Fortune 17.03.2005 19:19:40 | |
---|
Line6:n Variax ei minusta ole saanut ansaitsemaansa arvostusta. Jos Lin6 olisi hinnoitellut sen aluksi vaikka kolmeen tonniin niin että vain harvoilla ja valituilla olisi siihen varaa niin sen arvostus olisi jotain aivan muuta kuin nykyään. Juu, se hinta olisi vastannut sitä _kitarana_. Tekniikka voi olla hyvääkin, mutta kun se pannaan niin kökköön kitaraan (IMHO), niin ei siitä hyvä maku jäänyt. Sama mitä pellin alla on, mutta kun soittimen pitäisi tuntua hyvältä kouraan. Tuo oli sitä "200 euron Anttila-kitara" -tasoa.
"Look behind you, a three-necked guitar!"
Marvel |
Laareppi 17.03.2005 19:20:18 | |
---|
Ulkomailla yksi aliarvostetuimmista hevimikeistä on EMG-HZ H4. Joka on muuten aivan helkkarin hyvä passiivihevimikki. |
...And Justice For All 17.03.2005 19:23:38 | |
---|
Mielenkiinnosta pitää kysyä että kuka ylipäätään on lähtenyt JC:tä haukkumaan ja millä perustein? Mulle on monet aikuiset muusikot naureskellu kun oon sanonu että diggaan jazz-choruksen soundista. Mä oon kysyny että mikä siitä tekee huonon? Vastaus "Se on trankku" En käsitä! Copyright ...And Justice For All.
All Rights Reserved. |
Juzzu 17.03.2005 19:28:39 | |
---|
Mulle on monet aikuiset muusikot naureskellu kun oon sanonu että diggaan jazz-choruksen soundista. Mä oon kysyny että mikä siitä tekee huonon? Vastaus "Se on trankku" En käsitä! Pöh! Jazz Chorustahan on käytetty kaitta koko maailman niin monilla levyille, että nuo transistori-vihaajat ovat varmaan tietämättään diggailleet soundia ties kuinka monta kertaa. Esim. hyvin erittäin monen hevipäntilöisen levyille kliinit on tehty usein JC:n kanssa. "Olin lähettäny täysin kännissä kaveritytölle alkuviikosta viestin "taidan olla homosensuelli" ja ihmettelin aamulla vastausta "en usko että oot homo". Ehkä tota juttua ei pitäisi viljellä niin palio." -Vilhelmus |
konehes 17.03.2005 19:33:19 | |
---|
Mulle on monet aikuiset muusikot naureskellu kun oon sanonu että diggaan jazz-choruksen soundista. Mä oon kysyny että mikä siitä tekee huonon? Vastaus "Se on trankku" En käsitä! Olen käsittänyt, että Jazz-Chorus on ainut trankku josta saa pitää. |
Fortune 17.03.2005 19:34:50 | |
---|
Olen käsittänyt, että Jazz-Chorus on ainut trankku josta saa pitää. No saa sitä tykätä myös Tech21 Trademark 10:sta. "Look behind you, a three-necked guitar!"
Marvel |
Juzzu 17.03.2005 19:35:01 (muokattu 17.03.2005 19:35:32) | |
---|
Olen käsittänyt, että Jazz-Chorus on ainut trankku josta saa pitää. Hehe, hyvin kärjistetty stereotypiat siellä! No saa sitä tykätä myös Tech21 Trademark 10:sta. Mutta mä oonkin huono ihminen kun pidän myös omasta linjakuutosestani. "Olin lähettäny täysin kännissä kaveritytölle alkuviikosta viestin "taidan olla homosensuelli" ja ihmettelin aamulla vastausta "en usko että oot homo". Ehkä tota juttua ei pitäisi viljellä niin palio." -Vilhelmus |
fox 17.03.2005 19:49:39 | |
---|
Olen käsittänyt, että Jazz-Chorus on ainut trankku josta saa pitää. Muun muassa. Tosin käytämme Rocktronin Velocityja. Se on meille yhdentekevää mitä muut niistä ajattelee. Ei ne oo maksaneetkaan niitä.. :) |
SoulMan 17.03.2005 20:08:56 | |
---|
Sormet on aliarvostettuja laitteita. Tyttökaverin luona oli muinoin kitara, mutta ei plektroja. Aloin viettämään paljon aikaa siellä (miksiköhän?), ja nyt soitan jo käytänössä ufo juttuja sormilla, ja ennen en osanut soittaa ilman plekua oikeastaan yhtään mitään. Plekrat kaivoon vuodeksi, eläkään näpit! Minds are like parachutes.
They only function when they are open. |
...And Justice For All 17.03.2005 20:15:39 | |
---|
Pöh! Jazz Chorustahan on käytetty kaitta koko maailman niin monilla levyille, että nuo transistori-vihaajat ovat varmaan tietämättään diggailleet soundia ties kuinka monta kertaa. Esim. hyvin erittäin monen hevipäntilöisen levyille kliinit on tehty usein JC:n kanssa. Niinpä. Ketkä muut Hetfieldin lisäksi käyttää sitä cleaneissa? Copyright ...And Justice For All.
All Rights Reserved. |
Keke Urlaub 17.03.2005 22:14:52 | |
---|
|
maelstorm 18.03.2005 01:01:06 | |
---|
Niinpä. Ketkä muut Hetfieldin lisäksi käyttää sitä cleaneissa? suosikkibändin soundi perustuu hyvin pitkälle JC-sarjan peleihin. Luin itseni aiheeseen sisään ja siinäkin on joku sellainen täysin sietämätön juttu, että jossain vaiheessa valmistelu siirtyi jonnekin nousevan auringon maahan, tai toisesta sellaisesta toiseen, ja sen jälkeen komponentit muuttuivat niin että 'uusista' jc-120:sta raudanluja varmuus ja soundikin muuttuivat. mun melkeestä kaikki kitarasoundit on line6:n JC mallinnuksia. Kumpa jostain saisi "ihan oikean".. ja kumpa jostain saisi strenaa vielä jaksaa roudailla sitä tänne ja tuonne. the Mystic may release maelstorms of fire, delete freewill, enter the land of the Spirit, or even stop time. |
Tompsi 18.03.2005 02:03:51 | |
---|
No saa sitä tykätä myös Tech21 Trademark 10:sta. Ihan poispäältäaiheena: On muuten äärimmäistä hyvyyttä tuo Trademark 10, alkuviikosta kannoin kotiin harjoitusvahvariksi ja saundit kyllä saavat virneen naamalle alta aikayksikön. Se joka yleistää kaikki trankut paskasaundisiksi on itse paskasaundinen. |
McNulty 18.03.2005 02:07:50 | |
---|
Ihan poispäältäaiheena: On muuten äärimmäistä hyvyyttä tuo Trademark 10, alkuviikosta kannoin kotiin harjoitusvahvariksi ja saundit kyllä saavat virneen naamalle alta aikayksikön. Se joka yleistää kaikki trankut paskasaundisiksi on itse paskasaundinen. Ajattelin juuri itse vaihtaa tuon peaveyn classic 30:n putkicombon peavey xxl comboon josta löytyy suoraan 1/4 ja 1/2 tehovipstaaki. Ihastuin kaikkiin sen tuottamiin kolmeen pääsaundiin. Clean, Crunch ja Ultra... PELITTÄÄ! Pitänee tosin roudata kyseinen 100W combo vielä uudemman kerran kotiin ja reenikselle tarkempaan syyniin ja ronaukseen. http://www.peavey.com/products/brow … cat/66/begin/1/XXL%3F+212+Combo.cfm On mielestäni myös mainettaan parempi laite, trankku(e)peliksi. |
...And Justice For All 18.03.2005 08:43:03 | |
---|
mun melkeestä kaikki kitarasoundit on line6:n JC mallinnuksia. Kumpa jostain saisi "ihan oikean".. ja kumpa jostain saisi strenaa vielä jaksaa roudailla sitä tänne ja tuonne. Hehe... kun mä soitan cubella metallicaa, arvaatte varmaan: Rectifier säröille ja JC-120 Cleaneille. Copyright ...And Justice For All.
All Rights Reserved. |
Zarmo 18.03.2005 10:31:39 | |
---|
Renon sähkökitara on ihan käypä. Makso alle satasen. Behringerin putkietunen myöskin. Loistavat bassopörinät saa sillä aikaan ja muutenkin käypä. Lukekaa runoutta
"Mitä isompi kotelo, sitä isompi soitin" |
J_Mantyla 18.03.2005 17:57:18 | |
---|
Charvel Model 6 Vastuunsiirrolla onnistuu käsienpesu alta aikayksikön |
käsi 18.03.2005 18:59:56 | |
---|
- Epiphonen kitarat - Danelectro:n pedaalit - Williamsin anttilassa myynnissä oleva elektroakustinen jos olet korvias myöten paskas ja kuses on paras pitää suu kiinni |
Ben_D 18.03.2005 19:58:07 | |
---|
Hehe... kun mä soitan cubella metallicaa, arvaatte varmaan: Rectifier säröille ja JC-120 Cleaneille. Cuben Rectifier on vaan todella poikkeava mallinnus alkuperäisestä. Melkein tosin parempi kun alkuperäinen Rectifier ;) |
...And Justice For All 18.03.2005 22:39:10 | |
---|
Cuben Rectifier on vaan todella poikkeava mallinnus alkuperäisestä. Melkein tosin parempi kun alkuperäinen Rectifier ;) Nyt kun päästiin aiheeseen niin onko Cuben mallinnokset minkä tasosia alkuperäsiin verrattuna? ei oo tullu paljon kuultua niitä alkuperäsiä. Copyright ...And Justice For All.
All Rights Reserved. |