darrell 15.02.2008 23:47:29 (muokattu 15.02.2008 23:54:36) | |
---|
... Tai ainakin syksyyn mennessä (kesällä nyt ei varmaan tule soiteltua niin paljon). Eikö tässä tavallinen markkinatalous nyt voisi auttaa? Soitto tai sähköpostia etukäteen suosikkiliikkeisiin ja pientä kilpailua, jotta missä ajassa ja millä korvauksella tarvittava hoito ko verstaassa tapahtuu?? Jos ei ole aikaa olla yhteydessä asiakkaisiin, niin ei silloin varmaan ole aikaa hoidella tilauksiakaan aikataulussa ... Antaa kaikkien kitaroiden soida. Kielten värähtely yleinen ja yhtäläinen. |
tioni 01.04.2008 10:52:04 | |
---|
Kielisoitinten huoltoa ja korjausta Lahdessa tarjoilee Kari Olli ( http://kariolli.com/) erittäin hyvällä palvelulla ja ammattitaidolla, suosittelen. if it's too loud, turn it down... |
John Tennis 05.04.2008 23:45:21 | |
---|
Nostoa... Hesan Oeschista pakko sanua vielä. Ja niistä aikatauluista. Huollatin siellä kerran basson, jonka tarvitsin keikalle kahden päivän sisään. Homma oli valmis sovitusti. Yksi kitaroistani oli Kristianilla sen sijaan puolitoista vuotta. Olin tosin sanonut, että ei oo kiire. Vähempi aika olisi ehkä mielestäni riittänyt, mutta kun sain pelin käteen niin eipä vituttanut. Latteasta fenkustani tuli käsittelyn jälkeen järjetön murhalaipio. Nurkassamaakajasta tuli ykköskeppi. Summaten: Oeschin kanssa kannattaa sopia tarkasti aikatauluista. Jälki on kuitenkin saatanan hyvää, ja mielestäni näurettavan halpaa laatuun nähden. Myös ystäväni ovat huomanneet saman asian. Suosittelen. |
oiva tumpeloinen 06.04.2008 02:56:10 | |
---|
Nostoa... Hesan Oeschista pakko sanua vielä. Ja niistä aikatauluista. Huollatin siellä kerran basson, jonka tarvitsin keikalle kahden päivän sisään. Homma oli valmis sovitusti. Yksi kitaroistani oli Kristianilla sen sijaan puolitoista vuotta. Olin tosin sanonut, että ei oo kiire. Vähempi aika olisi ehkä mielestäni riittänyt, mutta kun sain pelin käteen niin eipä vituttanut. Latteasta fenkustani tuli käsittelyn jälkeen järjetön murhalaipio. Nurkassamaakajasta tuli ykköskeppi. Summaten: Oeschin kanssa kannattaa sopia tarkasti aikatauluista. Jälki on kuitenkin saatanan hyvää, ja mielestäni näurettavan halpaa laatuun nähden. Myös ystäväni ovat huomanneet saman asian. Suosittelen. Mä kyllä vähän ihmettelen, kuka jättää soittimensa suosiolla jonnekin huoltajan nurkkiin noin pitkäksi ajaksi. Ei mulle tulisi mieleenkään tehdä niin. On kyllä aivan totta, että herralla aikataulut venyy. Jokaisella kerralla, kun sinne on jotain viety, on aikatauluveikkaus noin kaksi viikkoa ja valmis soitin on ollut haettavana noin 3-4 viikon kohdalla. Yleensä homma on mennyt site, että kahden viikon (siis sen sovitun ajan) lopussa olen soittanut pajalle, ja vastaukseksi on tullut aina, ettei ole ehtinyt hoitaa hommaa. Siinä neuvottelemalla jonkin uuden takarajan hommalle on kepakko ollut noudettavissa aina sovittuna takarajana. Nyt kokeilen juuri sovittua aikavarausta. Varsin ajan noin kolmisen viikkoa sitten. Ensi maanantaina vien luutun huoltoon. Tilausta varatessani sanoin, etten halua uutta lelua jättää sinne viikkotolkuiksi. Oesch itseasiassa toivoi samaa. Pajalla vierailleet tietää varmasti miksi näin. Mut nyt olis toiveissa saada luuttu parin päivän sisään valmiina takaisin. |
2randpo 06.04.2008 09:42:54 (muokattu 06.04.2008 09:43:47) | |
---|
Mä kyllä vähän ihmettelen, kuka jättää soittimensa suosiolla jonnekin huoltajan nurkkiin noin pitkäksi ajaksi. Ei mulle tulisi mieleenkään tehdä niin. On kyllä aivan totta, että herralla aikataulut venyy. Jokaisella kerralla, kun sinne on jotain viety, on aikatauluveikkaus noin kaksi viikkoa ja valmis soitin on ollut haettavana noin 3-4 viikon kohdalla. Yleensä homma on mennyt site, että kahden viikon (siis sen sovitun ajan) lopussa olen soittanut pajalle, ja vastaukseksi on tullut aina, ettei ole ehtinyt hoitaa hommaa. Siinä neuvottelemalla jonkin uuden takarajan hommalle on kepakko ollut noudettavissa aina sovittuna takarajana. Nyt kokeilen juuri sovittua aikavarausta. Varsin ajan noin kolmisen viikkoa sitten. Ensi maanantaina vien luutun huoltoon. Tilausta varatessani sanoin, etten halua uutta lelua jättää sinne viikkotolkuiksi. Oesch itseasiassa toivoi samaa. Pajalla vierailleet tietää varmasti miksi näin. Mut nyt olis toiveissa saada luuttu parin päivän sisään valmiina takaisin. Mulla on aika lailla samanlaiset kokemukset ao. pajalta. Kerro ihmeessä myöhemmin, kuinka lopulta onnistui tuo sovittu aikavaraus. "I'm a very highly educated man -- And to keep my brains beneath my hat, I plan;" |