Aihe: Anonyymit GASiläiset pt.2
1 2 3 4 5303 304 305 306 307343 344 345 346 347
Shredator
01.02.2017 17:08:04

Bognerilta näyttäisi tulleen Telos-vahvistin. 40/20w, 6L6, Plexi-ulkonäkö. Hmmm!
"If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking."
Haeroe
01.02.2017 22:28:42

Tänään tapahtui jotain, jota en olisi ikinä enää uskonut tapahtuvan. M.netin jäsen X kävi esittelemässä Essin uusia humppareita. Se ei ollut vielä se ihmeellinen juttu, mutta se että tuli tolkuton GAS humpparikitaraan, on jo todella hämmennystä herättävää. Juurihan minä kaikista sellaisista luovuin.

Kun Essin uusilla humppareilla laittoi PlexiDrive Deluxen läpi, ymmärsin, miksi rock on rajaton riemu.

Pyyntö: haukkukaa nyt kaikki humpparijohdannaiset mikit ja semmoset kitarat lyttyyn, jotta multa säästyy rahaa.
Minkä tahansa piisin voi soittaa miten tahansa.
s8na
01.02.2017 23:35:07

Humpparithan on parasta. Lespa ja brittivahvari. Mmm.
audioAXS
02.02.2017 13:02:26
Haeroe: Pyyntö: haukkukaa nyt kaikki humpparijohdannaiset mikit ja semmoset kitarat lyttyyn, jotta multa säästyy rahaa.

Ihan surkeita. En suosittele.
Särö korvaa puuttuvat virheet
Attew
05.02.2017 14:04:33

Pienen googlailun perusteella Suomessa ei enää myydä Scecter PT Teleä. Olen melkein vuoden verran jo kaasutellut sellaista, pitäisikö nyt varmuuden vuoksi laittaa Thomannille tilausta ennen kuin myynti loppuu sieltäkin?
Päähän kohdistuva isku on opintojen äiti.
RaskasMielinen
05.02.2017 14:26:48

Attew: Pienen googlailun perusteella Suomessa ei enää myydä Scecter PT Teleä. Olen melkein vuoden verran jo kaasutellut sellaista, pitäisikö nyt varmuuden vuoksi laittaa Thomannille tilausta ennen kuin myynti loppuu sieltäkin?

Kyllä.

"Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus!"
"Satan represents man as just another animal, sometimes better, more often worse than those that walk on all-fours."
Attew
06.02.2017 00:09:12

Juu huomenna käväsen Soundtoolsissa kyselemässä, löytyykö varaston perukoilta vielä tuota PT Teleä. Jos ei löydy niin Tompalta tilaukseen.
Kaihua
06.02.2017 01:38:16
Kummallisesti näin useamman Fender-täyteisen vuoden jälkeen alkoi Mesan Mark V kuumottaa ja kovasti. Explorer saisi siitä hyvän kaverin raskaampiin tunnelmiin. Olisikohan jotain halvempaa vaihtoehtoa vai pitääkö vain alkaa tosissaan myymään irtaimistoa...
Tirehtööri tietää sen, se on loppu tämän sirkuksen
Guitarfreak
06.02.2017 07:09:47 (muokattu 06.02.2017 07:11:07)
Kaihua: Kummallisesti näin useamman Fender-täyteisen vuoden jälkeen alkoi Mesan Mark V kuumottaa ja kovasti. Explorer saisi siitä hyvän kaverin raskaampiin tunnelmiin. Olisikohan jotain halvempaa vaihtoehtoa vai pitääkö vain alkaa tosissaan myymään irtaimistoa...

Mark III (jos tarttee vaan yhden hyvän kanavan), tai Mark III + studio preamp A/B boksilla, Mark IV, Tech21 california -spedu... ;)

Tokihan ovat erilaisia eläimiä mut...
Lelut kallistuu - äijät rapistuu
Åboensis
06.02.2017 12:50:03 (muokattu 06.02.2017 12:53:10)

Kaihua: Olisikohan jotain halvempaa vaihtoehtoa vai pitääkö vain alkaa tosissaan myymään irtaimistoa...

Itse olen jo aikaa sitten tullut sellaiseen päätelmään, että aina kannattaa ostaa vain sellainen kampe, minkä oikeasti haluaa, eikä mitään korviketta - pääsee pidemmän päälle helpommalla ja halvemmallakin, kun ei tarvitse sitten enää myöhemmin "upgreidata" laitteistoa.

Eli valitettavasti joudut mahdollisesti harkitsemaan kaiken mahdollisen irtaimiston myyntiä... ;D
"Get some better tone and youre there - volume you dont need." - Scotty Moore Jeff Beckille
Laulava Kylätohtori
06.02.2017 13:09:02
Åboensis: Itse olen jo aikaa sitten tullut sellaiseen päätelmään, että aina kannattaa ostaa vain sellainen kampe, minkä oikeasti haluaa, eikä mitään korviketta - pääsee pidemmän päälle helpommalla ja halvemmallakin, kun ei tarvitse sitten enää myöhemmin "upgreidata" laitteistoa.

Eli valitettavasti joudut mahdollisesti harkitsemaan kaiken mahdollisen irtaimiston myyntiä... ;D

Komppia tälle. Korvikkeet ovat pelkkää ajan ja rahan haaskausta...
Vaikka uskot itseesi, voit silti olla ihan paska.
Guitarfreak
06.02.2017 13:23:19
Laulava Kylätohtori: Komppia tälle. Korvikkeet ovat pelkkää ajan ja rahan haaskausta...

Niin totta kyllä.
Kaihua
06.02.2017 13:25:31
Åboensis: Eli valitettavasti joudut mahdollisesti harkitsemaan kaiken mahdollisen irtaimiston myyntiä... ;D

Tätä minä vähän pelkäsinkin... :D Mitenköhän on, olisiko mark v niin monipuolinen kuin youtube antaa ymmärtää. Ei täällä Lapissa pääse testaamaankaan missään kyseistä laitetta. Se rajumpi säröosasto siinä enimmäkseen kiinnostaa mutta kun tarvisin ne kevyemmät rutut ja heleät kliinitkin... Melkein pitäisi nimittäin molemmat Deluxet muuttaa rahaksi jotta voi tuollaista ostatella.
Gabe
06.02.2017 14:25:59
Åboensis: Itse olen jo aikaa sitten tullut sellaiseen päätelmään, että aina kannattaa ostaa vain sellainen kampe, minkä oikeasti haluaa, eikä mitään korviketta - pääsee pidemmän päälle helpommalla ja halvemmallakin, kun ei tarvitse sitten enää myöhemmin "upgreidata" laitteistoa.

Näinhän se menee.
"Good music comes out of people playing together, knowing what they want to do and going for it. You have to sweat over it and bug it to death. You can't do it by pushing buttons and watching a TV screen."
Guitarfreak
06.02.2017 15:23:29
Kaihua: Tätä minä vähän pelkäsinkin... :D Mitenköhän on, olisiko mark v niin monipuolinen kuin youtube antaa ymmärtää. Ei täällä Lapissa pääse testaamaankaan missään kyseistä laitetta. Se rajumpi säröosasto siinä enimmäkseen kiinnostaa mutta kun tarvisin ne kevyemmät rutut ja heleät kliinitkin... Melkein pitäisi nimittäin molemmat Deluxet muuttaa rahaksi jotta voi tuollaista ostatella.

No "pienen" opettelun jälkeen saattaisi irrota lähelle.
Attew
06.02.2017 22:30:08

Ei... Ei lompakko anna periksi sen Schecterin tilaamiselle...
Katsotaan keväämmällä uudestaan.
Tosiaan olisin luotolla tilannut, mutta kun Schecterin omilta sivuilta sittenkin löysin kitaran niin ehkä sen tuotantoa ei ollakaan lopettamassa.
Jucciz
06.02.2017 22:36:30
Kaihua: Tätä minä vähän pelkäsinkin... :D Mitenköhän on, olisiko mark v niin monipuolinen kuin youtube antaa ymmärtää. Ei täällä Lapissa pääse testaamaankaan missään kyseistä laitetta. Se rajumpi säröosasto siinä enimmäkseen kiinnostaa mutta kun tarvisin ne kevyemmät rutut ja heleät kliinitkin... Melkein pitäisi nimittäin molemmat Deluxet muuttaa rahaksi jotta voi tuollaista ostatella.

Riippuu, keneltä kysyy. Fanipoikien mielestä irtoaa luonnollisesti kaikki ja enemmänkin. Silti jostain syystä osa ihan ammattimiehistäkin on päätynyt johonkin muuhun koneeseen. Ei siis auta kuin testata itse: noin kallista konetta en sokkona tai pelkkien YouTube-videoiden perusteella hankkisi. Mulla vitosmarkku kävi testissä, ja onneksi kävi, koska löysin oman soundini muualta helpommin, tai siis ylipäätään.

Tälläkin foorumilla monella tuommoinen kone on, joten jos saisit johonkin muuhun reissuun yhdistettyä testisessiot, se varmaan olisi kätevintä.
Kaihua
06.02.2017 23:42:35
Jucciz: Riippuu, keneltä kysyy. Fanipoikien mielestä irtoaa luonnollisesti kaikki ja enemmänkin. Silti jostain syystä osa ihan ammattimiehistäkin on päätynyt johonkin muuhun koneeseen. Ei siis auta kuin testata itse: noin kallista konetta en sokkona tai pelkkien YouTube-videoiden perusteella hankkisi. Mulla vitosmarkku kävi testissä, ja onneksi kävi, koska löysin oman soundini muualta helpommin, tai siis ylipäätään.

Tälläkin foorumilla monella tuommoinen kone on, joten jos saisit johonkin muuhun reissuun yhdistettyä testisessiot, se varmaan olisi kätevintä.

Juu kyllä vähän tuntuisi hankalalta ostaa sikaa säkissä. Ainakin näin jumalattoman arvokasta sikaa.. Jospa sen markin mättöosaston löytäisi jostain halvemmasta vehkeestä, sitten voisi vielä pitää deluxenkin talossa. Win-win.
Guitarfreak
07.02.2017 06:01:26 (muokattu 07.02.2017 06:02:46)
Kaihua: Juu kyllä vähän tuntuisi hankalalta ostaa sikaa säkissä. Ainakin näin jumalattoman arvokasta sikaa.. Jospa sen markin mättöosaston löytäisi jostain halvemmasta vehkeestä, sitten voisi vielä pitää deluxenkin talossa. Win-win.

Toi studio preamp on aika lähellä tuota Mark IIC:tä mikäli nettiä on uskominen ja sitä ilmeisesti monet korkinhaistelijat pitää parhaana vahvistimena ikinä - myös mättöön. Itsellä oli tuo pre ja se on kyllä hyvä täsmälääke Mark -kutinaan - ja myös halvempi kuin V. Itse en uskonut sitten kuitenkaan että olisi näin ja hommasin Mark IIIen studion jälkeen. Aika samalta kuulosti studio pre Mark IIIen päätteeseen verrattuna Mark IIIen omaan etuseen.
sustain65
07.02.2017 06:46:54
Jucciz: Riippuu, keneltä kysyy. Fanipoikien mielestä irtoaa luonnollisesti kaikki ja enemmänkin. Silti jostain syystä osa ihan ammattimiehistäkin on päätynyt johonkin muuhun koneeseen. Ei siis auta kuin testata itse: noin kallista konetta en sokkona tai pelkkien YouTube-videoiden perusteella hankkisi. Mulla vitosmarkku kävi testissä, ja onneksi kävi, koska löysin oman soundini muualta helpommin, tai siis ylipäätään.

Hei, jotain tasoa kirjoituksiin nyt, Jucciz! "Fanipojat" vs. "ammattimiehet" :D

Mutta toki olen itse asiasta samaa mieltä, vitosmarkku ei ole kaikille ja ei siitä ihan mitä vaan soundia saa ulos, vaikka kylläkin hyvin monenlaista. Itse tykkään kovasti vitosmarkun soundeista ja monipuolisuudesta. Olen kuitenkin sitä mieltä, että soittajan täytyy pitää nimenomaan Mesan soundeista jos vitosmarkun hankkii. Jos jonkin tietyn muun vahvistimen soundi on itselle kertakaikkista parhautta, niin sitten on parasta hankkia juuri sellainen peli.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)