paskiaispaska 14.07.2018 16:09:38 (muokattu 14.07.2018 16:10:02) | |
---|
Guitarfreak: Osta multa Mark V Saattaa hinta olla snadisti pitkä mun tän hetken budjetille :D Pitäs melkee toi ra100 myydä että markkiin riittäis paalu, mutta ku ei siitä oikeen halua luopua :P Sillä noita etusia koitan metsästellä, ku ei noilla mulla oo tarvetta ku himassa soittelulle ja äänittelylle - keikat menee tolla ra:lla ja sen pääteaste toimis ihan unelmasti noiden preamppien kanssa, ku siinä on se multisoak toiminto :P Torilla on yks rectifire etunen - olis mukavaa vaihtelua soundimaailmaan - mutta sitäkää kaveria en saa kiinni! On se ny saatana ku ihmisellä olis vartavasten musakamaan varattua rahaa taskussa, ni niitä ei nyt sitte saa tuhlattua vaikka kuinka yrittäis! Vedän kohta kurkusta alas. Se studio preamppi mieski ilmotti, että ei oo rahalle tarvetta :( |
Guitarfreak 14.07.2018 18:20:42 | |
---|
paskiaispaska: Saattaa hinta olla snadisti pitkä mun tän hetken budjetille :D Pitäs melkee toi ra100 myydä että markkiin riittäis paalu, mutta ku ei siitä oikeen halua luopua :P Sillä noita etusia koitan metsästellä, ku ei noilla mulla oo tarvetta ku himassa soittelulle ja äänittelylle - keikat menee tolla ra:lla ja sen pääteaste toimis ihan unelmasti noiden preamppien kanssa, ku siinä on se multisoak toiminto :P Torilla on yks rectifire etunen - olis mukavaa vaihtelua soundimaailmaan - mutta sitäkää kaveria en saa kiinni! On se ny saatana ku ihmisellä olis vartavasten musakamaan varattua rahaa taskussa, ni niitä ei nyt sitte saa tuhlattua vaikka kuinka yrittäis! Vedän kohta kurkusta alas. Se studio preamppi mieski ilmotti, että ei oo rahalle tarvetta :( Vaihtohommat tulille.... Käärinliinoissa ei ole taskuja ja kaurapuurollakin elää ihan hyvin. :D - Steelduck |
paskiaispaska 15.07.2018 13:28:56 | |
---|
Ahhh... No nyt on rectifier recording pre-amppi takaluukussa. Saa taas yöllä nukuttua ku ei tarvii torilla päivystää. |
Guitarfreak 15.07.2018 17:59:23 | |
---|
paskiaispaska: Ahhh... No nyt on rectifier recording pre-amppi takaluukussa. Saa taas yöllä nukuttua ku ei tarvii torilla päivystää. Aijai :) Onnea uudesta lelusta! Käärinliinoissa ei ole taskuja ja kaurapuurollakin elää ihan hyvin. :D - Steelduck |
Krice 15.07.2018 22:20:02 | |
---|
Tekisi mieli ostaa Fender Mustang GT 40. Joku mallintava paketti olisi kätevä, minulla oli THR10, mutta myin sen pois. 40 on aika fiksun kokoinen, ei liian pieni eikä toisaalta myöskään täysikokoisen vahvistimen luokkaa. |
Kuha 17.07.2018 18:51:52 | |
---|
Old Fenders never die |
GiveUpGiveIn 20.07.2018 21:38:03 | |
---|
Katastrofin ainekset on valmiina kun muutamaan kuukauden hiljaiselon jälkeen rupeaa miettimään pedaalilaudan remonttia... Älä laita viestiä jos sulla on ylimääränen PT Pro. |
Shredator 30.07.2018 21:57:17 | |
---|
Minkä sormet heittää, sen wahi peittää |
Shredator 03.08.2018 09:23:46 (muokattu 03.08.2018 09:24:37) | |
---|
Minkä sormet heittää, sen wahi peittää |
sustain65 03.08.2018 17:08:55 | |
---|
Shredator: Horizon Devices Apex Preamp. Kieltämättä prkleen hyvä soundi noin niinku pedaaliksi https://youtu.be/RivUcC9pYow No juu, varsin jees soundi. Mutta näkikö tuosta jostakin että oliko vedetty pedaalista suoraan linjaan tai siis äänikorttiin? En katsonut joka sekuntia. |
Shredator 03.08.2018 17:35:28 | |
---|
sustain65: No juu, varsin jees soundi. Mutta näkikö tuosta jostakin että oliko vedetty pedaalista suoraan linjaan tai siis äänikorttiin? En katsonut joka sekuntia. Suoraan linjaan. Olalla on myös hyvä demo. Minkä sormet heittää, sen wahi peittää |
sustain65 03.08.2018 18:49:36 | |
---|
Shredator: Suoraan linjaan. Olalla on myös hyvä demo. OK, kiitos tiedoista! On kyllä hyvä. |
Bugsy Boy 07.08.2018 15:17:54 | |
---|
Fano PX4. Eikä ole varaa eikä tuota saa edes mistään. Mutta joku päivä... Free Your Mind... And Your Bass Will Follow |
paskiaispaska 10.08.2018 09:27:18 | |
---|
Argh! Hirvee les paul kuume päällä, ku en oo koskaan sellasta omistanu. Just tuli torille myyntiin yks just oikeen värinen(honey burst) gibson standard, mutta vittuku ei oo varaa täl hetkellä kahteen hyvään kitaraan. Oon monta kertaa taas meinannu laittaa mun bladen myyntiin, mutta aina viimetipassa deletoinu ilmotuksen, ku en siitä haluais millään luopua ku on niin ainutlaatunen ja ehkä monipuolisin kitara mitä löytyy. Vähä sama tilanne, ku olis hyvässä parisuhteessa ja rakastais muijaansa, mut sattuis myös rakastumaan toiseen. Molempia ei saa, mut nykystä ei haluais jättääkkää ja toinen kiehtois. Olis mulla kaks vähä halvempaa kitaraa mitä vois laittaa periaattees myyntiin, mut niillä ei viel kata lespan kustannuksia. Hirvee tilanne... :( |
PIM 10.08.2018 10:19:58 | |
---|
Pari päivää tässä kuolannut torilla myynnissä olevaa LTD MC-500:sta. EMG vaan ..uun ja tilalle Duncanin P-Rails Triple Shot mikinkehyksellä niin ultimaattisen simppeli ja silmää hivelevä dare-to-be-different bluesmachine olis siinä. Kamaahan on sopivasti, tilaa vaan liian vähän. |
Tomtom 10.08.2018 11:57:30 | |
---|
PRS -kuume vaivaa yhä. "Vela" olis mahtava mela. Pitäisi vaan myydä joku nykyisistä poijes ja sitähän ei vissiin saanu tehhä? "Jos tämä jatkuu pahasti, joudutaan menemään instanssiin." - Lasse Mårtensson |
iec 10.08.2018 13:41:43 | |
---|
Tomtom: PRS -kuume vaivaa yhä. "Vela" olis mahtava mela. Pitäisi vaan myydä joku nykyisistä poijes ja sitähän ei vissiin saanu tehhä? PRS-kuume on kyllä sitä pahinta sorttia. Siihen ei ole käytännössä kuin yksi lääke ;) Been there, done that :D Tieto lisää tuskaa ja turha tieto turhaa tuskaa...Ja niin päin pois... |
Jucciz 10.08.2018 16:56:09 | |
---|
iec: PRS-kuume on kyllä sitä pahinta sorttia. Siihen ei ole käytännössä kuin yksi lääke ;) Been there, done that :D Onneksi taidan olla immuuni kyseiselle virukselle. Hyvä niin. |
iec 10.08.2018 18:57:14 | |
---|
Jucciz: Onneksi taidan olla immuuni kyseiselle virukselle. Hyvä niin. Juu eivät ole kaikkien makuun sopivia. Niinkuin ei varmaan mikään muukaan kitaramerkki. Onneksi maailmasta löytyy valikoimaa mistä valita itselle sopiva kitara. Ja jos ei löydy valmiina, voi sellaisen teettää. Tieto lisää tuskaa ja turha tieto turhaa tuskaa...Ja niin päin pois... |
hallu 10.08.2018 19:06:28 (muokattu 10.08.2018 19:07:05) | |
---|
Jucciz: Onneksi taidan olla immuuni kyseiselle virukselle. Hyvä niin. Mulla on varmaan aika samansuuntainen kitaramaku kuin sullakin eikä minuunkaan pärssiset erityisemmin vetoa. Mutta katsoin hiljattain jonkun kiertuevideonpätkän jossa Santanan kitarateknikkoa haastateltiin ja hän esitteli niitä sen PRS:iä, niin kyllä mä vähän jäin haavi auki, että onpa viimeisen päälle ajateltuja soittimia. Sanotaanko, että ulkonäkö ei sinällään vetoa, mutta pystyn hyvin ymmärtämään heitä jotka niistä tykkää ja pahaa pelkään, että jos saisin PRS:n jonkin huippumallin kätösiini, saattaisin äkisti alkaa himoitakin sellaista :-). Itseasissa kun tarkemmin mietin, niin tuo mun AR300 on aikalailla samanhenkinen ilmestys kuin Santanan PRS. Ei tietenkään yksi yhteen, mutta kyllä sukulaisuus on ihan ilmeinen...... khyyllä mä saattaisin PRS:stä tykätäkin. Oletko itse koskaan sellaista kokeillut? Kitaroista ja kaikenlaisesta soittamisesta pahasti riippuvainen AK:lainen (AK= anonyymit kitaranistit) |