Aihe: Mitä kieliä ET käytä?
1 2 3 4
Kassu
18.09.2004 20:13:17
Kyllä se kääntyy tuohon GHS Boomereihin. Itse suosin 08-38 ja 09-42 olevia DŽAddarion kieliä. Käyttäisin Fenderin 08-38 olevia kieliä, mutta F-Musiikin myyjän mukaan niitä ei enää tule, koska eivät myy tarpeeksi hyvin...noh onneksi Addario korvaa suht hyvin :)

Mitä ihmeen hyötyä noin ohuista kielistä on?

Ainakaan ne eivät kuulosta hyvältä, eivät ole hyvät soittaa eivätkä kestä.
skebajaba
18.09.2004 22:00:39
Mitä ihmeen hyötyä noin ohuista kielistä on?

Ainakaan ne eivät kuulosta hyvältä, eivät ole hyvät soittaa eivätkä kestä.

kyllähän ne hyvältä voi kuulostaa, jos niitä osaa vaan soittaa oikealla touchilla, eikös yngwiellä ja michael romeollakin ole noin ohuet kielet käytössään?
-mikä olisikaan v****maisempaa kuin epävireinen tinnitus?-
Kassu
18.09.2004 22:01:15
kyllähän ne hyvältä voi kuulostaa, jos niitä osaa vaan soittaa oikealla touchilla, eikös yngwiellä ja michael romeollakin ole noin ohuet kielet käytössään?

Ynkalla on ainakin jotain sairaan ohutta.

Mutta mun mielestä paksummat kuulostaa paljon paremmalta.
Lego
18.09.2004 22:03:59
Ghs boomers on parhautta mutta yamahan kielet on kyllä sellaista paskaa jota jokaisen kitaristin tulee välttää.
Kun koputtaa niin aukaistaan.
kimurantti1
19.09.2004 00:38:10

Ai siis Michael Romeolla 008 kielet floikkakitarassa ja sävelaskel vielä alavireessä...?!? Enpä usko...=)
On tosi naiivia liimautua toisen torsoon, mutta seura tekee kaltaisekseen, mutta pitää silti muistaa, että elämä on laiffia ja jokainen chanssi on mahdollisuus. Kalapuikkohiustenkuivaaja mutta kun popkorni.
Jaba
19.09.2004 14:48:02
Iommi käyttää 008. settiä. Hyvältä kuulostaa mun mielestä.
Jormaakin kiinnostaa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)