p130 11.12.2024 10:19:30 | |
---|
Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. |
askomiko 11.12.2024 14:23:20 | |
---|
Aivan vuoden parhaita ilmoituksia! On vaikeaa olla heviuskottava kun on niin hemmetin söpö. -Shemhamforash |
Bepo 11.12.2024 14:36:58 | |
---|
Mä vaihtelin viestejä hänen kanssaan. Totesi muun muassa "laitanko passin kuvan ni tiedät olen rehellinen kauppias ja valmis todentamaan henkilöllisyyteni". En edes halua tietää kenen murjaanin kuva sieltä olisi tullut. Kun pyysin tarkentavia lisäkuvia, kertoi olevansa työreissulla ja 3 innokasta ostajaa odottaa, eli kiire olisi tehdä päätös. Kitara teipattu laatikkoon ja vaimo ei tietenkään ala avaamaan sitä enää. Ahvenanmaalla kuulemma asuu ja Outokumpu toisessa ilmoituksessa oli vahinko, koska "vaimo asuu vielä osin siellä". Kun en heti maksanut koko kauppasummaa, olisi pitänyt irrota edes käsiraha. Kyllähän tämä tunteisiin menee, koska vaikka onnistumisprosentti onkin alhainen joku jossain välillä menee halpaan. Parhaat asiat elämässä ovat ilmaisia - silloin kun on P.A. |
Stag 11.12.2024 15:27:35 | |
---|
jakezzz: https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1968641 Joku tässä nykii vastaan. Turhan halpa ja todella outo sarjanumero. Voin toki olla väärässä EDIT: Korjattu linkki Muusikoiden.netin Facebook-keskusteluryhmän mukaan tämän nimimerkin takana on joku tunnettu koijari. Itse en asiasta enempää tiedä, vaan voin ainoastaan raportoida lukemaani. Olkaahan silti varuillanne. "Don't practise until you get it right. Practise until you can't get it wrong." |
the-Antero 11.12.2024 17:01:13 | |
---|
Bepo: Mä vaihtelin viestejä hänen kanssaan. Totesi muun muassa "laitanko passin kuvan ni tiedät olen rehellinen kauppias ja valmis todentamaan henkilöllisyyteni". En edes halua tietää kenen murjaanin kuva sieltä olisi tullut. Kun pyysin tarkentavia lisäkuvia, kertoi olevansa työreissulla ja 3 innokasta ostajaa odottaa, eli kiire olisi tehdä päätös. Kitara teipattu laatikkoon ja vaimo ei tietenkään ala avaamaan sitä enää. Ahvenanmaalla kuulemma asuu ja Outokumpu toisessa ilmoituksessa oli vahinko, koska "vaimo asuu vielä osin siellä". Kun en heti maksanut koko kauppasummaa, olisi pitänyt irrota edes käsiraha. Kyllähän tämä tunteisiin menee, koska vaikka onnistumisprosentti onkin alhainen joku jossain välillä menee halpaan. Vaihtelin kanssa hänen kanssaan viestejä. Nouto onnistuu kuulemma Ahvenanmaan Fäbödasta. (Tämän nimisyä paikkaa en löytänyt google mapsista). Ehdotin että maksan varausmaksun 20 prossaa. Kuulemma 30 prossaa sopii. Sitten tulikin noin 6 viestiä jossa kysytään onko maksettu jo. Paypal g&d onnistuu kuulemma myös. Tarkemman osoitteen noutoa varten saa maksun jälkeen :D (((MORE FUZZ))) |
Henri Henri Olavi 11.12.2024 17:05:22 (muokattu 11.12.2024 17:05:46) | |
---|
msalama: Nonnih, siinä sit ihan aito "gustom shop journayman" viidellähuntilla. Haluaako joku koittaa onneaan? https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1968913 Hah! Hauska kun esim. tuossa aitoustodistuskuvassa näkee selvästi kuvankäsittelyn. Puhumattakaan myyntitekstistä, joka haisee paskalta tänne saakka, vaikka on olevinaan merta välissä. Ei vittu että saa olla daiju jos tuohon kusetukseen menee. Jos et sä osaa päätäs käyttää niin voisit sä ainaki munaas näyttää |
Henri Henri Olavi 11.12.2024 17:10:13 | |
---|
the-Antero: Vaihtelin kanssa hänen kanssaan viestejä. Nouto onnistuu kuulemma Ahvenanmaan Fäbödasta. (Tämän nimisyä paikkaa en löytänyt google mapsista). Se on Fäboda ja sijaitsee Pietarsaaressa. Jos et sä osaa päätäs käyttää niin voisit sä ainaki munaas näyttää |
Anaalirankaisija 11.12.2024 18:44:05 | |
---|
Henri Henri Olavi: Hah! Hauska kun esim. tuossa aitoustodistuskuvassa näkee selvästi kuvankäsittelyn. Puhumattakaan myyntitekstistä, joka haisee paskalta tänne saakka, vaikka on olevinaan merta välissä. Ei vittu että saa olla daiju jos tuohon kusetukseen menee. Puhumattakaan siitä että kaikki ilmoituksen kuvat on kännykällä otettuja kuvakaappauksia :D |
the-Antero 11.12.2024 19:51:16 | |
---|
Henri Henri Olavi: Se on Fäboda ja sijaitsee Pietarsaaressa. Näin päättelin :D sinällään hauska että voi noutaa ahvenanmaalta fäbodasta joka sijaitsee ihan muualla (((MORE FUZZ))) |
olaris 12.12.2024 16:53:11 | |
---|
jarvep: Hei, Sama michaelrosenberg aka mikael kuusela mikkelistä huijasi meikäläistä pedaalikaupoilla. Kuvat oli napattu Reverbistä suoraan vanhasta myynti-ilmoituksesta. Erittäinkin epärehellinen henkilö. Tyypin puhelinnumero on 044 972 1837 ja käyttää tilinumeroa FI13 3939 0055 3894 15. Olkaa hyvät ihmiset varoillanne!! No ensimmäistä kertaa jäin kusettajan uhriksi eli sama Michael Rosenberg kyseessä. Tällä kertaa oli puhelinnumero 0442458156 ja tili FI11 5271 0420 6019 33. Tällä kertaa nimi oli Michael Ahola. |
Laulava Kylätohtori 12.12.2024 17:09:01 | |
---|
Anaalirankaisija: Puhumattakaan siitä että kaikki ilmoituksen kuvat on kännykällä otettuja kuvakaappauksia :D Tuo oli kieltämättä aika öheissääh osastoa. :D Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina. |
A.O.K. 12.12.2024 17:44:30 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Tuo oli kieltämättä aika öheissääh osastoa. :D Päinvastoin, on fiksua. Voi olla ettei kuvien reverse search löydä niitä kun ei ole sama kuva, tai ehkä ainakin vaikeuttaa sitä. Well by seventy-six we'll be A.O.K. |
msalama 13.12.2024 06:34:25 | |
---|
Tuuttiin tää tehtiin. Eli yx urbaano 70-luvun ikikakara jälleen vauhdissa: https://maxnomeno.bandcamp.com/ |
Anaalirankaisija 13.12.2024 08:47:45 | |
---|
A.O.K.: Päinvastoin, on fiksua. Voi olla ettei kuvien reverse search löydä niitä kun ei ole sama kuva, tai ehkä ainakin vaikeuttaa sitä. Ehkä, mutta vähän tuntuu että jäi ajatus puolitiehen kun ei niitä oltu edes cropattu :D |
Laulava Kylätohtori 13.12.2024 08:54:34 | |
---|
msalama: Tunnettu kusettaja ja kummatkin sen takia ilmoitettu asiattomiksi, mutta ylläpito ei reagoi. Joo, ymmärrän kyllä että vapaaehtoisvoimin voi olla vähän hidasta joskus, mutta voisitteko kuitenkin ystävällisesti poistaa sekä nämä että huijarin käyttäjätunnuksen pikaisesti, kiitos? https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1968912 https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1968913 Harmi, ettei pappa_tunturi itse tullut ilmoitukseen kommentoimaan. Olisi varmasti saatu huumori vielä astetta kovemmalle tasolle. :) Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina. |
msalama 13.12.2024 12:54:34 | |
---|
vielä astetta kovemmalle tasolle. :) Kirjoitusasusta päätellen toi on se sama nisti, joka on täällä hillunut jo useammallakin aliaksella. Samat kielioppivirheet, samat ilmaukset ja sama homeista reikäjuustoa oleva pää. Mutta mä en kyllä kanssa voi kun ihmetellä tän saitin flegmaattista, tai sanokaamme olematonta, moderointia. Kuten sanoin, niin onhan se varmaan tuskallista vapaaehtoisvoimin, mutta tää alkaa kyllä ihan oikeasti olemaan jo alle kaiken arvostelun. No, vetäkööt miten vetävät, minkäs mä sille mahdan, mutta jos kauppapaikkaa pyörittää, niin kai nyt siihen sentään JOKU poliisisoimisvastuukin kuuluu? Tuuttiin tää tehtiin. Eli yx urbaano 70-luvun ikikakara jälleen vauhdissa: https://maxnomeno.bandcamp.com/ |
Twinkle 13.12.2024 15:41:51 | |
---|
msalama: jos kauppapaikkaa pyörittää, niin kai nyt siihen sentään JOKU poliisisoimisvastuukin kuuluu? tuo on silleensä ihan hyvä kysymys ja luulen, että alustan velvollisuus moderoida tämmöisiä ilmoituksia on aika häilyvä. Joskus takavuosina oli semmoinen kuin "päätoimittajavastuu" jonka nojalla alustan ylläpitäjällä oli jonkun verran velvolisuuksia siihen sisältöön mitä alustalla julkaistaan, mutta en usko sen pätevän näihin ilmoituksiin. Me luonnollisesti tiedetään, että jos joku menee ko. ilmoitukseen vastaamaan niin se johtaa petokseen mutta se ei tarkoita että alustan olisi joku erityisen velvollisuus estää sellaisten tapahtuminen moderoimalla niitä ilmoituksia ennakkoon tai jälkikäteen. |
jaripat 13.12.2024 15:49:44 | |
---|
Mä kans kattelin noit hänen ilmoja ja oon seurannu tätä keskustelua täällä - mikä nyt vaikuttaa keskittyvän siihen, että miks ukkoa ei dellata mestoilta. Oisko jopa niinkin, että tuollaisen poistaminen aiheuttanee sen, että palaa pian uudella nikillä ja jatkaa samaa rataa ja saattaa vaikka jonkun saada koukkuunkin. Kun taas nää nykyiset ilmot on aika hyvin ja selkeillä kommenteilla "punaliputettu", ettei niihin kukaan haksaha, vaikka ei keskusteluja seuraisikaan, niin että melkeinpä parempi liekö näin jopa ehkä kuitennii..? |
msalama 13.12.2024 16:20:58 | |
---|
Hyviä pointteja kaikki nuokin herroilta siellä yllä. Semmosenkin tosin luulis saitin ylläpitäjiä kiinnostavan, että jos esim. huijarien pesäpaikkana menee maine, niin se on mennyttä sitten. No mut tää tästä mun puolesta, jatketaan ja katellaan. Tuuttiin tää tehtiin. Eli yx urbaano 70-luvun ikikakara jälleen vauhdissa: https://maxnomeno.bandcamp.com/ |
Twinkle 13.12.2024 17:51:41 | |
---|
msalama: Semmosenkin tosin luulis saitin ylläpitäjiä kiinnostavan, että jos esim. huijarien pesäpaikkana menee maine, niin se on mennyttä sitten. Se tiedetään että saitin ylläpitäjiä kiinnostaa, mutta tällä hetkellä esimerkiksi nykyisillä keskustelun moderaattoreilla ei ole semmoisia teknisiä valmiuksia että ne voisi toria myös moderoida. Näitä tietty kannattaa käydä erikseen sitten pyytämässä tuolla "uuden version kehitys" -ketjussa ja huoneessa. Näiden ihmisten ja ilmoitusten kitkeminen on tosiaan himppu vaikeaa, ne tulee uudestaan ja uudestaan, siinä pitäisi tehdä joku todella iso muutos että nämä tämmöiset pystyy karsimaan, ne muutokset helposti on semmoisia että ne haitaa ihan rehellistä käyttäjääkin. Vielä kun tulevaisuudessa tulee ne semmoiset globaalit tekoälyyn perustuvat huijausbotit tännekin niin tästä myyntipalstasta tulee täysin kelvoton. Se on vain ajan kysymys koska sellaisia botteja tulee, jotka kommunikoi sujuvasti kaikissa kanavissa väsymättä ja generoivat vielä riittävän uskottavat kuvatkin kaiken muun päälle. |