varpio 13.01.2017 11:01:21 | |
---|
Linkittäkää joku semmoinen tutkimus. |
klobasa 13.01.2017 11:07:48 (muokattu 13.01.2017 13:20:58) | |
---|
.......... |
Laulava Kylätohtori 13.01.2017 11:09:16 | |
---|
Tyypillistä mnettiä taas. Joku kannustaa positiiviseen ajatteluun, niin alkaa hirveä ulina, että sitten pitää aina ulista kiitollisuudesta ja onnesta, vaikka puoli sukua joutuisi onnettomuudessa monttuun. Voi vittu nyt taas! :D Mnetissä taitaa olla liikaa niitä yltiönegatiivisia, jotka oikein tihkuvat pessimismiä ja piehtaroivat vitutuksessa. Olisi kauhistus, jos auringonsäde osuisikin omaan pienen synkkyyden täyttämään risukasaan. Kyllähän te tiedätte tyypin. Jo pelkkä näkeminen saa itsenkin pahalle tuulelle, eikä sitä loputonta valitusta, manaamista ja toisten haukkumista jaksaisi kuunnella sekuntiakaan. Parastahan on, että maailmassa on asiat paremmin kuin koskaan ennen. Kaduilla on turvallisempaa kuin koskaan, lapsia kohdellaan paremmin kuin ikinä Suomen historiassa. Maailman mittakaavassa köyhyys vähenee kovaa vauhtia. Todellisuudessa siis asiat menevät kovaa vauhtia parempaan, mutta jos työntää päänsä pensaaseen ja lukee pelkkää klikkihuoraukseen perustuvaa paskamediaa, niin ei ihme, että alkaa jossain kohtaa vituttaa. Mutta senkin jätteen lukeminen on oma valinta ja vapaaehtoista... Pappasfinille plussaa. Luulen, että tämä riittää omalta osaltanikin nyt tältä erää. Vaikka uskot itseesi, voit silti olla ihan paska. |
varpio 13.01.2017 11:19:52 | |
---|
klobasa: Kokeileppa omakohtaisesti En luota omakohtaiseen kokemukseeni, ja kun kerta sanottiin että asiaa on tutkittu niin olisi kiva lukea se siitä valmiista tutkimuksesta, ettei tarvitse tutkia itse. |
Laulava Kylätohtori 13.01.2017 11:24:08 | |
---|
varpio: En luota omakohtaiseen kokemukseeni, ja kun kerta sanottiin että asiaa on tutkittu niin olisi kiva lukea se siitä valmiista tutkimuksesta, ettei tarvitse tutkia itse. Eli sillä, mitä paperissa lukee, on merkitystä, eikä sillä, mikä oma olo on. Okei, ei ihme, ettei sulla oikein tuo positiivisuus luista. Ps. sori, mun piti vaieta tämän aiheen osalta, mutta.... Vaikka uskot itseesi, voit silti olla ihan paska. |
varpio 13.01.2017 11:25:07 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Eli sillä, mitä paperissa lukee, on merkitystä, eikä sillä, mikä oma olo on. Okei, ei ihme, ettei sulla oikein tuo positiivisuus luista. No kyllähän nyt itselleen voi valehdella toki, mutta itse kannatan rehellisyyttä. |
Laulava Kylätohtori 13.01.2017 11:26:38 (muokattu 13.01.2017 11:27:17) | |
---|
varpio: No kyllähän nyt itselleen voi valehdella toki, mutta itse kannatan rehellisyyttä. En nyt ihan purematta niele, jos alat väittämään, että olet itsellesi rehellinen. Ja pyh, totean minä... e. ja mitä väliä. Ensin valehtelet itsesi onnelliseksi, niin sitten se tuleekin jo rehellisesti itsestään... Vaikka uskot itseesi, voit silti olla ihan paska. |
Numb 13.01.2017 11:27:44 | |
---|
Sävelet ja sanat, kitara ja laulu: Dunnet Head "Dunnet Headin musa on parhaiten kuvattavissa silleen, että se muistuttaa sitä kuin suomalaiset aikuisrokkarit kirjoittais irlantilaisia juomalauluja." - Arttu |
varpio 13.01.2017 11:38:50 | |
---|
|
Funkånaut 13.01.2017 11:39:17 | |
---|
varpio: Asia kunnossa. En kyllä silti rupea meditoimaan. Mikäs siinä, JOS EI USKALLA. "Minäkin läksin entisiin hommiini: tilasin puolikkaan punssia ja rupesin pelaan korttia." - J. Alfred Tanner |
Numb 13.01.2017 11:40:41 | |
---|
varpio: Asia kunnossa. En kyllä silti rupea meditoimaan. Rivakkaa tiedelukemista, minuutti ja kuusi sekuntia julkaisusta! :D Sävelet ja sanat, kitara ja laulu: Dunnet Head "Dunnet Headin musa on parhaiten kuvattavissa silleen, että se muistuttaa sitä kuin suomalaiset aikuisrokkarit kirjoittais irlantilaisia juomalauluja." - Arttu |
varpio 13.01.2017 11:41:46 | |
---|
Numb: Rivakkaa tiedelukemista, minuutti ja kuusi sekuntia julkaisusta! :D Opettele kello. Luin pääkohdat. |
Laulava Kylätohtori 13.01.2017 11:42:29 | |
---|
Numb: Rivakkaa tiedelukemista, minuutti ja kuusi sekuntia julkaisusta! :D Ehkä se meditointikin ehdittiin jo kokeilla ja todeta toimimattomaksi. ;) Vaikka uskot itseesi, voit silti olla ihan paska. |
Numb 13.01.2017 11:42:46 | |
---|
varpio: Opettele kello. Luin pääkohdat. Seison korjattuna. En editoi aiempaa, jätän todistusaineiston erheestäni :) Sävelet ja sanat, kitara ja laulu: Dunnet Head "Dunnet Headin musa on parhaiten kuvattavissa silleen, että se muistuttaa sitä kuin suomalaiset aikuisrokkarit kirjoittais irlantilaisia juomalauluja." - Arttu |
Jucciz 13.01.2017 12:52:07 | |
---|
varpio: Linkittäkää joku semmoinen tutkimus. On kyllä varmaan saaterin ankeeta elää elämäänsä siten, että kaikesta pitäis olla joku tutkimus, ei mua ainakaan huvittais: tuosta tulee mieleen maailmankatsomus, jonka rinnalla pahimmankin kiihkouskovaisen touhu on ihan pirkkaa. Jos jokin asia toimii henkilökohtaisella tasolla, tuntuu hyvältä tai auttaa jaksamaan, en mua ainakaan kiinnosta, onko siitä tehty väitöskirjaa vai ei. |
varpio 13.01.2017 12:56:39 | |
---|
Jucciz: On kyllä varmaan saaterin ankeeta elää elämäänsä siten, että kaikesta pitäis olla joku tutkimus, ei mua ainakaan huvittais: tuosta tulee mieleen maailmankatsomus, jonka rinnalla pahimmankin kiihkouskovaisen touhu on ihan pirkkaa. Jos jokin asia toimii henkilökohtaisella tasolla, tuntuu hyvältä tai auttaa jaksamaan, en mua ainakaan kiinnosta, onko siitä tehty väitöskirjaa vai ei. No sehän on hyvä sitten. Ei kai sitä tarvitsekaan kiinnostua muista kuin omista henkilökohtaisista asioista. |
öl m 13.01.2017 13:04:24 | |
---|
Jucciz: On kyllä varmaan saaterin ankeeta elää elämäänsä siten, että kaikesta pitäis olla joku tutkimus, ei mua ainakaan huvittais: tuosta tulee mieleen maailmankatsomus, jonka rinnalla pahimmankin kiihkouskovaisen touhu on ihan pirkkaa. Jos jokin asia toimii henkilökohtaisella tasolla, tuntuu hyvältä tai auttaa jaksamaan, en mua ainakaan kiinnosta, onko siitä tehty väitöskirjaa vai ei. Paras trolli on sellainen, joka ei tiedä trollaavansa. "Voidaan varmaankin olla yhtä mieltä siitä, että te tarvitsette tällaisen laitteen." |
BugBadWolf 13.01.2017 13:13:58 | |
---|
Guitarfreak: Mitäs aineita siihen pitäs käyttää? Vaikka 98E ja jonkinlainen sytytin. Eipähän sen jälkeen ainakaan ole tarvetta ähistä kapineen kylmyydestä. En usko että minun juttujani kannattaa ottaa ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D |
BugBadWolf 13.01.2017 13:19:25 | |
---|
Laulava Kylätohtori:...eikä sitä loputonta valitusta, manaamista ja toisten haukkumista jaksaisi kuunnella sekuntiakaan... Aivan... Tohtori. Paranna itsesi. En usko että minun juttujani kannattaa ottaa ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D |
Laulava Kylätohtori 13.01.2017 13:38:39 | |
---|
BugBadWolf: Aivan... Tohtori. Paranna itsesi. Tarttis olla ensin jotain, mitä parantaa... Vaikka uskot itseesi, voit silti olla ihan paska. |