saastara 13.07.2006 15:01:45 (muokattu 13.07.2006 15:02:10) | |
---|
Ihan vain näin mielenkiinnosta.. Onko kenelläkään M.nettiläisellä Rania..? Olisi vain mukava saada ihan varsinaisen käyttäjän kommentteja. Lisää middleä. |
Laupias Tuoni 13.07.2006 15:05:30 | |
---|
Ihan vain näin mielenkiinnosta.. Onko kenelläkään M.nettiläisellä Rania..? Olisi vain mukava saada ihan varsinaisen käyttäjän kommentteja. Ainakin "Henkkiz" ja "Räyhy" ovat Ranin omistajia, minäkin ihan kohta ;) |
saastara 13.07.2006 15:09:18 | |
---|
Kaipa noiden laadusta jotakin kertoo myös se, etten ole koskaan tuommoista Rania ole myynnissä nähnyt.. :) Lisää middleä. |
Ben_D 13.07.2006 15:12:00 | |
---|
Olen soittanut Rania, Ran on hyvä kitara, Ran on samantasonen kun USA Jackson. Ran Rulez. |
Eemil 13.07.2006 15:18:35 | |
---|
Kaipa noiden laadusta jotakin kertoo myös se, etten ole koskaan tuommoista Rania ole myynnissä nähnyt.. :) Mahtaa kertoa enemmän siitä että niitä ei ole hirveän paljoa + jälleenmyyntiarvo on niin huono ettei innosta myymään vaikkei sillä mitään tekisikään. Erkki on hieno mies. -Seraphim
K100#2 |
McNulty 13.07.2006 15:30:41 | |
---|
Mahtaa kertoa enemmän siitä että niitä ei ole hirveän paljoa + jälleenmyyntiarvo on niin huono ettei innosta myymään vaikkei sillä mitään tekisikään. Yhtä loistava kehäpäätelmä kuin se että "Ran on maailman paras ja koska se on minun speksien mukaan minulle tehty, niin se on paras soitin meikäläiselle!" El zorrero más grande en el mundo Muusikoiden.net official firestarter #1 |
-Prokitaristi- 14.07.2006 13:36:23 (muokattu 14.07.2006 13:46:36) | |
---|
Iski kyllä G.A.S. Raneihin. Eikä tarvitse maksaa itseensä kipeäksikään, toisin kuin jostain Jacksonin customista. Tuollaisen voisi vaikka jossain vaiheessa pistää tilaukseenkin, kun sen verran edullinen on (ja ymmärtääkseni erittäin laadukas). Saako siitä itsetekemästään kitarasta minkään näköistä kuvaa ennenkuin sen pistää tilaukseen. Tyyliin vaikka jotain tietokoneella väsättyä mallia, joka on tehty speksien pohjalta kuvaksi tms? |
Jormaz 14.07.2006 13:45:21 (muokattu 14.07.2006 13:46:20) | |
---|
Saako siitä itsetekemästään kitarasta minkään näköistä kuvaa ennenkuin sen pistää tilaukseen. Tyyliin vaikka jotain tietokonemallia, joka on tehty speksien pohjalta kuvaksi tms? Ei kai ny sentään. Itte voit tehä: http://www.jcfonline.com/resources/csgen/JCFCustomShop.htm L: Kaikkea sitä kuuleekin. Olen tyhymä. In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
Ben_D 14.07.2006 13:45:24 (muokattu 14.07.2006 13:46:01) | |
---|
Saako siitä itsetekemästään kitarasta minkään näköistä kuvaa ennenkuin sen pistää tilaukseen. Tyyliin vaikka jotain tietokonemallia, joka on tehty speksien pohjalta kuvaksi tms? Saa...tekevät tietokonemallinnuksen ennenkun aloittavat rakentaan. Dariuz pisti just mulle mailia, että tietokonemallinnuksesta kuva tulossa. |
-Prokitaristi- 14.07.2006 13:52:04 (muokattu 14.07.2006 14:05:10) | |
---|
Saa...tekevät tietokonemallinnuksen ennenkun aloittavat rakentaan. Dariuz pisti just mulle mailia, että tietokonemallinnuksesta kuva tulossa. Ok, olisi kyllä bonusta jos sivuille tulisi sellainen kitaranrakennusohjelma. Johon voisi suunnitella ja testailla eri vaihtoehtoja ja näkisi mikä sopii parhaiten silmään tms. E: Niin, ja meikäläinen on aika pihalla näiden puulajien kanssa. En kyllä yhtään tiedä, mitä puuta kannattaisi käyttää jne. |
-Prokitaristi- 14.07.2006 14:02:39 | |
---|
|
hirvma-6 14.07.2006 14:07:05 | |
---|
Niin, mutta sellainen Ranin omiin kitaroihin pohjautuva. Ne on custom kitaroita... Tarkoittaa sitä, että voit suunnitella semmosen ku haluut. |
-Prokitaristi- 14.07.2006 14:27:39 (muokattu 14.07.2006 14:28:08) | |
---|
Ne on custom kitaroita... Tarkoittaa sitä, että voit suunnitella semmosen ku haluut. Aivan, tyhmä minä :) Mutta kyllä meikä on aika ulkona kyllä noiden puulajien ja nippelitietojen kanssa pulassa. Tyyliin "Jumbo, vai Extra-Jumbonauhat, otelaudan leveys kaulan kohdalta" jne. Ei mitään hajua, mitä niihin kannattaisi pistää :) |
Ben_D 14.07.2006 14:50:37 | |
---|
Aivan, tyhmä minä :) Mutta kyllä meikä on aika ulkona kyllä noiden puulajien ja nippelitietojen kanssa pulassa. Tyyliin "Jumbo, vai Extra-Jumbonauhat, otelaudan leveys kaulan kohdalta" jne. Ei mitään hajua, mitä niihin kannattaisi pistää :) No ei muuta kun selvittään...et varmaan ole just huomenna kitaraa tilaamassa. |
-Prokitaristi- 14.07.2006 15:17:31 (muokattu 14.07.2006 15:20:02) | |
---|
No ei muuta kun selvittään...et varmaan ole just huomenna kitaraa tilaamassa. Mutta miten? Mistä saan selville, mitkä nauhat sopivat sormille parhaiten, minkä leveinen otelauta jne? Puulajeista puhumattakaan... |
oiva tumpeloinen 14.07.2006 15:21:10 | |
---|
Mutta miten? Mistä saan selville, mitkä nauhat sopivat sormille parhaiten, minkä leveinen otelauta jne? Öööö.... Mitenköhän tän nyt sanoisi.... Kokeilemalla. Ei siihen muutakaan keinoa ole. Sun pitää vaan miettiä, mitä kaikkea sä tarvitset kokeilla. Jos sulla on esim. jostain 3 vaihtoehtoa, niin kokeilet ne ääripäät. Jos toinen oli liikaa ja toinen liian vähän, se keskimmäinen oli tod. näk. juuri se sun vaihtoehto. Tietenkin kokeilemalla kaikki vaihtoehdot selviää parhaiten sun juttu, mutta noin voi vähän isommissa valikoimissa vähentää kokeilemista. |
hirvma-6 14.07.2006 15:21:34 | |
---|
Mutta miten? Mistä saan selville, mitkä nauhat sopivat sormille parhaiten, minkä leveinen otelauta jne? Et ainakaan netistä... Mene kauppaan ja kokeile. Soittele sitä kitaraa mikä sinulla on, pistä Ranin tilaaminen ainakin hetkeksi jäihin ja keskity vaikka siihen soittamiseen. Kyllä sen sitten tietää, "mitkä nauhat sopivat sormille parhaiten" kun on sen aika... Perkele. |
Ben_D 14.07.2006 15:29:43 | |
---|
Et ainakaan netistä... Mene kauppaan ja kokeile. Soittele sitä kitaraa mikä sinulla on, pistä Ranin tilaaminen ainakin hetkeksi jäihin ja keskity vaikka siihen soittamiseen. Kyllä sen sitten tietää, "mitkä nauhat sopivat sormille parhaiten" kun on sen aika... Perkele. Tää nykynuoriso...uusavuttomuuden multihuipennus :| ...Kuten sanottu...INternet ei ole jokaisessa asiassa oraakkeli, joka kertoo vastauksen kaikkeen. |
P2 14.07.2006 15:32:35 | |
---|
Jos ei customkitaran tapauksessa tiedä, mistä on kyse osia valittaessa kannattaa jättää customkitara hankkimatta. Hyvät speksitkään eivät takaa kitaran istumista juuri sinun käteesi. Kannattaa siis miettiä tarkkaan etukäteen mihin rahasi pistät, maku kitaroiden suhteen saattaa muuttua nopeastikin, ja customkitaraa on aina vaikea myydä järkevään hintaan. |
-Prokitaristi- 15.07.2006 19:59:33 | |
---|
Jos ei customkitaran tapauksessa tiedä, mistä on kyse osia valittaessa kannattaa jättää customkitara hankkimatta. Hyvät speksitkään eivät takaa kitaran istumista juuri sinun käteesi. Kannattaa siis miettiä tarkkaan etukäteen mihin rahasi pistät, maku kitaroiden suhteen saattaa muuttua nopeastikin, ja customkitaraa on aina vaikea myydä järkevään hintaan. No enhän minä nyt sitä vielä tilaamassakaan. Mutta voisiko joku pistää jotain tyyliin eri puulajien ominaissaundeja? |