Sir Härö 02.12.2024 20:24:22 | |
---|
p130: Jäsen Munkkihan on ilmoittautunut jo kauan sitten vapaaehtoiseksi torimodeksi. Mitä hahmoa tunnen, niin kyttää toria aktiivisesti ja on tolokummies, lisäksi omaa hyvän yleissivistyksen monensorttisesta soittokamasta. Tätä voisi varmaan viedä eteenpäin? Johtajalle viestiä, mielellään asianosaisen aloitteesta, niin homma voi edetä. -— Moderaattori —-
"Top gun on elkonva toverudsta" |
munkero 02.12.2024 21:32:44 | |
---|
Sir Härö: Johtajalle viestiä, mielellään asianosaisen aloitteesta, niin homma voi edetä. Laitettu on. Ei napostellu. Itekki joskus soitellu. |
Roskakori 03.12.2024 14:00:49 | |
---|
jarvep: Hei, Sama michaelrosenberg aka mikael kuusela mikkelistä huijasi meikäläistä pedaalikaupoilla. Kuvat oli napattu Reverbistä suoraan vanhasta myynti-ilmoituksesta. Erittäinkin epärehellinen henkilö. Tyypin puhelinnumero on 044 972 1837 ja käyttää tilinumeroa FI13 3939 0055 3894 15. Olkaa hyvät ihmiset varoillanne!! Kannatti kerrankin googlailla yht.tietoja, etsin viallisia vahvistimia ja tämä tyyppi pisti mnetin ohi koodia, kuvat tietty reverbistä jne. Quite interesting as well, and that's fairly interesting. |
djd 03.12.2024 22:24:37 | |
---|
Roskakori: Kannatti kerrankin googlailla yht.tietoja, etsin viallisia vahvistimia ja tämä tyyppi pisti mnetin ohi koodia, kuvat tietty reverbistä jne. Sama idiootti yritti myydä minulle rumpukonetta . Kuvat napattu ebaystä. Tuntomerkit : puhuu voimakasta murretta. Keksii tekosyitä miksi tarvitsee rahat nopeasti. Lopetti kommunikaation kun kysyin mistä osoitteesta voin noutaa laitteen ja tarkistaa toimivuuden. Ihme että tällaista sarja-huijaria ei saada kuriin. ei vaivaudu edes numeroaan vaihtamaan. Eli jos numerosta 044 9721837 tarjotaan yhtään mitään, niin haistattakaa home. Kundi on täysi rikollinen. |
Kivijalka 04.12.2024 10:32:02 | |
---|
munkero: Laitettu on. Ei napostellu. Joku voisi ajatella että kun huijausketju on yksi koko palstan aktiivisimmista ketjuista, niin voisi ehkä vähäsen napostella. Noh, se on sitten semmoista. "Every person with screen time knows some form of martial art, and most of them can solo like Van Halen. This is the way the world should be!" |
Twinkle 04.12.2024 10:41:58 (muokattu 04.12.2024 14:39:54) | |
---|
Kivijalka: Joku voisi ajatella että kun huijausketju on yksi koko palstan aktiivisimmista ketjuista, niin voisi ehkä vähäsen napostella. Noh, se on sitten semmoista. luulen että ongelma on eniten siinä, ettei tota toria ole tarkoitettu moderoitavan muiden toimesta - siellä ei ole sellaista teknistä valmiuksia ulkoisille moderaattoreille jotka ei kuitenkaan moderoi keskustelua tai ole osa ylläpitoa. Veikkaan että jos torin moderointi uudistetaan niin se pitäisi miettiä ihan kokonaisuutena uusiksi eikä perustaa yhden vapaaehtoisen innokkuuteen. |
lukeman 04.12.2024 15:29:24 | |
---|
Taisin myös liittyä tähän hyvin epämiellyttävään kerhoon, mutta kauan tähän meni. Tein eilen kauppaa Mikael Vasara nimisen tyypin kanssa eräästä pedaalista. Ilmoitti olevansa Mikkelistä. Tilinumero on FI11 5271 0420 6019 33. Puhelinnumero 044 2458156. Tosin tuo puhelinnumero ei ole enää käytössä. Että tällainen synttärilahja. |
Alfons Åberg 04.12.2024 16:37:37 | |
---|
lukeman: Mikael Vasara Mike Hammer, mikä voisi mennä vikaan? Vessajono: "No siis yheksän kertaa kymmenestähän kyse on jostain omia pieruja haistelevasta jazz- tai taidemusaelitismistä tai sit jostain vessassa korvalappustereoilla äänitetystä 90-luvun norjasuhinasta." |
Sir Härö 04.12.2024 17:04:38 | |
---|
Twinkle: luulen että ongelma on eniten siinä, ettei tota toria ole tarkoitettu moderoitavan muiden toimesta - siellä ei ole sellaista teknistä valmiuksia ulkoisille moderaattoreille jotka ei kuitenkaan moderoi keskustelua tai ole osa ylläpitoa. Veikkaan että jos torin moderointi uudistetaan niin se pitäisi miettiä ihan kokonaisuutena uusiksi eikä perustaa yhden vapaaehtoisen innokkuuteen. Jotakin tuon suuntaista muistelisin keskusteluissa olleen puhe kun asia on ollut tapetilla.
"Top gun on elkonva toverudsta" |
lukeman 04.12.2024 17:50:24 | |
---|
Aika monikin asia näköjään. Itse asiassa tuon nimisiä on kyllä olemassa, mutta lienevät sitten kaikki kusettajia.
Alfons Åberg: Mike Hammer, mikä voisi mennä vikaan? |
samson72 04.12.2024 19:09:28 (muokattu 04.12.2024 19:17:52) | |
---|
lukeman: Taisin myös liittyä tähän hyvin epämiellyttävään kerhoon, mutta kauan tähän meni. Tein eilen kauppaa Mikael Vasara nimisen tyypin kanssa eräästä pedaalista. Ilmoitti olevansa Mikkelistä. Tilinumero on FI11 5271 0420 6019 33. Puhelinnumero 044 2458156. Tosin tuo puhelinnumero ei ole enää käytössä. Että tällainen synttärilahja. Samasta numerosta tarjosi pedaalia Iisalmesta. Kuvat otettu Reverbistä joten selvä kusetus, ikävä kyllä. Itselle riitti nyt nämä pellet, tästä lähtien kaupat ainoastaan kasvokkain. "A life, Jimmy, you know what that is? It's the sh*t that happens while you're waiting for moments that never come." |
Anaalirankaisija 04.12.2024 20:19:04 | |
---|
djd: Sama idiootti yritti myydä minulle rumpukonetta . Kuvat napattu ebaystä. Tuntomerkit : puhuu voimakasta murretta. Keksii tekosyitä miksi tarvitsee rahat nopeasti. Lopetti kommunikaation kun kysyin mistä osoitteesta voin noutaa laitteen ja tarkistaa toimivuuden. Ihme että tällaista sarja-huijaria ei saada kuriin. ei vaivaudu edes numeroaan vaihtamaan. Eli jos numerosta 044 9721837 tarjotaan yhtään mitään, niin haistattakaa home. Kundi on täysi rikollinen. Jaahas, sama kaiffari koitti soitella tuossa juur äsken kun laittelin ostoilmoa Kellystä. |
Olroxrox 05.12.2024 21:43:30 | |
---|
Sir Härö: kannattaa jättää kaupat tekemättä mikäli epäilee kauppakumppanin olevan huijari. Nyt tuli muuten hyvää vinkkiä! |
blankman 06.12.2024 12:58:30 | |
---|
nimim. koistinenjeehaa myy Gibson SG 61 Standard Maestro VC:tä 700 euroon. En sano, että on huijari kyseessä, voihan olla vaan erittäin tyhmä kauppamies, kun myy laatukataraa puoleen hintaan ;) |
Kuha 06.12.2024 13:27:10 | |
---|
blankman: nimim. koistinenjeehaa myy Gibson SG 61 Standard Maestro VC:tä 700 euroon. En sano, että on huijari kyseessä, voihan olla vaan erittäin tyhmä kauppamies, kun myy laatukataraa puoleen hintaan ;) Tämän hinta oli aluksi 400 euroa. Old Fenders never die |
Hexen-Sonderauftrag 06.12.2024 16:37:32 (muokattu 06.12.2024 16:39:53) | |
---|
fasces: Päiväsakkoihin ei sisälly korvaus asianomistajalle. Mutta kuten lavaamo sanoi, asia menee kirjalliseen menettelyyn, jolloin syyttäjä ei aja korvausvaatimusta, vaan se tehdään siviiliteitse sillä lapulla. Jos huijari on rahaton paatunut rikollinen, mitään ei sitäkään kautta koskaan todnäk saa. Kyse on luottotiedoista, kun jos rosvolla "X" on 100 000€ velkaa ulosmitattavana, ei tämä tule niitä maksamaan ikinä. Ja rosvoltahan kysytään ennen kuulustelun alkua: "Suostutko kirjalliseen menettelyyn?" ja jos ei, homma menee käräjäsaliin puitavaksi. Jos em. rosvo X heitetään linnaan sakkoreissulle, se on valtion kassasta jotain 150€/vrk pois(?) verorahoja. ...paha ottaa kantaa, mutta näin olen käsittänyt. Törkeän petkun raja menee 7000€:n kohdalla, eli.... Siispä hyvät naiset ja herrat: Suosittelen, että teette kuten minä, ettekä pulita kenellekkään penniäkään ennen, kuin olette tarkistaneet kauppatavaranne livenä ja kaikessa rauhassa. En myöskään lähetä kenellekkään yhtään mitään millään "postiennakolla" - vaan keula kohti (sitä paikkaa, missä satunkin olemaan) ja tervetuloa testaamaan soitinta. En myöskään lähde näihin ääliömäisiin ajanhaaskaus-vedätyksiin mukaan, että "Käy nyt vielä ottamassa yksi kuva siitä ja yksi tästä kulmasta - jolloin pyydän suoraan tuntitaksan tililleni aikani käyttämisestä. Se on niin, että jos miehen sana on siten ja täten, niin ei se valokuvaamalla muuksi muutu. On livenäkin koitettu kusettaa, että auton ovesta ojennettiin "kiireessä jonnekkin" niin kiero 12- kielinen akustinen (ei osattu pitää tarpeeksi matalassa vireessä), että repesin nauruun sanoessani "melkein meinasin pyytää kahville, mutta en todellakaan." Kyseinen heppu vain esitti kiireistä, totesi, ettei saa minua huijatuksi tokaisten, että "kyllä joku sen vielä ostaa, aina löytyy jostain joku, ketä ei ymmärrä mikä on kaularauta....tai niin kiero kaula, ettei viisikään sellaista enää auttaisi." 1. Tavatkaa livenä, 2. jos et osaa tsekata, ota mukaan joku, ketä osaa, 3. älä lähetä rahaa, tavaraa, tai mitään muutakaan kenellekkään, 4. älä haaskaa, äläkä anna kenenkään haaskata aikaasi (pummaamalla kuvia, kyselemällä specsejä jotka löytyvät netistä jne.) ja kas vain, kusetuksia ei tapahdu enää. |
Lattencia 07.12.2024 18:40:41 | |
---|
laquel: Kiitos kun raportoit tämän. Sama kaveri yritti vedättää muakin whatsappissa mutta osasin sen verran epäillä että googlasin Joo, ite just laitoin ilmoitusta että ostan pedaalin, tuli 2 tarjousta yks tekstiviestinä toinen whatsapissa, noh otin halvemman joka oli tekstiviestillä laitettu. Rahat meni hänelle ja sit ei kuulunu mitään sinne meni 45,90 aikalailla viimeiset mitä nyt oli. ei ikinä enään vastaa tekstiviesteihin |
Lattencia 07.12.2024 18:43:06 | |
---|
samson72: Samasta numerosta tarjosi pedaalia Iisalmesta. Kuvat otettu Reverbistä joten selvä kusetus, ikävä kyllä. Itselle riitti nyt nämä pellet, tästä lähtien kaupat ainoastaan kasvokkain. EI VITTU, Tein just kauppaa pedaalista ja mulle laitto viestiä "Michael Heikkilä" mikkelistä. Sama tilinumero FI11 5271 0420 6019 33 tää siis sarjahuijari. Ootko tehnyt rikosilmoitusta? itse ajattelin tehdä. Enpä ole ainut uhri |
Lattencia 07.12.2024 18:44:20 | |
---|
lukeman: Taisin myös liittyä tähän hyvin epämiellyttävään kerhoon, mutta kauan tähän meni. Tein eilen kauppaa Mikael Vasara nimisen tyypin kanssa eräästä pedaalista. Ilmoitti olevansa Mikkelistä. Tilinumero on FI11 5271 0420 6019 33. Puhelinnumero 044 2458156. Tosin tuo puhelinnumero ei ole enää käytössä. Että tällainen synttärilahja. EI VITTU, Tein just kauppaa pedaalista ja mulle laitto viestiä "Michael Heikkilä" mikkelistä. Sama tilinumero FI11 5271 0420 6019 33 tää siis sarjahuijari. Ootko tehnyt rikosilmoitusta? itse ajattelin tehdä. Enpä ole ainut uhri Aivan samalla lailla meni. Laitoin rahat tilille ja sit numero lakkas toimimasta. |
Lattencia 07.12.2024 18:52:07 | |
---|
lukeman: Taisin myös liittyä tähän hyvin epämiellyttävään kerhoon, mutta kauan tähän meni. Tein eilen kauppaa Mikael Vasara nimisen tyypin kanssa eräästä pedaalista. Ilmoitti olevansa Mikkelistä. Tilinumero on FI11 5271 0420 6019 33. Puhelinnumero 044 2458156. Tosin tuo puhelinnumero ei ole enää käytössä. Että tällainen synttärilahja. Mulle tuli samasta numerosta viestiä, eli hän käyttää samaa numeroa mutta laittaa sen jotenki poikki huijauksen jälkeen. Mulle tuli aivan samasta numerosta ja sama tilinumero tälle kyl pitäis tehdä jotain. Se on vaan paha jos tuo henkilö lukee näitä. mulla tässä yks suunnitelma mielessä |