Sillä pääsee jo aika paljon pidemmälle. Pistin tänään V-Ampin Stereona Micro-Cubesta ja Marsun AVT:sta, ai että kuulosti ihanan isolta.. Efektit helähteli purkista toiseen :D Micro-Cubea voin muuten aloitteleville kitaristeille (miksei muillekin) suositella kotikäyttöön, varsin monipuolinen ja eteenkin cleanilla oiva peli. Halvallakin saa välillä ihan hyvää. Luin tän topikin taas pitkästä aikaa ja uusin raportti: eli mulla on nyt roland cube 60. Zoomi alennettiin efektistä viritysmittariks. Tossa vahvarissa on paljon paremmat säröt kun zoomissa ikinä. Välillä käytän kyllä distortion +:aa kun soittelen jotain perusrockia. Metallica-soundi on nyt aika hyvin kohdallaan kittos vahvarin. Kiitos kaikille jotka kommentoivat tähän topikkiin ja ugh. :) Kahvi on hyvää, Metallica on paras ja musiikki on ELÄMÄ!! |
Tuota noin... Sulla näyttäis olevan Cube60. Eikös se ole mallintava vai onko toi bassovahvari? Jos se on mallintava, niin ota siitä Rectifier mallinnus ja säädä sen kanssa. Voit päästä lähemmäs kuin Zoomilla. Itse teen niin, että soitan metallicaa omalla soundilla, sellaisella josta itse tykkään ja jätän jonkin tietyn soundin perässä juoksut muille. Se on vähän sama juttu kuin kitaran kanssa; miksi pitäisi soittaa muiden vehkeillä (lue: esim. Hetfieldin nimikkomallilla)? Mielummin kuitenkin omilla. http://hevijammu.cjb.net
Hinta: 400e/En tingi. |
Tuota noin... Sulla näyttäis olevan Cube60. Eikös se ole mallintava vai onko toi bassovahvari? Jos se on mallintava, niin ota siitä Rectifier mallinnus ja säädä sen kanssa. Voit päästä lähemmäs kuin Zoomilla. Itse teen niin, että soitan metallicaa omalla soundilla, sellaisella josta itse tykkään ja jätän jonkin tietyn soundin perässä juoksut muille. Se on vähän sama juttu kuin kitaran kanssa; miksi pitäisi soittaa muiden vehkeillä (lue: esim. Hetfieldin nimikkomallilla)? Mielummin kuitenkin omilla. Se on mallintava kitaravahvari. Kyllä, soitan juuri rectifierillä, se on paras! :) EDIT: olen todennut että pidän kitarastani enkä aio heti ostaa uutta, sottelen metallicaa sitten ilman humbuckereja! Kahvi on hyvää, Metallica on paras ja musiikki on ELÄMÄ!! |