Aihe: Ran Guitars
1 2 3 4 532 33 34 35 3668 69 70 71 72
Hanok
28.07.2006 12:39:59
Kerro ny miten se soi

Jep, siitä kiinnostaisi kuulla.

Nuo ongelmat ovat sentään varsin vähäpätöisiä jos kitara muuten vastaa odotuksia. Kuljetusasiaahan ei voi kitaran valmistajan syyksi laittaa (etkä taatusti ole ensimmäinen jolle käy UPS:n kanssa noin). Kitaran säätöjen puutteellisuuskin johtuu varmaan lähinnä siitä että asiasta olisi pitänyt sopia vielä tarkemmin. Tuskin se on Ranillakaan mitenkään jokapäiväistä että metalliosiin joudutaan tekemään muutoksia.

Toivottavasti kitara muuten soi ja on hyvä soittaa.
Laupias Tuoni
28.07.2006 12:50:59

Jep, siitä kiinnostaisi kuulla.

Nuo ongelmat ovat sentään varsin vähäpätöisiä jos kitara muuten vastaa odotuksia. Kuljetusasiaahan ei voi kitaran valmistajan syyksi laittaa (etkä taatusti ole ensimmäinen jolle käy UPS:n kanssa noin). Kitaran säätöjen puutteellisuuskin johtuu varmaan lähinnä siitä että asiasta olisi pitänyt sopia vielä tarkemmin. Tuskin se on Ranillakaan mitenkään jokapäiväistä että metalliosiin joudutaan tekemään muutoksia.

Toivottavasti kitara muuten soi ja on hyvä soittaa.

Kitara kuulostaa, tuntuu ja näyttää hyvältä. Tässä vaiheessa en pysty tuon tarkemmin analysoimaan, kun en ole kitaraa vielä treenikämppäolosuhteissa päässyt tyyppaamaan.

UPS:n toiminnasta en tietenkään syytä Rania, mutta kuten totesin, niin pro forma laskuun oli kirjattu, mitkä kielet kitaraan piti tulla ja mille se piti säätää. Jos asiakkaan toiveita ei noudateta, niin ei niitä pitäisi sitten myöskään spekseihin kirjata. Itse olen kyllä ylipäätään sitä mieltä, että käsintehdyn custom-soittimen pitäisi tulla juuri niillä säädöillä kuin asiakas haluaa.
villeh
28.07.2006 13:16:30

voi kuttu, tulis jo se kepukka sieltä, tuskaisia aikoja vietetään, lisäsin omaksi kuvaksi luonnoksen kepukasta.

harmi että oli loppusilaus toisenlainen, tuskin teki tahallaan. onnea uudelle kirveelle!!!
Tympee Huttunen
28.07.2006 13:25:22 (muokattu 28.07.2006 13:26:34)
Musamaailma teki tuon ESP-kitaraani takuutyönä - joten oletin automaattisesti, että tekevät tuon Ranilla. Eivät tehneet, joten jouduin viemään kitarani heti huoltoon täällä Suomessa, koska itselläni ei ole tarvittavia työkalua tuohon hommaan. Dariusz lupasi kyllä fiksata kitaran kuntoon, jos lähettäisin sen takaisin Puolaan (Ranin laskuun, totta kai), mutta en viitsinyt sitten vaivautua.

En nyt ymmärtänyt. Eikö tuossa lue, että Dariusz lupasi korjata kitaran täysin ilmaiseksi?

E: Nätti kepukka tosiaan. Veikkaan, että siellä tekee jokin muu taho nuo kielten laitot yms. ja ettei sitä pidetä juuri niin suurena asiana, jos paikkaan menee hieman ohuempi setti.
Minä Rakenna itse pedaalisi Hyvää kesää!
Laupias Tuoni
28.07.2006 13:53:01 (muokattu 28.07.2006 13:54:03)

En nyt ymmärtänyt. Eikö tuossa lue, että Dariusz lupasi korjata kitaran täysin ilmaiseksi?

Kyllä. Tulin kuitenkin siihen tulokseen, että ei maksa vaivaa lähettää kitaraa Puolaan asti korjattavaksi, kun kyse ei ollut tuon suuremmasta asiasta.
Laupias Tuoni
28.07.2006 13:56:30

Kyllä. Tulin kuitenkin siihen tulokseen, että ei maksa vaivaa lähettää kitaraa Puolaan asti korjattavaksi, kun kyse ei ollut tuon suuremmasta asiasta.
ballfish
28.07.2006 14:00:56
Turhahan tuommoisesta on valittaa, kun SINÄ ITSE päätit kitaran tilata Suomesta asti. Puolalaisille on varmasti helppo viedä kitara huoltoon naapurikaupunkiin. ;)
Jormaz
28.07.2006 14:10:10
Käyttää ilmeisesti 7-kielisessä 6-kieliselle alun perin tarkoitettuja upotuksia?
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
P2
28.07.2006 14:32:01
Turhahan tuommoisesta on valittaa, kun SINÄ ITSE päätit kitaran tilata Suomesta asti.

Samaa mieltä, sieltä saa mistä tilaa.

Käyttää ilmeisesti 7-kielisessä 6-kieliselle alun perin tarkoitettuja upotuksia?

Siltähän tuo näyttää juu, vähän oudonnäköiset mun silmään. Halvalla saa ja hevosella pääsee. Ihan pätevännäköinen keppi kyllä, toivottavasti ei tule lisää ongelmia.
Ben_D
28.07.2006 16:03:04

Siltähän tuo näyttää juu, vähän oudonnäköiset mun silmään. Halvalla saa ja hevosella pääsee. Ihan pätevännäköinen keppi kyllä, toivottavasti ei tule lisää ongelmia.

Ne mitkään oudot ole...alkaa täällä jutut oleen sitä luokkaa, että onpas paskoja skeboja. Suomalaista naapurikateutta.
Fierce Moshter Promo Out Now! Tilaukset
ballfish
28.07.2006 16:09:15
Ne mitkään oudot ole...alkaa täällä jutut oleen sitä luokkaa, että onpas paskoja skeboja. Suomalaista naapurikateutta.

Rhoadsikateus vai? Hyi helvetti. Ehkä olisin kateellinen CS Jacksonille. Mutta asiaan: pikemminkin alkaa totuus Ranista paljastumaan, eikä tilaaminen houkuta enää yhtään.
Ben_D
28.07.2006 16:11:28

Rhoadsikateus vai? Hyi helvetti. Ehkä olisin kateellinen CS Jacksonille. Mutta asiaan: pikemminkin alkaa totuus Ranista paljastumaan, eikä tilaaminen houkuta enää yhtään.

Mikä totuus? Jaa, että tekevät yhtä laadukkaita kitaroita kun esim. Jackson ja ESP kolme kertaa halvemmalla?? Mä olen kahta Rania soittanut enkä huomannut niissä mitään eroa omiin Amerikan Jacksoneihini. Totuus on se, että sieltä pajasta tulee helvetin laadukkaita keppejä.
ballfish
28.07.2006 16:26:48
Mikä totuus? Jaa, että tekevät yhtä laadukkaita kitaroita kun esim. Jackson ja ESP kolme kertaa halvemmalla?? Mä olen kahta Rania soittanut enkä huomannut niissä mitään eroa omiin Amerikan Jacksoneihini. Totuus on se, että sieltä pajasta tulee helvetin laadukkaita keppejä.

Jaa no, tilaa sitten sieltä kitarasi, minä en.
Eemil
28.07.2006 16:37:55
Hyvä jätkät! :)

Hienon näköinen viimeistelyltään tuo kitara vaikken RR-mallista itse pidäkään.
Alkoko tehdä mieli Eemeliä? -Vilhelmus K100#2
Thule
28.07.2006 16:40:21 (muokattu 28.07.2006 16:40:48)

Kerroppas silti että mikä "totuus" alkoikaan paljastumaan? I'm dying to know.

Ja Laupiaalle Tuonelle: Hieno keppi! Olisiko mahdollista saada kuvaa myös lavasta?

Edit: Väärä lainaus.
Steel and snow.
Ben_D
28.07.2006 17:31:15 (muokattu 28.07.2006 17:31:28)

Tilasin jo. Montaa Rania olet soittanut? Monta Rania olet ylipäätään nähnyt? Olis syytä alkaa kommentoimaan siinä vaiheessa kun asiasta on parempaa tietoa.
Jii
28.07.2006 17:35:44
Mutta asiaan: pikemminkin alkaa totuus Ranista paljastumaan, eikä tilaaminen houkuta enää yhtään.

Mikä totuus? Kerro, mitä on paljastunut. Ei tuosta aiemmasta mielestäni mitään kohtalokasta käynyt ilmi.
Birth, copulation and death. Is this your life?
ballfish
28.07.2006 17:35:57
Tilasin jo. Montaa Rania olet soittanut? Monta Rania olet ylipäätään nähnyt? Olis syytä alkaa kommentoimaan siinä vaiheessa kun asiasta on parempaa tietoa.

Työnlaatu on varmasti helvetin hyvä.Sitä en ole muistaakseni kritisoinut. Ihmetytti vaan nuo 6-kielisen inlayt. Mututiedolla luulisin, että semmoisia ei tilattu.

Muuta enpäs jaksa enempää tapella. Kohta tulee taas jäähyä. Let off some steam, Ben D. ;)
ballfish
28.07.2006 17:36:50
Mikä totuus? Kerro, mitä on paljastunut. Ei tuosta aiemmasta mielestäni mitään kohtalokasta käynyt ilmi.

Juuri tuo 6-kielisten valmisosien käyttö lähinnä.
ballfish
28.07.2006 17:37:42 (muokattu 28.07.2006 17:38:21)
Hienon näköinen viimeistelyltään tuo kitara vaikken RR-mallista itse pidäkään.

Niin on. Tuo punainen kiiltää NIIN hienosti. Uijui.

Edit:Sori, olis pitäny pistää nämä yhteen viestiin.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)