Aihe: Bändikeskus kusetti urakalla
1 2 3 4 5 6 7
doraemon
21.10.2004 15:42:58
Tuskin omakohtaisia kokemuksia paljon tuon jälkeen tarvii?

Ei todellakaan tarvitse. Ilmoittaudun itsekin ilomielin siihen porukkaan, joka ei enää Bändikeskuksessa asioi.
wellu
21.10.2004 15:50:34

Musamaailmallakin on hinnoittelu hallussa, kuka menee hakemaan tuon skeban;)

http://www.musamaailma.fi/bandikamat/tuotteet/223/234/kate33.phtml
Lyrics.Wasted time between solos.
Mursuviiksi
21.10.2004 16:01:07 (muokattu 21.10.2004 16:01:54)
Kiva kun hommaat omakohtaisia kokemuksia.

Niin...ovathan nämä tietysti joissain määrin yksittäistapauksiakin. Mielestäni Bändikeskuksessa voi ihan hyvin asioida tulevaisuudessakin, mutta varoituksen sanat kannattaa säilyttää tiukasti takaraivossa. Eli jos on tilaamassa jotain tavaraa pidemmältä tai tulossa ostamaan tavaraa tiettyyn sovittuun hintaan niin varmasti kannattaa vastaisuudessa pyytää tarjous kirjallisena sähköpostiin jne. Omakohtaisesti ei varmasti kannata mennä pettymään, mutta toisaalta ei mahdollisia hyviä ostoksia kannata sen varjolla jättää kaupan hyllylle lojumaan.

Itse kävin Bändikeskuksessa etsimässä pientä treenivahvistinta kitaralle kotikäyttöön. Kerrottuani ongelmani myyjälle alkoi hän innostuneesti esittelemäään minulle Voxin bassovahvistinta. Tästä päättelin, että Bändikeskus ei välttämättä ole paras paikka mennä kyselemään asiantuntijan vinkkejä.

Summa summarum esimerkillä: En pidä MM:n palvelua missään arvossa enkä sitä kyseiseltä lafkalta oikeastaan enää edes odota, mutta jos sieltä sattuisi saamaan jotain tarvitsemaani rojua hyvään hintaan niin kyllä minulle kelpaa. Kalliimmalla en osta ja jos hinta on samalla tasolla jonkun puljun kanssa josta on positiivisemman vibat niin sinnehän ne lantit menee.
Moussaka on kamalaa.
Kassu
21.10.2004 16:01:21
Tuskin omakohtaisia kokemuksia paljon tuon jälkeen tarvii?

Kyllä mun mielestä tarvii. Jospa itse kävelisit liikkeeseen ja etsisit omia mielipiteitä ennenkuin jo loisit sellaista?
Da Make
21.10.2004 16:03:40
Kyllä mun mielestä tarvii. Jospa itse kävelisit liikkeeseen ja etsisit omia mielipiteitä ennenkuin jo loisit sellaista?

Minä olen käynyt, ankea liike.
Meikä gryotaa aika kumpäl. Katso omat plussasi täältä! [Can you feel what you've done to me?]
Kassu
21.10.2004 16:06:42
Minä olen käynyt, ankea liike.

Joo ei siellä paljoa kamaa ole, varsinkaan kun nyt ovat siinä ruoholahdenkadulla kun varsinainen lapinlahdenkadun liiketila on remontissa.

Mutta hoitivat tilaukseni nopeammin kuin thomann olisi pystynyt ja ilman virhettäkin olisin saanut sen thomannin hintaan, ilman toimituskuluja jne.
doraemon
21.10.2004 16:11:07

Mä oon käynyt parikin kertaa. Asiantuntemusta ei ollut oikein nimeksikään, ainakaan niillä kerroilla. Ja moni tuttu muusikko on sanonut samaa, joten kokemuksien ja kaiken kuulemani perusteella mulla ei ole tosiaankaan mitään syytä asioida Bändikeskuksessa enää.
Säätäjä
21.10.2004 16:31:20
Itse kävin myös jokin aika sitten kyseisessä liikkeessä, eikä vierailu kestänyt kauaa. Tulevat käyntini kohdistan ilomielin johonkin muuhun alan liikkeeseen, josta amaattitaitoa löytyy. Jostain syystä toi axemanin vakuuttelu ei saa mun päätä kääntymään.
Loud fucker!
Dinorocker
21.10.2004 16:36:09
Hyvää palvelua olen sieltä saanut vaikka en ole mitään ostanutkaan...

Mutta toi on jo tosi syvältä. Fukc u bändikes...

Sen firman nettisaittiin EI ole luottamista, sen minäkin opin heti.

Silti: Fukc u bändikes...
Outrider
Vilho
21.10.2004 17:26:27
Puheluita ei myöskään Suomen lain mukan saa äänittää vastapuolen tietämättä

Mun tietääkseni puheluita saa äänittää vastapuolen tietämättä ihan vapaasti, mutta se ei käy todisteena, jos vastapuolelle ei ole ilmoitettu puhelun alussa että puhelu aiotaan nauhoittaa.
Owen Meany
21.10.2004 18:30:36
Musamaailmallakin on hinnoittelu hallussa, kuka menee hakemaan tuon skeban;)

http://www.musamaailma.fi/bandikamat/tuotteet/223/234/kate33.phtml

Liian kevyt!
käsi
21.10.2004 18:34:23

joka tapauksessa jos asiaa haluaa tutkia internettiin jää jäli siitä että siinä on ollut se hinta 199. sitä ne eivät vaan voi poistaa.
kohta ne ottaa avaimet pois
Super-Jari
21.10.2004 19:28:37

Käy ihmeessä sinä siellä niin paljon kuin rahaa on. Minä maksan mieluummin hyvästä palvelusta.
Kassu
21.10.2004 19:49:41
Käy ihmeessä sinä siellä niin paljon kuin rahaa on. Minä maksan mieluummin hyvästä palvelusta.

Olen itse ajatellut ihan samoin, en kyllä ole nyt siellä käymässä koska ei ole mitään suurempaa ostettavaa.

Mä sain helvetin hyvää palvelua ja piste. Tapauskohtaista.
salapau
21.10.2004 20:52:14 (muokattu 21.10.2004 20:53:16)
Mä sain helvetin hyvää palvelua ja piste. Tapauskohtaista.

Sellainen liike joka palvelee "tapauskohtaisesti", ja kohtelee osaa asiakkaista näin törkeästi, ei ole asioimisen arvoinen. Hyvä liike palvelee kaikkia tasaisesti, ja myöntää virheensä reilusti ja yrittää hyvittää mokansa parhaalla mahdollisella tavalla.Siihen ei bändikeskuksen rahkeet näytä alkuunkaan riittävän. Jos ei liikkeen hintoihin voi luottaa edes puhelimessa varmistamisen jälkeen, niin ei voi muuta todeta kuin että surkea pulju on kyseessä. Sitä mieltä näyttää suurin osa olevankin, ja hyvä niin.
Special+
21.10.2004 21:01:44
Olen saanut hyvää palvelua Bändikeskuksessa ja aion asioida edelleenkin ko. paikassa!
Mursuviiksi
21.10.2004 21:06:56
Hyvä liike palvelee kaikkia tasaisesti, ja myöntää virheensä reilusti ja yrittää hyvittää mokansa parhaalla mahdollisella tavalla.

Palstan kirjoituksia tovin luettuani rohkenen epäillä, että tällaista on edes olemassa.
Moussaka on kamalaa.
zaren
21.10.2004 21:15:19 (muokattu 21.10.2004 21:18:35)
Palstan kirjoituksia tovin luettuani rohkenen epäillä, että tällaista on edes olemassa.

Niinpä, mutta kyllä Bändikeskuksen toiminta on tässä tapuksessa ollu oikein erikoisen perseestä, ei voi muuta sanoa. Vaikuttaa kyllä munkin ostopäätöksiin niin, että jostain muualta tuun kamani hankkimaan. Enpä usko, että esim. Kitarapajalla tehtäis mitään noin typerää. Aina on voinut hintoihin luottaa siinä liikkeessä.
Ukko
21.10.2004 21:46:28

Ootko siellä duunissa? Aika vaikee tajuta muuten tuollaista mielipidettä tällä haavaa. ...
Bändikeskuksen myyntitekniikassa olisi omakohtaisesti koettuna paljon petraamista. Puoliväkisin tuputtaminen tyyliin, vain tänään tällä hinnalla, ei ole mitenkään ostohaluja herättävää. Etenkin kun tiedät että saat saman tuotteen samaan hintaan sieltä milloin vain.
JMP71
22.10.2004 04:26:07
Tuli tässä mieleen että tällasissa tapauksissa pitäisi aina antaa puheenvuoro myös vastapuolelle. Eli mistä me tiedetään puhuiko tämän threadin aloittaja totta? Saattohan se olla hänen oma vedätyksensä bändikeskuksen suuntaan, jotta saisi pedaalin haövemmalla tms. Siis EN ny moista väitä, vaan ei pitäisi tuomita ennenkuin on kuultu kaikkia osapuolia.

Ite en nyt tiedä bändikeskuksesta yhtään mitään kun asun ihan eri puolella Suomea.
Hanki parempaa luettavaa.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)