Jormaz 04.03.2005 02:40:54 | |
---|
In Goth We Trust! The 666 Club #4 |
kimurantti1 04.03.2005 12:24:40 (muokattu 04.03.2005 12:30:21) | |
---|
Mun mielestä joku aktiivinen A/B-boksi voisi olla harkitsemisen arvoinen vaihtoehto, mikäli päädyt pedaalimalliseen virittimeen ja jos lattialla ei ole mitään muuta koko ajan päällä olevaa pedaalia. Passiivimikkisen kitaran kanssa jonkinlainen signaalitien alussa oleva bufferi voi tehdä ihan hyvää. Aktiivinen A/B-boksi ajaisi sen asian (myös silloin kun/jos GE-7 ei olisi päällä). Riippuu tietysti, että millainen rooli tuolla EQ:lla olisi sun setupissa. Säätäisin vahvarista rytmisoundit ja sitten eq-pedaalilla vähän muokkaisin ja nostaisin volaa lead-soundeissa. Bufferi? A/B-boksi? Olen vähän pihalla, ja tuo on vain ja ainoastaan suunnitelma. Jotain tuon tyylistä räkkiä kuitenkin ajattelin. Metronomi on muusikon paras ystävä. |
BuzBuz 19.03.2005 19:26:23 | |
---|
Nyt olisi räkkisuunitelmat melkolailla valmiit. Kiitoksia avusta. Heräsi vielä yksi kysymys jota olen tässä jo muutaman päivän pähkäillyt. Eli mihin väliin isken virittimen? (Korg tai Behringer (räkkimallinen)). Alkuperäinen idea oli laittaa se koko ketjun etummaiseksi eli: Kitara -> Viritin -> E530 -> G-major -> Pääte Sitten katselin yksi ilta Korgin manuaalia ja huomasin, ettei siitä löydä ainakaan suoraa Bypass toimintoa. Eli viritin virittelisi kokoajan soittaessani. Ja tämä varmaankin syö singaalia. Olisiko siis teillä ehdotuksia mihin väliin tuon virittimen laitan? Jonkinlainen A/B kytkin toimisi (esim. A=etuaste B=viritin), mutten haluaisi sotkea räkkiäni jalkapedaaleilla. Mikään ei ole mahdotonta, jotain ei vain pysty tekemään. |
Jormaz 19.03.2005 19:31:46 (muokattu 19.03.2005 19:32:15) | |
---|
E530:ssa on efektiluuppi ja line outit. Mä vedän suoraan line outeista G-majoriin mutta luulis että toimis semmonen että pistäs virittimen efektiluuppiin mutta ei enää sieltä returniin. Toimisko? Vai miten se reagoi jos luuppiin on jotain kytketty? En mee mitään vannomaan. L: Tutkihan tota: http://www.engl-amps.com/engl-amps/manuals/aktuell/e530-om.pdfIn Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
BuzBuz 19.03.2005 19:36:28 | |
---|
E530:ssa on efektiluuppi ja line outit. Mä vedän suoraan line outeista G-majoriin mutta luulis että toimis semmonen että pistäs virittimen efektiluuppiin mutta ei enää sieltä returniin. Toimisko? Vai miten se reagoi jos luuppiin on jotain kytketty? En mee mitään vannomaan. L: Tutkihan tota: http://www.engl-amps.com/engl-amps/manuals/aktuell/e530-om.pdf Varma en ole mut veikkaisin ettei toimi. Kokeilemalla sen näkisi tietysti. Manuaalia (englin sekä korgin) olen tutkinut mutten löytänyt vielä vastausta. Mikään ei ole mahdotonta, jotain ei vain pysty tekemään. |