TTV 20.01.2014 17:38:12 | |
---|
RaskasMielinen: Onneksi olkoon! Kattelin pitkään että jo on halpa ja jos vähänkin olisi mun tyyliseni, niin olisin sännännyt ostoksille. m.netin torilta tekee löytöjä, onneksi myös itseni näköisiä (mustia tai muuten vain sysisynkeitä istrumentteja:) Ite en oo aiemmin pitänyt RandomStarin muodosta, mutta tää valkoinen herätti mielenkiinnon, onneksi. On nimittäin äärimmäisen mukava runkomuoto niin istualtaan kuin seisaaltaan soittoon :-) "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
"You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King) |
Gabe 20.01.2014 18:31:57 | |
---|
TTV: Ite en oo aiemmin pitänyt RandomStarin muodosta, mutta tää valkoinen herätti mielenkiinnon, onneksi. On nimittäin äärimmäisen mukava runkomuoto niin istualtaan kuin seisaaltaan soittoon :-) Pistä kuvia. :) |
TTV 20.01.2014 18:36:19 (muokattu 20.01.2014 18:41:25) | |
---|
"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
"You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King) |
Stalkah 20.01.2014 19:49:24 | |
---|
TTV: Siis tämä kitara: http://www.espguitars.co.uk/sig-gus-rsntiistd-esp.html Tässä mallissa onneksi jakki on asennettu yläsarveen, eikä tuohon alatynkään :-) On tuokin kyllä omalla tavallaan aika tyylikäs tuo Random Star. Hieman offtopikina huvitti tuo kuva joka löytyi kun rullasi tuota sivua alaspäin, kun nimikkokitarallaan soittelevalla sankarilla on kitarasivunkin virallisessa kuvassa näkyvissä lavalla oleva letin hulmuamiseen hankittu pose grade- tuuletin :D "Naulat neljän tuumamitan lyöty pajavasaroin - haukan katse hanskojani vartioi" |
Gabe 20.01.2014 20:23:27 | |
---|
|
WanhaWihtahousu 20.01.2014 20:29:32 | |
---|
Eventide Space. Saatara! Hikiset kädet, pulssi hakkaa, päässä kihisee. Postimies soita jo! http://www.youtube.com/watch?v=O0ws2y_d46w TEASER |
JaaGeRMaisTeR 20.01.2014 20:29:55 | |
---|
Härveli vaihtui Esp Ec-256 (Niin kuin tämä torilla pitää ilmoittaa).. Hyvän oloinen tuollanen Ltd:n lessu. Hyvän näköinenkin vielä. Tykkään kyllä. Suuria tunteita: http://maihinnousu.net/a/3216 |
Paul80 21.01.2014 08:44:29 | |
---|
Ensimmäinen floikallinen kitara ostettu eilen. |
Laulava Kylätohtori 21.01.2014 09:01:31 | |
---|
Paul80: Ensimmäinen floikallinen kitara ostettu eilen. Itse pidän floikkaa rumana, huonona ja tarpeettomana. Samoin hevikirveitä. Siksi ajattelinkin, että minun pitäisi ostaa joku kunnon hevikirves floikalla (mieluiten vielä vaikka seiskana) ja soitella sillä kuukausi pari ja miettiä sitten uudestaan floikkien ja hevikirveiden tarpeettomuutta tai huonoutta. Ja varmaan tämän teenkin jossain kohtaa, kun rahatilanne sen sallii... Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
komero 21.01.2014 09:27:33 (muokattu 21.01.2014 09:28:01) | |
---|
Laulava Kylätohtori: Itse pidän floikkaa rumana, huonona ja tarpeettomana. Samoin hevikirveitä. Siksi ajattelinkin, että minun pitäisi ostaa joku kunnon hevikirves floikalla (mieluiten vielä vaikka seiskana) ja soitella sillä kuukausi pari ja miettiä sitten uudestaan floikkien ja hevikirveiden tarpeettomuutta tai huonoutta. Ja varmaan tämän teenkin jossain kohtaa, kun rahatilanne sen sallii... Oisko tässä: http://www.custom-sounds.com/ruokangas-hellcat-artist-p-2023.html E: niitä on vain yksi kappale varastossa, joten pidä kiirettä! :) |
Laulava Kylätohtori 21.01.2014 09:29:18 | |
---|
Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
JaaGeRMaisTeR 21.01.2014 09:30:46 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Ajattelin ostaa kerralla kunnollisen, joten jätän tuollaiset huonot halpikset väliin. Mahtaako toi floikka edes pitää virettä... Jotain bc rich beastin tyyppistä? Suuria tunteita: http://maihinnousu.net/a/3216 |
Laulava Kylätohtori 21.01.2014 09:32:59 | |
---|
JaaGeRMaisTeR: Jotain bc rich beastin tyyppistä? Jep. Voisi olla melko outo fiilis tarttua floikalliseen bc richiin ja alkaa vääntää SRV:tä tai Hendrixiä... Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
JaaGeRMaisTeR 21.01.2014 09:35:25 (muokattu 21.01.2014 09:37:59) | |
---|
Suuria tunteita: http://maihinnousu.net/a/3216 |
komero 21.01.2014 10:21:15 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Ajattelin ostaa kerralla kunnollisen, joten jätän tuollaiset huonot halpikset väliin. Mahtaako toi floikka edes pitää virettä... Naisen puhetta, painoin tykkää-nappia ja jaoin seinälläni. |
JuSu 21.01.2014 19:43:16 | |
---|
JuSu: Uudenvuoden aattona kipaisin postista President -nimisen Marshall Guv'nor -kloonin, jonka tänään varsin toimivaksi treeneissä totesin. Mutta kun ostohousut oli jalassa, niin tilasin vielä Mooereita kaksin kappalein, Hustle Driven ja Pure Boostin. Jos nyt ois päristystä vähäksi aikaa? JuSu Ei ollu. Tai oli vähäksi aikaa. Ostin yhden Mooerin lisää, Cruncherin. Mainio! JuSu |
Jucciz 21.01.2014 19:46:32 | |
---|
JuSu: Ei ollu. Tai oli vähäksi aikaa. Ostin yhden Mooerin lisää, Cruncherin. Mainio! JuSu Cruncher on ollut pitkän aikaa mun laudassa "isona rokkisärönä" - mieletön hinta-hupisuhde. Pienemmät säröt sitten Sweet Honey Overdrivestä. Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
JuSu 21.01.2014 20:29:21 | |
---|
Jucciz: Cruncher on ollut pitkän aikaa mun laudassa "isona rokkisärönä" - mieletön hinta-hupisuhde. Pienemmät säröt sitten Sweet Honey Overdrivestä. Jep. MI Audio Crunch Boxissa en saanuy ylämiddleä ja presenceä jotenkin haltuun, tuntui tunkkaiselta miten vaan tonea ja sisäistä trimmeriä väänteli. Cruncherissa tonepotikan alue asettuu oikein kivasti. Siinä mielessä mun korvaan parempi kuin esikuvansa. Ja onhan se pienempikin, mahtuu korvaan paremmin. Ehe ehe. =) JuSu |
sustain65 21.01.2014 21:21:41 | |
---|
Torilta ostin MI Effects Super Crunch Box purnukan. Nyt on crunchia, ruttua, pörinää ja särinää monenlaista. Ensimmäinen säröpedaali jonka hommasin torilta ja heti meni ilmeisen nappiin! Ainakin alkuunsa vaikuttaa Gordon Smithin GS2.0:n ja Mark V:n kanssa erinomaisen toimivalta säröpaletin laajentajalta. Ja söpökin se on, pieni ja punainen. |
Jucciz 21.01.2014 22:02:30 | |
---|
JuSu: Jep. MI Audio Crunch Boxissa en saanuy ylämiddleä ja presenceä jotenkin haltuun, tuntui tunkkaiselta miten vaan tonea ja sisäistä trimmeriä väänteli. Cruncherissa tonepotikan alue asettuu oikein kivasti. Siinä mielessä mun korvaan parempi kuin esikuvansa. Ja onhan se pienempikin, mahtuu korvaan paremmin. Ehe ehe. =) JuSu Ja mieti, minkä verran erotuksella saa palautumisjuomia. Win-win. Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |