erty 21.12.2010 07:26:02 | |
---|
Pistin fleabaystä tulemaan bakeliittisen Esquire-pleksin CV-telluun. Vielä pitäis löytää joku suht monipuolinen mikki tallaan. SD Broadcasteria on ainakin kehuttu loistavaksi Esquire-mikiksi. Sais olla vähän kuumempi kuin normi, mut silti pitäs twängätä ku viimistä päivää. Suosituksia? |
Snapo 21.12.2010 12:11:38 (muokattu 21.12.2010 12:12:05) | |
---|
Mukavaa pientä provoa herra Vauhdilta. Itehän en teleistä tiedä mitään. Rakastuinpa välittömästi viikko sitten kun erehdyin ottamaan kouraan jonkun CV thinlinen kaupan hyllyltä. "Mitään hyödyllistä tietoa musiikista tai soittimista täältä tuskin oppii, mutta kielioppi väännetään kuntoon vaikka väkisin." |
aristoteles666 21.12.2010 12:38:13 | |
---|
Mr. Speed: Meikäläinen vanhana Tele-Experttinä osaan valottaa vähän asioita. Ensinnäkin. Se on Squier, joten älä mene. pieleen, squierit on juuri niitä hyviä. Kuitenkin suurin ja kamalin tyyppivika, joka koskee lähes poikkeuksetta jokaista telecasteria on ulkonäkö. Se on vain kammottava. Bodysta tulee mieleen jollakin sairaalla tavalla Johanna Tukiainen, sillä Tuksussa on samanlaisia pulleita ja pyöreitä muotoja (ei hyvässä mielessä), mutta kuitenkin yläpäässä tuntuisi olevan niin vähän. Lapa on myös poikkeuksetta ruma, puhumattakaan dotseista. no kuinka vaikeaa on ottaa saha ja sahata vaikka suunnikas, ei ole edes reunaviisteitä estämässä. Eli.. Jos päädyt testaamaan Telecasteria, laita se suosiolla takaisin hyllyyn. Tämän jälkeen ota hyllystä mikä tahansa KULMIKAS ja KAMMELLINEN, kunnon kitara, jottei kitaran huonous enää rajoittaisi lahjakkuuttasi. väärä liike, juuri kunnon kitara tai oikeastaan mikä tahansa paljastaa lahjattomuutesi. |
aristoteles666 21.12.2010 12:41:48 (muokattu 21.12.2010 12:42:07) | |
---|
Mr. Speed: Jos jostain syystä kuitenkin päädyit katsomaan kyseistä kitaraa, muista tarkistaa, että kyseiseen kitaraan on helposti modattavissa aktiivimikit. Tässä tapauksessa soundhole voi olla jees piilopaikka paristolle. Lisäksi kannattaa tarkistaa, että bodyn paksuus on riittävä floikan routtausta varten. ei kannata laittaa floydia, teillä tulee kuitenkin ongelmia kun ette osaa säätää sitä. vaikka lapsikin osaa. |
Andy Six 21.12.2010 13:54:37 | |
---|
erty: Pistin fleabaystä tulemaan bakeliittisen Esquire-pleksin CV-telluun. Vielä pitäis löytää joku suht monipuolinen mikki tallaan. SD Broadcasteria on ainakin kehuttu loistavaksi Esquire-mikiksi. Sais olla vähän kuumempi kuin normi, mut silti pitäs twängätä ku viimistä päivää. Suosituksia? Pistät CeeVeen Eskokoksi...? Asiaa,kaulamikki on yliarvostettu vehje...Itse en käytä koskaan.... |
Mr. Speed 21.12.2010 13:59:56 | |
---|
Andy Six: Pistät CeeVeen Eskokoksi...? Asiaa,kaulamikki on yliarvostettu vehje...Itse en käytä koskaan.... Suosittelen RR24:sta sinulle :) Telecaster on kaunis kuin Johanna Tukiainen. http://www.youtube.com/watch?v=VmZ35VCV978 |
Andy Six 21.12.2010 14:19:21 | |
---|
Mr. Speed: Suosittelen RR24:sta sinulle :) Älä jaksa provota,vauhti-ukkeli....=9 Me puhutaan täällä kitaroista.....=9 |
erty 21.12.2010 14:20:12 | |
---|
Andy Six: Pistät CeeVeen Eskokoksi...? Asiaa,kaulamikki on yliarvostettu vehje...Itse en käytä koskaan.... Kyl, harvemmin tulee telen kaa käytettyy kaulamikkii. Ja onhan esquire ny satakertaa siistimmän näkönen ku perus tele! |
lavaamo 21.12.2010 14:23:00 | |
---|
Andy Six: Älä jaksa provota,vauhti-ukkeli....=9 Me puhutaan täällä kitaroista.....=9 Tää bluespatujen asenneongelma jaksaa kyllä ihmetyttää.. Huonoja juttuja jo vuodesta 1981 |
Joees 21.12.2010 14:34:30 | |
---|
lavaamo: Tää bluespatujen asenneongelma jaksaa kyllä ihmetyttää.. En mä ole toistaiseksi tässä ketjussa kovin montaa kertaa törmännyt ongelmaan asenteen suhteen. Sen sijaan musta on oikeesti vähän pöljää väkisin tulla heittämään provoa vaikka se vitsillä tultaisiinkin heittämään. Kaikki kun eivät osaa kuitenkaan sitä välttämättä hyvänä huumorina ottaa vaan tarttuvat syöttiin. Ja siitä se hulabaloo taas alkaa. Samalla meiningillä on saatu monta hyvääkin ketjua pilalle ja lukkoon. Ei sillä etteikö hyvää huumoria sais viljellä. Muutenhan meininki olis aika tylsää ja kuivaa. Mut järkeä kannattaa siinäkin käyttää, noin niinkun yleensä... Loafers
Grunge-garagerokin räimettä höystettynä powerbluesilla á la Zepukat -fox
Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja. |
vvaltsu 21.12.2010 14:37:51 | |
---|
Eikö aristolla oikeesti ole minkäännäköistä silmää huumorille? :D Miten joku voi yleensä mennä tuohon Speedyn provoon.. Tiluttaminen on kuten seksi, joskus siihen menee kiinnostus mutta aika nopeesti se kiinnostus palaa uudelleen. -aalataur |
munkero 21.12.2010 14:41:46 | |
---|
More than you can afford pal. Amfisound. |
vvaltsu 21.12.2010 14:47:58 | |
---|
Tiluttaminen on kuten seksi, joskus siihen menee kiinnostus mutta aika nopeesti se kiinnostus palaa uudelleen. -aalataur |
Jii-Gee 21.12.2010 15:31:24 | |
---|
Niin..oliko muuta vikalistaa ku mahdollisesti nopiaan kuluvat nauhat ja jakit ehkä risaa ?? Jii-Gee: Mulla on huomenna eeiikun siis tänään jo trehvit Classic Vibe Telecasterin kanssa..siis se 50s versio kyseessä. Mitkäs ne mahdolliset 'tyyppiviat' olikaan..mitä kaikkea kandee & pitää tsekata ?? " You Are The Chief..You Are The King Of The Circus Clowns " |
Jii-Gee 22.12.2010 11:32:34 | |
---|
Jii-Gee: Mulla on huomenna trehvit Classic Vibe Telecasterin kanssa..siis se 50s versio kyseessä. No niin..hää..ostin sen pois roikkumasta !! Mitäs tollaselle kuuluis tehdä,esim päivittää mikki-svitsi 4vaihteiseks..vai ?! " You Are The Chief..You Are The King Of The Circus Clowns " |
Mr. Speed 22.12.2010 11:33:24 | |
---|
Jii-Gee: No niin..hää..ostin sen pois roikkumasta !! Mitäs tollaselle kuuluis tehdä,esim päivittää mikki-svitsi 4vaihteiseks..vai ?! Ks. edellisen sivun kirjoitukseni! Telecaster on kaunis kuin Johanna Tukiainen. http://www.youtube.com/watch?v=VmZ35VCV978 |
p130 22.12.2010 12:05:56 | |
---|
Jii-Gee: No niin..hää..ostin sen pois roikkumasta !! Mitäs tollaselle kuuluis tehdä,esim päivittää mikki-svitsi 4vaihteiseks..vai ?! Tuommosen se tartee kaulaansa: http://curtisnovak.com/pickups/hum-WR.shtml Mr. 4-speed on jees kans. Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. |
Y3J 22.12.2010 12:17:25 | |
---|
Jii-Gee: No niin..hää..ostin sen pois roikkumasta !! Mitäs tollaselle kuuluis tehdä,esim päivittää mikki-svitsi 4vaihteiseks..vai ?! Ostaa Axe-FX ja soittaa sen läpi, paljon parempi kun kaikki muut vahvarit. Tele ja Axe-FX on paras yhistelmä! Kaikki sulle nauraa, Liisakin taivaassa timantteineen. |
clipton 23.12.2010 12:52:43 (muokattu 23.12.2010 20:14:58) | |
---|
|
Kuha 23.12.2010 12:57:29 (muokattu 23.12.2010 13:00:46) | |
---|
|