Aihe: Thomann musiikkiliike
1 2 3 4
Keke Urlaub
02.04.2005 22:16:10

Ibanez AXS32 On aika mainion oloinen kitara, hiukan SG-tyylinen. Runko on mahonkia ja kaula liimattu. Taitaa olla jopa halvempi tuolla Helsingin Levytukussa kuin Thomannilla (+/- 400€).

Ihan mukavan tuntuinen kitara soittaa, mutta:

-runko epäilyttävän kevyt ja ohut
-mikit aika huonot parinkymmenen minsan testin perusteella (testailin mesa-boogie f-50:een)

Hienohan se, ulkonäöllisesti. Menee varmaan aloittelijalle ihan hyvin...
mrk
02.04.2005 22:32:08
Olen ostamassa ekaa sähkökitaraa ja katoin thomannin hintoja epiphonen les paul standardista ja hinta oli 399e. Netistä nopeasti katsoen suomalaiset liikkeet tarjoaa hintoja jotka on vähintään yli 500e, joissain yli 600e. Eli kuinka paljon käytännössä hinnoista voi tingata, onko tota kitaraa mahdollista saada suomesta esim. 450e hinnalla? Ja samalla kun tilaa vahvmistimen saksasta niin postikulutkaan ei oo prosentuaalisesti kovin korkeita..

Tsekkaa www.soitinkeskus.com
"What would we be without wishful thinking"
trih
03.04.2005 00:26:17
Onko kirjoittajalla tai jollain muulla heittää jotain vastaavan hintaista (n400e) korviketta mitä sais suomestakin. Oon ainakin musaliikkeiden nettisivuja katellu ja aika vaikea alle viiden sadan löytää vastaavaa. Tinkimisestä en sit tiedä..

Missähän päin asustelet? Suomessa ei ole mahdollisuutta vertailla kovasti eli melkein sama kun tilaat postimyynnistä, eli saksasta. Liikkeetkin tilaavat keppinsä sokkona maahantuojalta. 400€ hintaan tuo epi on varmaankin ihan hyvä. LTD:n 400-sarja on markkinoitten hinta/laatu-parhaimmistoa mutta ollaan jo eri hintaluokassa eli n. 700€. Ibanezit kannattaa käydä läpi (mahdollista?) koska tarjoavat omia versioita vanhoista malleista hyvällä laadunvalvonnalla, sekä edullisilla hinnoilla.
Danae: "Sometimes I wonder how we got words. Like, where does 'war' come from?" Dad: "It's a universal acronym." Danae: "An acronym of what?" Dad: "We Are Right." — from the cartoon Non Sequitur by Wiley
WM
03.04.2005 08:34:51
aiaa... mulla taas oli käsitys et thomannilla ois halvempaa kamaa ku suomen musiikki liikkeissä...
Boltsa
03.04.2005 11:23:41 (muokattu 03.04.2005 11:23:55)
Kyllä suomalaisetkin liikkeet myy samaan hintaan tai allekkin Thomannin hintojen. Mutta ei mulla ole Thomanin toiminnassa valittamista ollut. Pari kertaa oon tilannut tavaraa ja tullut perille suht. ripeästi ja ehjänä.
No jo on ristuksen isoo krilli sanoo lapualaanen ku mäkronaldsin näki!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)