Aihe: Turvonneet hintapyynnöt laitteista, vol 6
1 2 3 4 530 31 32 33 34497 498 499 500 501
Alfons Åberg
01.06.2012 13:17:06
Epäselvä kuva ja nolla käyttäjäpalautetta. Selkeä. Eikös huutokaupalle kuitenkin myyjän antamat väärät tiedot tuotteesta ole ihan laillinen kaupan purkuperuste?
blues guitar
01.06.2012 15:46:29

loner: Niin varmaan onkin, mutta miksi tuollainen vihainen ja kiroileva sävy myynti-ilmoituksissa toistuvasti? Voi karkottaa aika monta ihka oikeaakin ostajaa pois pelkän vihamielisen myynti-ilmoituksen takia. hienoja soittimiahan hän myy pääsääntöisesti torilla.

Varmaankin tarkoituksena karkoittaa turhat renkaanpotkijat ja rahattomat ostajakanditaatit pois, mikä on aivan ymmärrettävää.
...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt...
Arttu_Ace
01.06.2012 16:10:25

blues guitar: Varmaankin tarkoituksena karkoittaa turhat renkaanpotkijat ja rahattomat ostajakanditaatit pois, mikä on aivan ymmärrettävää.

Eiköhän tuolla karkoiteta aika monet muutkin ostajakandidaatit, mikä taas ei ole kovin ymmärrettävää.
Kicking ass like never before!
blues guitar
01.06.2012 16:15:03

Arttu_Ace: Eiköhän tuolla karkoiteta aika monet muutkin ostajakandidaatit, mikä taas ei ole kovin ymmärrettävää.

Kokemuksesta voin kertoa, että ei karkoita. Hra Häikiö tietää mitä tarkoitan : )
...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt...
Sergei Fallinen
01.06.2012 16:19:07
Ei toi ole edes erityisen vihainen mun mielestä. On niitä oikeasti tosi häiriintyneitäkin ilmoja välillä.
Arttu_Ace
01.06.2012 16:28:31 (muokattu 01.06.2012 16:28:50)

blues guitar: Kokemuksesta voin kertoa, että ei karkoita. Hra Häikiö tietää mitä tarkoitan : )

No sen verran voin omasta puolestani sanoa, että vaikka tuo olisi just semmonen tuote mitä kaasuttelisin, jättäisin tämän tarjouksen välistä. Eli siis karkoittaa.

Oon itse myynti- ja asiakaspalvelualalla tehnyt yhteensä toistakymmentä vuotta töitä ja oppinut arvostamaan ystävällisiä ja asiantuntevia myyjiä. Onhan se ihan tunnettu alan fakta, että mukavalta tyypiltä on mukava ostaa. En toki ole tiedä, onko Häikiö mukava tyyppi vai ei, mutta tuolla ensivaikutelmalla ei nyt ainakaan saisi minun rahoja vaihtamaan omistajaa.

Tämä on tosiaankin off topic. Alunperin linkin takaa löytynyt tuotekin on jo vaihtunut ja ilmoituksen tekstiasu. Tuon gigbagin voisin minäkin ostaa tuolla ilmoituksella.

E: Ja hintapyyntökin on ihan kohdallaan. :D
Alfons Åberg
01.06.2012 17:34:15
Sergei Fallinen: Ei toi ole edes erityisen vihainen mun mielestä. On niitä oikeasti tosi häiriintyneitäkin ilmoja välillä.

Taitaa kuitenkin nettiautossa olla yleisempää kuin täällä.
loner
01.06.2012 19:12:24 (muokattu 01.06.2012 21:46:34)
blues guitar: Kokemuksesta voin kertoa, että ei karkoita. Hra Häikiö tietää mitä tarkoitan : )

Aurinkoista kesäaamua kaikille, voi jeesus.
blues guitar
01.06.2012 20:31:11 (muokattu 01.06.2012 21:11:27)

loner: Sinä ja herra häirikkö voitte tietää....

Jep! Ja tämä riittää mulle. Ihan mielelläni teen kauppaa myös jatkossa hänen kanssaan. Erittäin asiallista kaupankäyntiä on ollut ja tavara aina vähintäänkin sitä mitä on luvattu. Mutta tosiaankin....renkaanpotkijoiden ja rahattomien ei kannata vaivautua.

Ps. Aika kivasti on näköjään menny tavara kaupaksi.
teranryh
01.06.2012 21:41:56 (muokattu 01.06.2012 21:52:59)
Komppi Blues Guitarille. Kauppaa on tehty ja arvostan tuollaista suoraa suomalaisen miehen tapaa kertoa asioista.
Olen ostanut hyvää tavaraa kyseiseltä henkilöltä ja tässä valituksessa on varmaan kyse enemmän osto- ja maksukykyyn liittyvistä asioista. Kyseinen henkilö ei ole myynyt roinaa ja tavara käy hyvin kaupaksi.
Jokainen voi valita kauppakumppaninsa. On varsin kyseenalaista alkaa mustamaalaamaan, esittämään kunnianloukkauksia yksittäisiä henkilöitä kohtaan. Mitä ilmoituksen esitystapa kuuluu kenellekään, sen voi aina skipata jos ahdistaa.
Jukka esiintyy omalla nimellään ja on myynyt minulle sellaista, mitä olen esipuheiden ja keskusteluiden perusteella odottanut saavanikin. Livenä hauska ja hieno mies!
Ei huudella.
loner
01.06.2012 21:47:46 (muokattu 01.06.2012 21:47:56)
blues guitar: Jep! Ja tämä riittää mulle. Ihan mielelläni teen kauppaa myös jatkossa hänen kanssaan. Erittäin asiallista kaupankäyntiä on ollut ja tavara aina vähintäänkin sitä mitä on luvattu. Mutta tosiaankin....renkaanpotkijoiden ja rahattomien ei kannata vaivautua.

Ps. Aika kivasti on näköjään menny tavara kaupaksi.

saako renkaanpotkijat puhutella sinua vai pitääkö siihenkin olla puntti kunnossa?
Twinkle
01.06.2012 21:57:25 (muokattu 01.06.2012 22:01:39)
Fender50thAnniversary:
Jokainen voi valita kauppakumppaninsa. On varsin kyseenalaista alkaa mustamaalaamaan, esittämään kunnianloukkauksia yksittäisiä henkilöitä kohtaan.

Meinaat siis ettei se ole maineensa eteen tehnyt ite yhtään mitään? Ei sillä ettäkö minulla olisi siis ollut hänen kanssaan mittään tekoa missään vaiheessa, kunhan ihmettelen.
blues guitar
01.06.2012 21:59:59

loner: saako renkaanpotkijat puhutella sinua vai pitääkö siihenkin olla puntti kunnossa?

Itselläni ei tällähetkellä ole torilla mitään myynnissä, mutta sitten kun taas joskus on niin toivon ostajien ymmärtävän sen että ilman rahaa ei voi mitään ostaa.
teranryh
01.06.2012 22:09:27 (muokattu 01.06.2012 22:12:24)
Twinklelle sen verran, että enpä itse uskaltaisi sanoa sitä enkä tätä, jos en olisi tavannut henkilöä, tehnyt kauppoja, ollut tekemisissä. "Kunhan ihmettelen"-otteella voi ihmetellä vaikka mitä. "Ettei se... olisi tehnyt" on selvä syytös jostain epäselvästä, hämärästä toiminnasta; noissa kannattaa olla tarkka.
Nautitaan soittimistamme ja jätetään epäolennaisuudet julkaisematta.
Twinkle
02.06.2012 00:40:46
Fender50thAnniversary: Twinklelle sen verran, että enpä itse uskaltaisi sanoa sitä enkä tätä, jos en olisi tavannut henkilöä, tehnyt kauppoja, ollut tekemisissä. "Kunhan ihmettelen"-otteella voi ihmetellä vaikka mitä. "Ettei se... olisi tehnyt" on selvä syytös jostain epäselvästä, hämärästä toiminnasta; noissa kannattaa olla tarkka.
Nautitaan soittimistamme ja jätetään epäolennaisuudet julkaisematta.

Älä etsi selviä syytöksiä semmoisista paikoista missä niitä ei ole. Kummiskin kyse on vain siitä, että ihmisestä tulee internetissä juuri sellainen kuva kuin itsestään antaa, oli se sitten hyvä tai huono.
jii.haanpaa
02.06.2012 08:29:21
Twinkle: Meinaat siis ettei se ole maineensa eteen tehnyt ite yhtään mitään? Ei sillä ettäkö minulla olisi siis ollut hänen kanssaan mittään tekoa missään vaiheessa, kunhan ihmettelen.

Niin siis minkä maineen? Tässä nyt joku nimetön foorumilainen kokee mielipahaa kun reilu ja suoraselkäinen, omalla nimellään esiintyvä herrasmies kertoo artikkelistaan keskivertoa värikkäämmin, eikä laske arvokasta tavaraa iteljoonin rikottavaksi. Silläkö se "maine" irtosi?

Sen verran, mitä itse olen ollut Jukan kanssa tekemisissä, niin ei voi muuta sanoa kuin, että hieno mies, jolla on hyvä maku rojujen suhteen.
jyrkalt
02.06.2012 08:39:39
jii.haanpaa: Niin siis minkä maineen? Tässä nyt joku nimetön foorumilainen kokee mielipahaa kun reilu ja suoraselkäinen, omalla nimellään esiintyvä herrasmies kertoo artikkelistaan keskivertoa värikkäämmin, eikä laske arvokasta tavaraa iteljoonin rikottavaksi. Silläkö se "maine" irtosi?

Oon iha ja täysin samaa mieltä sun kanssas.
Alkoholiongelma se on sekin kun viina ei maistu.
blues guitar
02.06.2012 08:45:17

jii.haanpaa: Niin siis minkä maineen? Tässä nyt joku nimetön foorumilainen kokee mielipahaa kun reilu ja suoraselkäinen, omalla nimellään esiintyvä herrasmies kertoo artikkelistaan keskivertoa värikkäämmin, eikä laske arvokasta tavaraa iteljoonin rikottavaksi. Silläkö se "maine" irtosi?

Sen verran, mitä itse olen ollut Jukan kanssa tekemisissä, niin ei voi muuta sanoa kuin, että hieno mies, jolla on hyvä maku rojujen suhteen.

Kyllä. Näihin sanoihin yhdyn 100 prosenttisesti.
H-Diddy
02.06.2012 16:02:27

En tunne miestä. Onhan toi melko lailla tympeästi kirjoitettu mutta ymmärrän pointin ilman mielipahaa. Kuinka moni teistä ostaisi takaisin itselleen väärinmyydyn vehkeen takaisin ja myisi sen eteenpäin törkeällä persnetolla? Mulla nousee hattu tuon johdosta.
Arttu_Ace
04.06.2012 18:08:02

http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=643814

Eihän tämä nyt ihan hirvittävän hintainen ole, mutta euron enemmän pyytää kuin liike:
http://www.soitinlaine.fi/sumuCMS/s … ot/tuote_id/665&kategoria_id=15
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)