varmaan tiesi isäsi myös!

Se vasta on turhaa ostaa aloittelijalle kaupan kalliimmat kamppeet ja sit ne jäävät nurkkiin kun ei kuukaudessa oppinutkaan kaikkia bodomin sooloja:)
Tunteella päin vittua.
Guitar Hero
04.03.2007 22:35:39
-Missä teillä on kitaran kielet?

-Ööh...joo

Ei sen jälkeen ukkoa näkyny.

Hiljainen repeäminen :)
Come to the dark side. We have cookies
www.sweetmoses.net
Sleepless
04.03.2007 23:39:42 (muokattu 04.03.2007 23:45:20)
En minä heidän palvelusta valita ollenkaan vaan heidän tietämättömyytensä on ärsyttävää ja kun puhuvat itsensä pussiin joka kerta kun suunsa avaavat. Minun edessäni ovat paskaksi haukkuneet marshallin vahvistimet ja bossin pedaalit ja fenderin kitarat kun itsellään heillä oli muuta tarjottavaa minulle myytäväksi. Lukuisilla kavereillani on samanlaisia kokemuksia heistä, mutta kyllähän he mukavia ovat ja hyviä tarjouksiakin ovat tehneet ja mielelläni siellä käyn. Vaan ei vielä ole yksikään tarjous Thomannia voittanut.

Heh, tämähän johtuu siitä kun eivät saa Fenderiä ja Marsuja myyntiin. Pitkiä toveja sen yrittäjän kanssa jutellut ja kannattaa oikeasti ottaa huumorilla sen sanomiset. Toivottavasti jaksaa pitää pintansa kun jäi ainoaksi yksityiseksi Kuopioon...

Noista tarjouksista sen verran, että ainakin joskus tarkistivat thomannin sivuilta hinnan ja laskivat tarjouksen sen mukaan. mm. ENGL fireball nupista sain tajouksen 1000e ja thomannilla vastaava 1019e eli riippuu aika lailla tuotteesta ne tarjoukset. Myöskään Ibanezin kitaroita en lähtisi ulkomailta tilaamaan.

EDIT: btw. omistajalla itsellään on useita Fenkkuja joista pari roikkuu siellä seinällä eli siitä voi päätellä mitä se oikeasti on niistä mieltä. Saattaa se haukkuminen olla myös turhautumista, koska Fender olisi aika iso myyntiartikkeli, mutta pienellä firmalla ei mahdollisuuksia kilpailla isompien liikkeiden kanssa moisista diileistä.
Hiljaa hyvä tulee.
Thanatopsis
05.03.2007 00:09:30
-Moi.
-Moi. Sähkökitaraan pitäis saaha uuet kielet.
-...Ootas mie käyn Kimmon tuolta. Se osaa vähän paremmin.
Farewell happy fields. Where joy forever dwells.
nannne
05.03.2007 08:31:04

Tuonne en kyllä astu enää jalallanikaan sisälle. Se nainen laukko perässä liikkeessä ja kyttäsi minua ja kaveriani minkä kerkesi. Sehän oli kovakuntonen mummeli. SItten lopulta uskaltauduin kysymään, että saako yhtä kitaraa koittaa. Mummo mietti vähän aikaa ja rääkäisi varsin tuskallisesti:"SAA!!" Oli se niin vaivalloista. Aivan kuin se olisi menettänyt rakkaan ystävänsä, joita vaikutti olevan kaupassa varsin vähän. (Ja tiedän kyllä miksi)

No jopas. Mulla on kyllä niin erinlaiset kokemukset sieltä. Taitavat sittenki olla vähä pärstäkertoimen perusteella :D

Kyllähän tuo vähän tuulella käy, "VAIIIMOOO ANNA POJALLE PLEKUJA!". Kyllä se mies on tosi mukava aina mutta. Kaverin isä häntä kuvasi seuraavanlaisesti: "se on niin kiero että sille pitää hattukin ruuvata päähän" ja "jos se sannoo päivää niin pittää kellosta kattoa että onko se ees päivä". Hieman ehkä osuvaa ja jonku verran asian vierestä mutta noniin. Ja tuo vaihtoraha homma on kyllä mysteeri, se vaikuttaa suorastaan järjestäytyneeltä toiminnalta.
p130
05.03.2007 10:14:25 (muokattu 05.03.2007 10:14:39)

Yrittääköhän ne Hämeenlinnan TV-Sävelessä samaa kun siellä on MIM Standard HSS hintaan 660e (tompalla 499e). Classic Playerini tilaan saksasta, en edes viitsi lähteä kysymään että paljonko ne liikkeessä pyytäis.

Jäsen kehvo, joka on "varsin näkyvällä paikalla" Fenderin Suomen organisaatiossa, sanoo näin: Kauppiaat koko Euroopassa ostavat samalla hinnalla. Se on FAKTA.

http://muusikoiden.net/keskustelu/p … 15&t=50697&o=0&#p810830
Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen
kojones
05.03.2007 10:24:21
Jäsen kehvo, joka on "varsin näkyvällä paikalla" Fenderin Suomen organisaatiossa, sanoo näin:

http://muusikoiden.net/keskustelu/p … 15&t=50697&o=0&#p810830

Fenkun hinnoittelupolitiikka kuulemma muuttui nyt vuodenvaihteessa. Mutta tompan hintoihin oon kyllä fenkkuostoissani sitä ennen päässyt.
Jay-Kay
05.03.2007 10:24:36
Katselen kielihyllykköä. Silmäni etsivät elixirin pakettia, mutta eipäs näy...

Minä: Onks teillä Elixirin kieliä, ihan perus kympit, jos löytyy?
Myyjä: Ei oo eikä tuu. Kerran kokeilin ja katkes melkein heti! kalliimpiakin ovat kun normaalit....
Missä Oikeus? Missä Vääryys?
Umas
05.03.2007 10:26:22

Heh, tuo on hyvä taktiikka; pistää hintalappuun ovh ja siitä sitten "antaa huimasti alennusta" sen verran että menee suunnilleen siihen hintaan mitä kitara muualla maksaa.

http://www.thomann.de/fi/fender_mex_60s_strat.htm

Hassua... minä maksoin liikkeesta ostaessa näköjään vähemmän ku thomannilta ... vau...
Traditional
05.03.2007 11:14:42
Vaan ei vielä ole yksikään tarjous Thomannia voittanut.

Hep! Minulla on, tosin metal zone ja Iban Rg350. Paitsi että thomann laski niiden hintoja seuraavalla viikolla... ;) Mukaviahan Flangerissa on, paitsi että se pomo on aina kahvilla. :D
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)