Aihe: Anonyymit GASiläiset pt.2
1 2 3 4 5301 302 303 304 305343 344 345 346 347
Guitarfreak
24.01.2017 09:51:56
Karhukoira74: Fucking shitfuck kun noita kaseja menee ohi torilla jatkuvalla syötöllä, erityisesti Meshuggahit...KIITOS 2017 kun perseaukisuus pysyy jatkuvana tilana.

Ois pitänyt alkaa poliitikoksi...
Lelut kallistuu - äijät rapistuu
Karhukoira74
24.01.2017 12:33:42

Guitarfreak: Ois pitänyt alkaa poliitikoksi...

Sillä tiellä...parempi myöhään jossei silloinkaan, kunnallisvaalit odottaa XD Eduskuntaan mennessä onkin sitten seiskalla reviteltävää velkaisimmasta edustajasta. Eniten ulosotossa -erikoisjulkaisu.
-So many assholes, so few bullets-
Guitarfreak
24.01.2017 15:14:16
Karhukoira74: Sillä tiellä...parempi myöhään jossei silloinkaan, kunnallisvaalit odottaa XD Eduskuntaan mennessä onkin sitten seiskalla reviteltävää velkaisimmasta edustajasta. Eniten ulosotossa -erikoisjulkaisu.

Kuulostaa suunnitelmalta. Mistäs vaalipiiristä?
Karhukoira74
24.01.2017 16:29:48

Guitarfreak: Kuulostaa suunnitelmalta. Mistäs vaalipiiristä?

Tästä Kanta-Hämeestä näillä näkymin. Kunnallispuolelta jos sais vähän vauhtia.
Guitarfreak
24.01.2017 21:53:51
Karhukoira74: Tästä Kanta-Hämeestä näillä näkymin. Kunnallispuolelta jos sais vähän vauhtia.

Sit vaan vaalimainokseen: Et itsekään tiedä mitä tarvitset - minä tiedän
Karhukoira74
24.01.2017 23:33:41

Guitarfreak: Sit vaan vaalimainokseen: Et itsekään tiedä mitä tarvitset - minä tiedän

Jotenkin näin =D
Dominaattori
26.01.2017 21:48:03
Friedmanin Runt 20 + 1x12 kaappi kaasuttaa niin mahdottomasti. Olisi näppärä himassa sekä keikoilla mutta en sitten tiedä onko oikeaa tarvetta.. Toisaalta eihän näitä järjellä perustella? Myös Mesan Rectoverb 25 vaikuttaisi pätevältä peliltä mun tarpeisiin. Pitänee vielä hetki sulatella ja kyttäillä ennen hätiköityjä päätöksiä.
Örp
BugBadWolf
26.01.2017 22:43:06
TraiiiinwREEEEECK!!!

Taitaa olla parasta jättää juutuubit katselematta :/
En usko että minun juttujani kannattaa ottaa ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D
Laulava Kylätohtori
26.01.2017 22:47:45
BugBadWolf: TraiiiinwREEEEECK!!!

Taitaa olla parasta jättää juutuubit katselematta :/

Myin Expressin ja nyt en osaa päättää kadunko oikeasti vai en. Kyllähän se harmittaa tavallaan, se oli huikea vehje, mutta kun aina tulee Bluetonen Dusty Roadin Crunch kanavaa käytettyä, niin tiedä sitten.

Kaikkea kivaa ei kuitenkaan voi omistaa...
Vaikka uskot itseesi, voit silti olla ihan paska.
RaskasMielinen
26.01.2017 22:53:25

Laulava Kylätohtori:
Kaikkea kivaa ei kuitenkaan voi omistaa...

Ma ei ymmartaa. Miten niin ei voi?

Se voittaa kenellä on kuollessaan eniten roinaa!

:D
"Satan represents man as just another animal, sometimes better, more often worse than those that walk on all-fours."
Laulava Kylätohtori
26.01.2017 22:55:55
RaskasMielinen: Ma ei ymmartaa. Miten niin ei voi?

Se voittaa kenellä on kuollessaan eniten roinaa!

:D

Liika romu aiheuttaa vain ahdistusta. Feng shui ei virtaa... ja tietty persaukisena ei pelata kuin piiloa pimeässä.

Ens kuussa tulis bonarit, mutta väittävät, ettei kaikkea rahaa voi kitarakamoihin pistää. Tiedä sitten...
BugBadWolf
26.01.2017 22:56:14
RaskasMielinen:...Se voittaa kenellä on kuollessaan eniten roinaa!...

Juurikin näin.

Minulla on nyt hiukan poikkeuksellinen taloudellinen tilanne syistä, jotka unohdin muun elämäntarinani mukana toisten housujen taskuun. Mutta odottakaahan. Hylky tulee vielä.

...ja tomppeli sen jälkeen.
En usko että minun juttujani kannattaa ottaa ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D
Laulava Kylätohtori
26.01.2017 22:57:01
Guitarfreak: Ois pitänyt alkaa poliitikoksi...

Ei vaan poliitikon kaveriksi. Hyvät diilit ilman sitä ihmisten perseiden nuoleskelua turuilla ja toreilla...
Guitarfreak
27.01.2017 10:30:43
Laulava Kylätohtori: Ei vaan poliitikon kaveriksi. Hyvät diilit ilman sitä ihmisten perseiden nuoleskelua turuilla ja toreilla...

Totta. Totta. Totta. (Useaan kertaan ku oli liian lyhyt - kirjoitus)
ancci
27.01.2017 15:46:57 (muokattu 27.01.2017 15:52:13)
Jostain syystä Fenderin Shell Pink -väritys, kevyesti relikoituneena, on alkanut gasittelemaan. Mutta oli se sitten Tele tai Strato, niin ehdottomasti mustalla pleksillä. Tuossa linkissä aika ideaali, joskaan en pidä noin voimakkaasti relikoiduista kauloista. Radiuskin saisi olla 7,25. Taitaa näillä spekseillä olla custom shopin heiniä..

https://www.thomann.de/fi/fender_59 … ref=search_rslt_shell+pink_361506_7

E:

Tuossa olisi kyllä muuten speksit kohdallaan, mutta tuollaisena uudenkarheana tuo shell pink on vähän liikaa.. Kaulakin saisi olla kellastunut ja body relikoitunut. Pleksi nyt olisi helppo vaihtaa mustaksi. Tuo tuhti 56' kaula 7,25 radiuksella ois kyllä parhautta..

https://www.andertons.co.uk/p/01115 … ntage-56-stratocaster-in-shell-pink
BugBadWolf
27.01.2017 15:50:13
Guitarfreak: Totta. Totta. Totta. (Useaan kertaan ku oli liian lyhyt - kirjoitus)

Ei se ole liian lyhyt. Pitkässä miehessä pitkäkin näyttää suhteessa pienemmältä.

...kirjoitukselta siis...
erty
27.01.2017 16:29:05
ancci: Jostain syystä Fenderin Shell Pink -väritys, kevyesti relikoituneena, on alkanut gasittelemaan. Mutta oli se sitten Tele tai Strato, niin ehdottomasti mustalla pleksillä. Tuossa linkissä aika ideaali, joskaan en pidä noin voimakkaasti relikoiduista kauloista. Radiuskin saisi olla 7,25. Taitaa näillä spekseillä olla custom shopin heiniä..

https://www.thomann.de/fi/fender_59 … ref=search_rslt_shell+pink_361506_7

E:

Tuossa olisi kyllä muuten speksit kohdallaan, mutta tuollaisena uudenkarheana tuo shell pink on vähän liikaa.. Kaulakin saisi olla kellastunut ja body relikoitunut. Pleksi nyt olisi helppo vaihtaa mustaksi. Tuo tuhti 56' kaula 7,25 radiuksella ois kyllä parhautta..

https://www.andertons.co.uk/p/01115 … ntage-56-stratocaster-in-shell-pink

Tos ois mut ei oo kyl Fenderi ja lienee jo mennytkin.. http://www.kitarakuu.fi/index.php?P … GE=1766&NODE_ID=1766&LANG=1
ancci
27.01.2017 16:38:48
erty: Tos ois mut ei oo kyl Fenderi ja lienee jo mennytkin.. http://www.kitarakuu.fi/index.php?P … GE=1766&NODE_ID=1766&LANG=1

Hmm tuossa tuo väritys on juurikin siisti kyllä ja jos kerran olisi vielä 50's spekseillä. Fender nyt ei tienkään ole pakollisuus. Tokait, Grecot yms käy kyllä mainiosti. Kunhan on edes jonkunverran nimeä niin myyminen ei sitten ole niin hankalaa. Tuossa kyllä tuo hinta ei ole paha ja jos on muuten hyvä soitin niin mihinkäs sitä myymään..
Shredator
27.01.2017 16:55:24

Keeley Super Modstation.
"If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking."
hallu
27.01.2017 17:36:20
Mun Mesakaasu alkoi helpottaa kun antoi pikkuisen ajan kulua. Nyt en ole ehtinyt kehittää uutta kaasua, ehdottakaa jotain mitä voisin ruveta haluamaan :-) toisaalta prätkään pitäisi ostaa uudet renkaat ja Koch pitäisi kiikuttaa huoltoon putkien vaihtoon.
Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)