Aihe: Mielestäsi mitäänsanomattomin kitara
1 2 3 4 5 6
Nazareth
11.12.2004 06:34:20
Jeps. Senkin uhalla että tulee vastaväitteitä(ja tiedän miltä porukalta). Telecaster on perseestä. Mielipide. Ok?
"M'oon luullu, että kiiski on lintu. :D" - Mark-Ken IMIK #27
Jucciz
11.12.2004 09:10:44
Telecaster on perseestä.
Ei.

Mielipide.
Ei.

Ok?
Ei.

Hampaat irvessä kirjoitettu?
Ei.
Abraham
11.12.2004 09:41:57
Nuo Rickenbackerin kitarat ovat kyllä aina olleet mulle sellaisia laitoksia, joita voisi verrata vaikkapa kurkkutorveen asti työnnetyyn höyheneen. Yhtä luontaantyötäviä kuin musta surma. varoitus OFFTOPIC Mutta koskaan ei ole kanaa karvoihin katsomista (?), ja kerran uhmapäissäni (olin siis humalassa) pääsin kokeilemaan, mik'vit malli nyt olikaan, ja katso! sehän soi ja pelasi kuin joutsen. Seuraavana aamuna, kalpeana haamuna olikin sitten suuri riemu ja homeostaattinen kunnia löytää sähköpostista kaverin ottama kuva, jossa allekirjoittanut yrittää tulkita rickenbackerilla Slayerin Dittoheadia ympärillään pyöriville ihmisille, joista reilu 6/7 pitää raskaammasta musiikista yhtä paljon kuin tikusta silmässä. Kuin heisimato olin onnistautunut soluttautumaan heidän joukkoonsa, mutta eipä siitä sen enempää

Toinen aika mauttoman tylsän näköisiä kitaroita valmistava putiikki olkoon Carvin, joka lienee mainittava kun kukaan muu ei vielä ole keltaisesta lumesta tehtyä lumipalloa siihen suuntaan viskannut. Näyttää siltä, että jokaisessa Karvan valmistamassa kepissä tuntuu olevan visuaalisesti jotakin pielessä. Joskus vain vähän mutta vallan usein aika helvetistikin. Katsokaa nyt tuota kaulan ja rungon "luonteiden" välistä harmoniaa: http://www.carvin.com/guitars-in-stock/big/76818b.jpg ... eieiei. OFFTOPIC Toiston vuoksi on kuitenkin tokaistava, että Scarvin on valmistaja, jonka hengentuotteet (oli ne helvetti kuinka rumia ja turhan näköisiä tahansa) tarjoaa silti roimasti vastinetta voimapaperille, hillolle, tai jopa rahalle, sillä harva valmistaja tarjoaa neck-thru-body- ratkaisua, orginaali floikkaa tahi wilkinsonia, aktiivi elektroniikkaa, ja muita laadukkaita aparattus maximuksia noihin hintoihin joilla tuo tehdas valmistaa noita customeja. Jäljelle jää vielä se eettinen kysymys, että ovatko nuo sittenkään oikeasti hyviä kun nuohan ovat valmistusprosessin aikana nähneet enemmän automaatiolla toimivia koneita kuin hikoilevia ihmisten käsiä? Aivan sama! Ne ovat "halpoja" mutta niitä ei kuitenkaan löydy Suomesta, joten olkoot siellä missä viihtyvät

Tämä on kirjoitus, jonka asiaan liittyvän sisällön voisi tiivistää kahteen lyhyeeseen virkkeeseen.
kun pää lakkaa toimimasta niin suusta kuuluu kukkuu
Jucciz
11.12.2004 09:46:13
Tämä on kirjoitus, jonka asiaan liittyvän sisällön voisi tiivistää kahteen lyhyeeseen virkkeeseen.

Eivätkös ne sitten olleet tuossa yllä?
Abraham
11.12.2004 09:52:13
Eivätkös ne sitten olleet tuossa yllä?

Ups.. Alitajuntani kaiketi lunasti palkkioita, joita aktiivisempi viretilani ei ehtinyt ajoissa maksaa
kun pää lakkaa toimimasta niin suusta kuuluu kukkuu
Hohhoijaa
11.12.2004 10:09:22 (muokattu 11.12.2004 10:09:37)
Tämän threadin perusteella tykkään erittäin mitäänsanomattomista kitaroista.
"Nyt on verenvuodatuksen paikka, poika!"
Swan
11.12.2004 12:36:25
Kappas. Kyllä mä ymmärrän että Rikua pidetään rumana (tosin itse olen vastakkaista mieltä), mutta että mitäänsanomaton? Noo, makuasioita...

Niin, isi, äiti, Halford.. Yksi kakan hailea, mutta nämä on niitä harvoja, joille käännän selkäni.
Defrayer
11.12.2004 13:14:50
Nojoo. Sanotaan vaikka että Telecaster.
"This is gonna suck for sure, so don't stress over it" -kuultu eräällä foorumilla. IMIK #15, IHKK #16. Pastilli?
pitk
11.12.2004 15:24:43

Ostin tuossa muutama päivä sitten Fender Stratocasterin ja olen tässä sitä testaillessani tullut siihen tulokseen että se on ulkonäöltään ja olemukseltaan maailman ikävystyttävin kitara.

Mikä sinun mielestäsi on kitara joka pesee muut ankeudellaan? Tässä ei nyt siis haeta rumia tai inhottavia kitaroita, vaan sellaisia jotka ovat mahdollisimman hajuttomia ja mauttomia ts. tylsiä.

Sellanen, missä ei ole kieliä ;-)
Ryhdy roudariksi, näet maailmaa, sanoivat!
xulu
11.12.2004 15:36:49

Tele-/Stratocaster ei herätä minkään suuntaisia värinöitä, kaikilla on..
A fifteen letter word with no letters repeated is uncopyrightable.
Mako
11.12.2004 15:44:00

Ei tee mieli osallistua näihin, kun yleisesti ottaen pidän kaikesta rumasta (pers-oonallisesta), kitaroiden osalta telen ja sg:n muodoista, bassoista coolimmalta näyttää rikkenbakkeri (ilman lemmyä, kiitos).

Kai mitäänsanomattomin on sitten ilmakitara. Siitä kun ei kuulu ääntä ollenkaan, muut eivät voi oikein käsiteltyinä olla mitään-sanomattomia (jos niissä on kielet).
"I must create a system or be enslaved by another man's; I will not reason and compare: my business is to create."
-William Blake
Boltsa
11.12.2004 16:09:45
BC Richin Warlock
Mielipide
Ei se nyt toimi!
kyuss
11.12.2004 16:27:29
Joskus kun jammailimme paikallisella treeniksellä, jouduin soittamana Ibanezin GAX-30 tms. halpakitaralla. Sillä soittamisesta ei voinut nauttia. Kyllä pikkurahallakin luulis saavan parempaa.
Super-Jari
11.12.2004 16:33:49 (muokattu 11.12.2004 16:34:06)
Täällähän on varsin tyhmiä ihmisiä.
Meathook salami
Finnish Rhyacophila
11.12.2004 17:53:58
Ibanezzin RG
Ritchie on läski ja ruma. Ja hidas.
Chemo
11.12.2004 17:57:29

Kopiokitarat ovat mun mielestäni mitäänsanomattomia, koska ne yrittävät esittää jotain muuta kuin mitä ovat. Niillä ei juuri ole omaa identiteettiä tämän takia.
...ja jos uskot tuon, uskot mitä vain!
Eemil
11.12.2004 18:26:49
SG ja Tele. Saundi on telessä liian kireä ja SG:ssä liian tunkkainen. Molemmat tosi rumia.
Kuka muuten on se punapaitainen kalju ja parroitettu heppuli joka pilaa monta otosta heiluttamalla pahvista viinipänikkää yleisössä? -Jaristoteles K100 #2
Mursuviiksi
11.12.2004 18:33:03 (muokattu 11.12.2004 18:33:32)
Tämän ketjun perusteella voi aika helposti päätellä/yleistää, että sanat "ruma" ja "mitäänsanomaton" mielletään synonyymeiksi keskenään.
Moussaka on kamalaa.
Socialite
11.12.2004 19:22:39
En tiedä...ehkä Parkerin fly tai sitten mikä jo edellä mainituista tahansa LTD/ESP, jackson jne. teinihevikepeistä.

Stratocaster sen sijaan on hyvännäköinen hyväntuntuinen hyvänkuuloinen ja aivan mahottoman ihana lankku!
Siinä saundissa (ja tatsissa) juuri on jotain persoonallista, toisin kuin jossain made-in-korea hevilankussa joka on ladattu ylitehokkailla humppareilla.
Ihme on jos ei ihmiset osaa soittaa enää yksikelaisilla mikeillä!
Rämps....boing!
Härski
11.12.2004 19:30:18
Ihme on jos ei ihmiset osaa soittaa enää yksikelaisilla mikeillä!

Samaa ihmettelen. Tosin onhan mullakin noita humpparikitaroita, mutta kyllä se ykskelanen on vaan SE soundi!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)