Aihe: Hei! Ostin taas kitarakamaa.
1 2 3 4 5299 300 301 302 303419 420 421 422 423
munkero
15.11.2020 17:24:45
Jucciz: ABP on ollut käytössä vuosikaudet, mutta ainakaan se ei auta millään tavalla asiaa: ihan hirveesti kaikkea joutavanpäiväistä roskaa ja dialogibokseja tulee ennen kuin pääsee katsomaan kuvan, joka sitten lopulta on upotettu osaksi kokonaista sivustoa, jonka laidoilla näkyy kakskytä muuta kuvaa, "Newest in most viral"-listoja ynnä muuta, kirjautumisvaihtoehtoja, valikkoja siellä ja täällä ja muuta ihan käsittämätöntä turhaa sisältöä.

Tuntuis, että 2020-luvulla ois jo ihan todellisia vaihtoehtoja.

Niin eli sulle näkyy imgurissa ihan samat asiat kuin kaikilla muillakin sivuilla? Luulisi että ei moinen enää tule yllätyksenä.
Itekki joskus soitellu.
JuSu
15.11.2020 18:16:11
munkero: Niin eli sulle näkyy imgurissa ihan samat asiat kuin kaikilla muillakin sivuilla? Luulisi että ei moinen enää tule yllätyksenä.

Teenkö mä jotain väärin, kun mulla näkyy näin ilman yhtään dialogia tai ylimääräistä klikkausta?

https://1drv.ms/u/s!Aifwcmj3L0KTifIr0IUvlMVneFoEFw
Olen luopunut kirjoitusteni allekirjoittamisesta. -JuSu-
Jeszse
15.11.2020 19:19:18
Jucciz: Nää on just niitä sun ihan hitsin hauskoja yhden lauseen kommentteja, joiden takia oot tainnu päästä välillä huilaamaan, enkä yhtään ihmettele asiaa.

No mitä, toi sun viestishän oli sisällöltään ihan yks yhteen monta kertaa nähtyjen photobucket -ränttien kans.
Jeszse
15.11.2020 19:20:33
JuSu: Teenkö mä jotain väärin, kun mulla näkyy näin ilman yhtään dialogia tai ylimääräistä klikkausta?

https://1drv.ms/u/s!Aifwcmj3L0KTifIr0IUvlMVneFoEFw

Mullakin näyttää tältä. Ilman mitään adblockeja
Humanoid
15.11.2020 20:37:56
Jucciz: ABP on ollut käytössä vuosikaudet, mutta ainakaan se ei auta millään tavalla asiaa: ihan hirveesti kaikkea joutavanpäiväistä roskaa ja dialogibokseja tulee ennen kuin pääsee katsomaan kuvan, joka sitten lopulta on upotettu osaksi kokonaista sivustoa, jonka laidoilla näkyy kakskytä muuta kuvaa, "Newest in most viral"-listoja ynnä muuta, kirjautumisvaihtoehtoja, valikkoja siellä ja täällä ja muuta ihan käsittämätöntä turhaa sisältöä.

Tuntuis, että 2020-luvulla ois jo ihan todellisia vaihtoehtoja.

ABP..? Eikai se ole nykyaikana edes vaihtoehto. uBlock Origin on ainoa oikea vaihtoehto, ja täysin avointa koodia.

Noilla suorilla Imgurin .jpg-linkkauksilla ei kyllä niin mitkään mainokset varmasti näy.
vvaltsu
16.11.2020 11:04:23
Toi onkin jännä että i.imgur-linkkiä klikkaamalla menee täydelle sivustolle niin että jucciita kiukuttaa, mut osoiteriville kopipaskomalla tulee pelkkä kuva. Mutjoo, jollainhan noidenkin kuvapalveluiden tulonsa saatava, jännä että tulee joillekin yllätyksenä.
McNulty
16.11.2020 15:21:37
Enemmän mua kyllä ärsyttää nuo evästekyselyitä koskevat popupit. Kai nykyselaimiin saa jo jonkun pulikan joka vastaa kaikkiin paitsi pakollisiin "reject" automaattisesti?

Sellainen tuntuis olevan kaikista kovin kitarakamahankinta just nyt!
moving in stereo
McNulty
17.11.2020 23:46:05
Bongasin torilta Wampler Pantheonin eilen. Myyjä laittoi samantien postiin ja tänään kävin noutamassa. Hieman ehdin kokeillakin kotosalla ja kylläpä on fantastinen säristin. Pitopeli eli money well spent.
moving in stereo
jarkki
18.11.2020 07:30:11
Ostin valko/harmaan Yamaha RGX A2 kitaran. Tätä ei ole ainakaan painolla pilattu (2,5kg).
paskiaispaska
19.11.2020 16:51:45

Kempperi tuli ostettua remotella ja kahella pedaalilla. Nyt on taas opeteltavaa ku en oo kerenny edelliseenkää hankintaan(fx8) vielä oikeen yhtään perehtymään. Bändikaverit tykkää ku ens treeneissä vasta rupeen niiden käyttöä opettelemaan ;D "Joo oottakaas viel ihan pikku hetki...."
Jeszse
19.11.2020 20:19:34 (muokattu 19.11.2020 20:19:46)
paskiaispaska: Kempperi tuli ostettua remotella ja kahella pedaalilla. Nyt on taas opeteltavaa ku en oo kerenny edelliseenkää hankintaan(fx8) vielä oikeen yhtään perehtymään. Bändikaverit tykkää ku ens treeneissä vasta rupeen niiden käyttöä opettelemaan ;D "Joo oottakaas viel ihan pikku hetki...."

Useammasta kokemuksesta viisastuneena voin vakuuttaa että kandee käydä reeniksellä viettämässä muutama tunti uuden laitteen kanssa kaksin...
munkero
19.11.2020 20:31:19
munkero: Pitkästä aikaa lähti piikkilapa-Jackson tulemaan.

Tai siis eihän se mihkään vielä lähteny, mutta Thomann veloitti rahat tililtä.

https://www.jacksonguitars.com/gear … dition-san-dimas-sd22-jb/2915326519

7.7. soitti ja halusi ostelunsa takas.

Tilaus edelleen sisällä, mutta tänään status oli muuttunut "kaikkia tuotteita ei saatavilla" -> avoin/työn alla riippuu katsooko koneella vai kännykällä...
Itekki joskus soitellu.
MustaKissa
20.11.2020 03:08:27
Torilta pari viikkoa sitten poistin Bentonin SC Custom II'n SD Blackoutilla tallassa ja tänään tuli EMG 81 sitä varten. Tänään lähti myös tilaus EMG 60'lle killswitchillä, joten SD siirtyy RR'ään ja tuosta HB'n LP-versiosta tulee EMG-kitara ja pääsen myös naputtelemaan. Ennestään huushollista löytyykin HB'n SC-1000, jossa Blackoutit molempina mikkeinä. Alkaa pikkuhiljaa oleen soittimien mikitykset kohdillaan.
Olipa kerran kissa, kaappi ja kitara. Ilmainen IR-paketti kitaralle: https://blackcatstechno.blogspot.com/
ahautanen
20.11.2020 16:27:12

Tuli hankittua Bluetone JTM45 kombo, muita pienenajan sisällä hankittuja härveleitä on 2x12 Mesan kaappi (stiletto), sama mitoiltaan kuin nykyinen compact, ja sitten HX Stompin kaveriksi DMC MICRO midi spedu... ja sitten Two Notes Torpedo Captor X ja samalla viikolla torilta löytynyt Captor 8. Mitäköhän sitä sitten keksii...
"Mennään nyt soittamaan ku on nää soittimetki hankittu"
L.H
20.11.2020 22:05:07
24 metriä Cordialin letkua ja 4 suoraa + 4 kulmaplugia Neutrikilta.
McNulty
20.11.2020 22:15:16
L.H: 24 metriä Cordialin letkua ja 4 suoraa + 4 kulmaplugia Neutrikilta.

Kuulostaa ihan neljältä 6m johdolta.
Mulla tilaus vetämässä johtohommista myös... 30m Sommerin Spirit LLX kaapelia ja 6m Sommerin Orbit 225 kaiutinjohtoa. Ja erinäinen määrä Neutrikin NP2-liittimiä sekä suorina että kulmina, sekä muutama Hiconin litteä kulmaplugi (kaiutinjohdoille).

Saa dry/wet-touhut toteutettua fxlooppeineen.
moving in stereo
L.H
20.11.2020 23:13:06
McNulty: Kuulostaa ihan neljältä 6m johdolta.
Mulla tilaus vetämässä johtohommista myös... 30m Sommerin Spirit LLX kaapelia ja 6m Sommerin Orbit 225 kaiutinjohtoa. Ja erinäinen määrä Neutrikin NP2-liittimiä sekä suorina että kulmina, sekä muutama Hiconin litteä kulmaplugi (kaiutinjohdoille).

Saa dry/wet-touhut toteutettua fxlooppeineen.

Semmoset oli suunnitelmat, ja laskin että kyllä tuossa suunnilleen puolet säästää, kun jaksaa kolvailla itse. Syy hommaan oli se, että pitäisi saada pedaaleita looppiin, eikä meinannut löytyä riittävästi ehjiä piuhoja, niin yritetään sitten tehdä kerralla sellaiset mitkä kestää.

Harmi kun pedalboard -ketjua vaivaa sama homma kuin montaa muutakin ketjua, eli käytännössä mitään kuvia ei enää löydy. Pitäisi askarrella ensimmäinen kunnon lauta, niin olisi ollut kiva katsella ideoita.
Laulava Kylätohtori
21.11.2020 00:04:18
L.H: Semmoset oli suunnitelmat, ja laskin että kyllä tuossa suunnilleen puolet säästää, kun jaksaa kolvailla itse. Syy hommaan oli se, että pitäisi saada pedaaleita looppiin, eikä meinannut löytyä riittävästi ehjiä piuhoja, niin yritetään sitten tehdä kerralla sellaiset mitkä kestää.

Harmi kun pedalboard -ketjua vaivaa sama homma kuin montaa muutakin ketjua, eli käytännössä mitään kuvia ei enää löydy. Pitäisi askarrella ensimmäinen kunnon lauta, niin olisi ollut kiva katsella ideoita.

Custom Boardsin sivulta löytyy galleria tehdyistä pedalboardeista (joukossa paljon nimihenkilöitä) ja myös erinomaisia tietopaketteja laudan kasaamisesta ja ongelmanratkaisusta.
Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina.
McNulty
21.11.2020 04:05:12
L.H: Semmoset oli suunnitelmat, ja laskin että kyllä tuossa suunnilleen puolet säästää, kun jaksaa kolvailla itse. Syy hommaan oli se, että pitäisi saada pedaaleita looppiin, eikä meinannut löytyä riittävästi ehjiä piuhoja, niin yritetään sitten tehdä kerralla sellaiset mitkä kestää.

Naamakirjassa liityt "Pedalboards of Doom" ja "That Pedal Show fans" ryhmään.
Niissä näkee usein muiden tekemiä lautoja.

Tässä yksi varsin tyylikkäästi toteutettu lankku:
https://www.facebook.com/groups/202 … 7970669/permalink/2921387378089067/
moving in stereo
JuSu
21.11.2020 09:39:46
Jälkikasvulle Boss Katana 50 ja Ibanez RG570.

Itselle sovin kaupat torin Egnater Renegade/Framus 212 -läjästä. Toimitus menee parin viikon päähän kylläkin.

Aika hyvä viikko.
Olen luopunut kirjoitusteni allekirjoittamisesta. -JuSu-
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)