Aihe: Hei, ostin jälleen kerran kitarakamaa!
1 2 3 4 5313 314 315 316 317497 498 499 500 501
Andy Six
29.12.2013 23:52:01
hallu: Tahallinen harhaanjohtaminen.

Mikä siinä on harhaanjohtamista,jos saa vaihdossa hyvän kitaran,kehuu sitä m.netissä mutta päättääkin luopua siitä jonkun muun hankinnan vuoksi...?
It's all put together with alligator leather...
RaskasMielinen
30.12.2013 03:07:28 (muokattu 30.12.2013 03:11:37)

Ostin sitten oikein aikuisten kitaran (niitä on alkanut kertymään heavy-jyrien rinnalle - oireellistako).

https://www.dropbox.com/sh/b09fxgegzhhf3wj/L4tWyONCFN

Siis vuoden 2000 Pärssinen, CE22.

Keskenään riittävän erilaiset mikit (kaulassa PRS Vintage ja tallassa PRS HFS) ja PRS:n 5-asentoinen kytkin, joka tekee mikkien puolitusten avulla tuosta kattauksesta vieläkin monipuolisemman. Itse asiassa ostelin tuon lähinnä "studiohommeleihin".

Myös puut ja kaulaliitos ovat aika maukas coctail: body on yhdestä palasta mahonkia (keittiövaa'alla n. 3,8 kg - aika paljon kompaktiksi ja ohueksi kitaraksi?) ilman mitään vaahteraviiluja ja siihen on pultattu vaahterakaula ruusupuuotelaudalla.

Päälle vielä vibratalla, jota saa kammettua sekä alas että myös ylös. Skaala PRS 25". Lukkovirittimet, mallia PRS, tekevät kieleten vaihdosta todella nopeaa (olen tosin päässyt näiden makuun jo ESP Eclipseissä).

Varsinainen sveitsiläinen linkkari siis. On vähän les paulia ja vähän enemmän super stratoa. Ei tee edellä mainittuja tarpeettomaksi mutta ensi kokeileman perusteella sopinee erinomaisesti juuri siihen mihin hainkin eli äänitys"työ"kaluksi.

Erinomainen soittotuntuma ja muutenkin työn jälki on jopa parempi kuin mitä uskalsin odottaa.

Omaan silmääni tuo ei ole läheskään hienoin kitarani mutta pärrsiseksi, jollaista/jota nimen omaan hain tällä kertaa, niin ihan siedettävän tyly. Siis mitään lintuja ei tartte tulla mun otelaudalleni lentelemään jatkossakaan...;D

m.netin torilta ostin - tietenkin:)
Dunga
30.12.2013 05:36:20
Andy Six: Mikä siinä on harhaanjohtamista,jos saa vaihdossa hyvän kitaran,kehuu sitä m.netissä mutta päättääkin luopua siitä jonkun muun hankinnan vuoksi...?

Niinpä. Luulen tosin että tässä on hallulla ihmettelyn syynä tahallinen väärinymmärtäminen.
War... war never changes.
Laulava Kylätohtori
30.12.2013 08:24:27
Andy Six: Mikä siinä on harhaanjohtamista,jos saa vaihdossa hyvän kitaran,kehuu sitä m.netissä mutta päättääkin luopua siitä jonkun muun hankinnan vuoksi...?

Kyllähän se alkuinnostus usein on ihan aitoa. Hetken soittelun jälkeen sitten huomaa, että ei se olekaan "se oma juttu". Honey moon saattaa kestää muutamasta päivästä muutamaan kuukauteen. Arjen saapuessa ikävät reaaliteetit iskevät tajuntaan ja kepin tie käy torille...

Hämmentävää, miten monet edelleen luulevat, että jos kitara, vahvistin tai pedaali myydään, niin sen täytyy olla huono tai siinä täytyy olla jotain vikaa...
Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks.
hallu
30.12.2013 09:44:37

Ei mitään. Harhaanjohtamista on se jos kehuu kitaraa pelkästään myyntiaikeissa vieläpä niin ettei se ole niin kehuttava kuin antaa ymmärtää. Sitävastoin, jos vilpittömin mielin on innostunut kitarasta ja haluaa jakaa intoansa foorumilla, ei asiassa ole mitään tuomittavaa tai moraalisesti epäilyttävää. Ei vaikka hetken päästä päättäisikin myydä kitaransa, koska sen on tehnyt puhtain sydämin ja vilpittömin mielin.

Itse olin niin pikkusieluinen, että ajattelin heti ilkeästi lähimmäisestäni. Kiitos, että avasit silmäni ja huomautit tästä toisesta mahdollisuudesta.
Ei onni tule ostamalla. Onni tulee soittaen ja lauluja tehden
Vihapiirakka
30.12.2013 10:23:35
Plektroja ostelin, sitte viel ukeen kielet :):):) ja otelaudan puhdistusainetta
kekkuliheikki
30.12.2013 11:34:11
Mina taas myin kaksi Essia pois kun haukuin niita. Ovelaa kaupankayntia.
En allekirjoita.
Laulava Kylätohtori
30.12.2013 11:39:11 (muokattu 30.12.2013 11:40:28)
kekkuliheikki: Mina taas myin kaksi Essia pois kun haukuin niita. Ovelaa kaupankayntia.

Kaksi? Gibson ja ??

Liekö toinen se minun Toksu, vai oletko käynyt jossain välissä salaa Essi-ostoksilla? Itsehän en osta koskaan mitään, jos myyjä kehuu tuotettaan. Tämä lienee nyt sitä Bill Cosbyn käänteispsykologiaa, vai mitä lie olla?
kekkuliheikki
30.12.2013 11:41:54 (muokattu 30.12.2013 11:42:10)
Laulava Kylätohtori: Kaksi? Gibson ja ??

Liekö toinen se minun Toksu, vai oletko käynyt jossain välissä salaa Essi-ostoksilla? Itsehän en osta koskaan mitään, jos myyjä kehuu tuotettaan. Tämä lienee nyt sitä Bill Cosbyn käänteispsykologiaa, vai mitä lie olla?

Just ne kaksi. Tosin vertasin vaan tuohon minun japsiessiin. :)

Eihan ne huonoja kitaroita ole missaan nimessa. Vielako honeymoon kestaa??
En allekirjoita.
telecustom
30.12.2013 21:47:52
Pitkällisen pohdinnan jälkeen Vox AC15HW1 lähti kaupasta tänään, ja voin kertoa että
äänentoisto on kohdallaan.

Voxeja ja fendereitä on ollut ja mennyt, mutta tämä tuntuu
alusta asti ihan oikealta kitaravahvistimelta. Kaiku ja tremolo siitä uupuu, joten
niitä täytyy pedaalimuodossa alkaa kartoittamaan. Pedaalilaudan koko pakottanee
"kääpiöosastolle".
Karhukoira74
31.12.2013 00:08:20

Ihminen joka ei käytä efektejä, tilasi tämmöisen äsken http://www.thefuzzshack.com/#/shop/4561989927/FUNERAL-PARTY/4678176
-So many assholes, so few bullets-
novo
31.12.2013 00:11:22
Karhukoira74: Ihminen joka ei käytä efektejä, tilasi tämmöisen äsken http://www.thefuzzshack.com/#/shop/4561989927/FUNERAL-PARTY/4678176

No emmää osais tota kyä vielä efektiks laskia.
Landstr: "En kuitenkaan osaa selittää asioita niin, että ne tuntuisivat järkeviltä, joten annan olla." vvaltsu:"Mä teen koko loman duunia ja luen siinä samalla kolmeen syksyn YO-kokeeseen. Kun on selkärankaa ja kanttia, niin.."
Attew
31.12.2013 01:45:58

Karhukoira74: Ihminen joka ei käytä efektejä, tilasi tämmöisen äsken http://www.thefuzzshack.com/#/shop/4561989927/FUNERAL-PARTY/4678176

Vähän googlailin ja kuuntelin demoja. Kuulostaa äärimmäisen mehukkaalta, samoin kuin saman firman Tyrant.
Karhukoira74
31.12.2013 09:05:52

Attew: Vähän googlailin ja kuuntelin demoja. Kuulostaa äärimmäisen mehukkaalta, samoin kuin saman firman Tyrant.

Samaa ennen tilausta harrastelin...meinasin ottaa myös Burial at Sean, mutta lopulta uskoin historiaani, vähempi säätimiä parempi. Ja lopuillaan se soundikin, tossa toisessa liian överiä omiin korviin.
-So many assholes, so few bullets-
Laulava Kylätohtori
31.12.2013 09:40:06
kekkuliheikki: Just ne kaksi. Tosin vertasin vaan tuohon minun japsiessiin. :)

Eihan ne huonoja kitaroita ole missaan nimessa. Vielako honeymoon kestaa??

Rakkaus kukoistaa. :)

Harmillisen vähän olen tosin ehtinyt näin joulukiireiden takia hänelle rakkauttani antamaan, emmekä ole yhdessä ehtineet vielä treeneihin. Mutta jos sitä nyt taas ehtisi, kun tilanne vähän rauhoittuu...

Harmillisesti tuo les paul custom gas jäi nyt päälle... Pitääpä katsoa, jos tulisi kunnon bonarit, niin tempaisisi.... Vain huomatakseni (taas), ettei lespa olekaan minun juttuni...
Lancelot
31.12.2013 10:13:54
Harmillisesti tuo les paul custom gas jäi nyt päälle... Pitääpä katsoa, jos tulisi kunnon bonarit, niin tempaisisi.... Vain huomatakseni (taas), ettei lespa olekaan minun juttuni...

Kuulostaa tutulta.. Vuosien aikana piti 3 kertaa tämä todeta. Eka tuli Epi, sitten koitettiin MIJ Tokaita ja vielä varmuuden vuoksi stankku Gibsonia. Joku niissä vaan mättää, en tiedä mikä. Hoho, kaikki ei ollut hyvin edes Gibsonilla;)
Dunga
31.12.2013 10:16:08
Lancelot: Kuulostaa tutulta.. Vuosien aikana piti 3 kertaa tämä todeta. Eka tuli Epi, sitten koitettiin MIJ Tokaita ja vielä varmuuden vuoksi stankku Gibsonia. Joku niissä vaan mättää, en tiedä mikä. Hoho, kaikki ei ollut hyvin edes Gibsonilla;)

Mä oon todennut tän jo laskujeni mukaan viisi kertaa ja taas on uus yritys meneillään ;)
War... war never changes.
Confidentum
31.12.2013 15:53:29 (muokattu 31.12.2013 16:31:32)
Saapi GASiton tammikuu tulla mun puolesta. Tilaukseen lähti Budda Superdrive 30 nuppi ja Jaska's Music Carageen komennot rakentaa Mighty Bender (Sola Sound Tone Benderin kaltainen säristin) ja jahka muutama Rikstoneen asettuva NOS putki kotiutuu eiköhän tammikuu kulu rattoisasti.

edit: tai ehtisi tässä vielä illan mittaan Lespa-osaston laittaa ojennukseen
Potikka kaakkoon!
JaaGeRMaisTeR
31.12.2013 15:56:46 (muokattu 31.12.2013 16:57:18)
Ettei nyt hirveän tiukille mene näiden lupausten kanssa. Niin pitää kävästä hakemassa räminä fuzzi poies. Torilta löytyi. Eikä mitään käryä tarpeesta, mutta saapahan sentään jollakin huomiseksi päänsäryn.

E: Nyt kun tuo on taskussa niin tuollanen Nine of Swords - Astro Beast 3D FUZZ
Suuria tunteita: http://maihinnousu.net/s/21352
mopar
31.12.2013 16:42:10 (muokattu 05.01.2014 22:26:35)

Tämmönen setti saapui tänään. Kuva on huono, mut fiilis on hyvä. :)
http://muusikoiden.net/dyn/users/119246.jpg
http://muusikoiden.net/dyn/users/112469.jpg
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)