mhaarala 13.03.2006 22:56:14 | |
---|
Joo-oh.. minkäköhän lainen tuo OLP:n MM1F mahtaa olla, sehän on kai eräs versio Van Halenin vanhasta nimikkomallista. Tuo floikka näyttäisi hyvin paljon samalta mitä Gotoh esittelee omilla sivuillaan, mutta muuten ei ole mitään käsitystä kitaran laadusta tms. Voisi olla ihan mielenkiintoinen laite... Hymyä huuleen kun kuset vastatuuleen |
zeme 14.03.2006 21:02:26 | |
---|
No jopas..! Pitääpä käydä huomenissa kyselemässä uudestaan tuolla liikkeessä. Loviisan Macu´s Music siis kyseessä. En kylläkää siis voi sanoa varmuudella, mutta toivottavasti näin olisi.. Onhan se kyllä outoa, että niitä RedBursteja ei tehtäis, kun kerran Olpin kotisivuilla silti komeilee niin, että niitä tehtäissiin.. No problem. |
hevikukko 20.02.2007 18:28:07 (muokattu 20.02.2007 18:33:48) | |
---|
Luulis niitä vielä punaisenakin olevan...itse tilasin Italiasta, mutta on vielä matkalla =) Tilaukseni jälkeen myöhemmin päivällä näytti olevan loppu liikkeestä punainen OLPPI Pete Signature....innolla odotan omaani. Kaiken lisäksi hintakin näytti nousseen, kävipäs tuuri. Kokeilin jo kyseistä mustanväristä skittaa DLX:ssä. Hyvän tuntuinen oli. Nauhoja kaiketi voi tarvita hiukan pehmentää laikalla jottei kämmen repee, johtunee kaulan kosteuden aiheuttamasta normaalista muutoksesta. Ei kaiketi sentäs joka kitarassa =) Toivottavasti ei sitä omaan tarvii heti tehdä. Heh....mutta silleen....tässä linkki siihen Italialaiseen ---> http://www.musicwonders.net/catalog/Iloa elämään ihmiset!!!! Mors! |
Rypsolisti 20.02.2007 19:44:40 | |
---|
Kahdella kaverilla on OLP Jp signature, kummassakaan ei ole lukittuvia virittimiä. Ihan ok keppejä, mikit on aika heikot omasta mielestä. Soitettavuus on ihan kiva mutta ei nyt mitenkään erityisesti tee mieli tuota soitella mutta ehkä joku muu pitäisi enemmän. Itse en käyttäisi 400 euroa kyseiseen keppiin. Fender Stratocaster '62 |
hevikukko 20.02.2007 21:18:10 | |
---|
Kahdella kaverilla on OLP Jp signature, kummassakaan ei ole lukittuvia virittimiä. Ihan ok keppejä, mikit on aika heikot omasta mielestä. Soitettavuus on ihan kiva mutta ei nyt mitenkään erityisesti tee mieli tuota soitella mutta ehkä joku muu pitäisi enemmän. Itse en käyttäisi 400 euroa kyseiseen keppiin. Oukkelis koukkelis....mutta saahan siihen 100 egellä jo Dimarzion laitettuu ja paremmat kiristimet, mutta en ainakaan heti vaivaudu sitä tekee jos ei ole ihan pakko. Oma Bossin GX-700 hiukan (3 viikkoo väsätyillä) trimmatulla soundeilla potkii aika hätäseen jo Peavey kitarallakin, luulis tollakin toimivan =) Jokainen laittakoon rahaa mihin lystää...mutta kiva lukea kommentteja joka suunnassa. Cheers! Dippadui :D |
kipe73 21.02.2007 19:59:09 | |
---|
Kahdella kaverilla on OLP Jp signature, kummassakaan ei ole lukittuvia virittimiä. Ihan ok keppejä, mikit on aika heikot omasta mielestä. Soitettavuus on ihan kiva mutta ei nyt mitenkään erityisesti tee mieli tuota soitella mutta ehkä joku muu pitäisi enemmän. Itse en käyttäisi 400 euroa kyseiseen keppiin. Mä ostin omani olp jp signaturen oulunsoitinjatarvikkeesta ja siinä on lukkovirittimet, tosin ei pysy vireessä -> vaihtoon. Ensimmäiseksi vaihdoin jpm100p4 elektroniikan ni on ihan kohtuu vehe. Mun tapauksessa kelpaa 400€:n kitaraksi kun aito musari maksaa 2000+ euroa:) |
zeme 22.02.2007 11:50:02 | |
---|
Kahdella kaverilla on OLP Jp signature, kummassakaan ei ole lukittuvia virittimiä. Ihan ok keppejä, mikit on aika heikot omasta mielestä. Soitettavuus on ihan kiva mutta ei nyt mitenkään erityisesti tee mieli tuota soitella mutta ehkä joku muu pitäisi enemmän. Itse en käyttäisi 400 euroa kyseiseen keppiin. kyllä vaan mun omassani on ihan huonot lukkiutuvat... Ne pitää pistää kyl vaihtoon, eli ostaa paremmat lukkiutuvat virittimet.. MIkitkin pitäis pistää vaihtoon.. No problem.
http://www.mikseri.net/artists/?id=58577
http://koti.mbnet.fi/haulu/ |
hevikukko 22.02.2007 12:57:28 (muokattu 22.02.2007 12:57:59) | |
---|
Osaisitteko sanoa mitkä olis paremmat, halvat ja tuohon OLP kitaraan sopivat lukittuvat virittimet? Onkos kellään kokemusta? Dippadui :D |
Rypsolisti 26.02.2007 21:40:36 | |
---|
Joo sori mun moka. Kyllähän nois OLP Petrucceissa olikin lukolliset virittimet, tosin vähän erilaiset kun ''normaalit'' lukolliset. Kuulemma todella hankalat käyttää. Kaverit pistivät omiinsa jotkut Schallerin lukolliset, en tiedä onko halpoja mutta hyviä ainakin. Kyllähän noista varmaan saa oikeinkin hyvä soundisia kun mikit vaihtaa, juuri iteasiassa asennettiin kaverille Dimarzion Steve's Special ja Air Norton. Fender Stratocaster '62 |
hevikukko 27.02.2007 17:30:34 (muokattu 27.02.2007 17:33:51) | |
---|
Joo sori mun moka. Kyllähän nois OLP Petrucceissa olikin lukolliset virittimet, tosin vähän erilaiset kun ''normaalit'' lukolliset. Kuulemma todella hankalat käyttää. Kaverit pistivät omiinsa jotkut Schallerin lukolliset, en tiedä onko halpoja mutta hyviä ainakin. Kyllähän noista varmaan saa oikeinkin hyvä soundisia kun mikit vaihtaa, juuri iteasiassa asennettiin kaverille Dimarzion Steve's Special ja Air Norton. Et sinä mitään mokannut =) Oma OLP on vieläkin matkalla postissa lumipyryn takia =( mutta perehdyn asiaan sitten itse kunnolla ja onpahan pari Dimarzioita sitten samalla valmiina joilla saa rimmattua hiukan soundeja (Tone Zone/Air Norton)...lupaan kirjoitella kuin kävi. Dippadui :D |
hevikukko 02.03.2007 02:03:29 (muokattu 03.03.2007 17:08:30) | |
---|
Vanhaan viestiketjuun jatketta. Tuli postista Olp Petrucci Red Pearl ja o ihan helmi!! =) tässä suttuinen kännykkä kuva-> http://img248.imageshack.us/img248/2167/olppiea9.jpgOn viimisen päälle loistavan näköinen, soitettavuus mahtava, säädöt kohdallaan sille 10 pistettä. Pysyy sikahyvin vireessä ja vakiomikit vielä toistaiseksi. Täytyy kyllä sanoa että taisi löytyä hyvä/kaunis kopio niistä monista, mutta onneksi joskus käy tuuri. Dimarziot vaihtoon viikon kahden sisällä....sitten on varmasti välttävä korvike Musarille =) p.s Tuntuu olevan kysyttyä tavaraa monessa paikkaa eurooppaa näin 2007 tuo punainen väri Olpista... Dippadui :D |