Kassu 08.07.2004 14:59:59 | |
---|
Ei oo Kirkkonummi pääkaupunkiseutua nähnytkään, jos sillä pikku faktalla nyt niin merkitystä on. Mitäs seutua se sitten on? Lapin-lääniä? |
JuSu 08.07.2004 15:05:40 (muokattu 08.07.2004 15:12:23) | |
---|
NIIN ja asun KEhhä III sisäpuolellakin :D:D Sundsberg? Mun kirjoissa Kirkkonummi sijaitsee läntisellä Uudellamaalla, mutta liekö tuollainen sijoittaminen nykyisen läänijaon mukaan vanhanaikaista... Btw, Kirkkonummen kunnan sivuilta lainattua: "Kirkkonummi sijaitsee keskeisesti pääkaupunkiseudun välittömässä läheisyydessä." JuSu |
Kassu 08.07.2004 15:16:38 (muokattu 08.07.2004 15:19:05) | |
---|
Sundsberg? Mun kirjoissa Kirkkonummi sijaitsee läntisellä Uudellamaalla, mutta liekö tuollainen sijoittaminen nykyisen läänijaon mukaan vanhanaikaista... Btw, Kirkkonummen kunnan sivuilta lainattua: "Kirkkonummi sijaitsee keskeisesti pääkaupunkiseudun välittömässä läheisyydessä." JuSu No ok olkoon. En asu sundsbergissä, hyvin lähellä kuitenkin. Sundsbergin risteyksestä Länsiväylää 1,5 km Kirkkonummen suuntaan, siinä mä asun. Elikkä meiltä on vielä hiukan reilu kilometri kehä kolmoselle. EDIT: Mitä turhia selittelemää, kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. http://kartat.eniro.fi/query?what=m … &company_name=&ns=&as=t |
Miikathebest 08.07.2004 15:36:10 | |
---|
Minä ostin oman kaappini lähikaupasta, joka antoi samaan hintaan kuin suomalainen soitinkauppa. Siihen aikaan thomannin hinta oli kalliimpi, kuin mitä itse maksoin. |
Ben_D 08.07.2004 15:38:27 (muokattu 08.07.2004 15:41:56) | |
---|
No totta helvetissä on pk-seudulla. Toi nyt oli jo naurettava väite. Asutko sä helsingissä, vai oletko kerran käynyt helsingissä? Tiedätkö sä ees missä kirkkonummi on? Öhöm, ja sitäpaitsi asun 3 km espoon rajasta. NIIN ja asun KEhhä III sisäpuolellakin :D:D Asunko Helsingissä? En kun Utsjoella. Kyllä mä asun Helsingissä ja jopa Kehä I:en sisäpuolella sekä tiedän missä Kirkkonummi on. Tiedän myös sen, että Kirkkonummi ei ole pääkaupunkiseutua nähnytkään joten perehdys karttaan uudemman kerran. Tainnut olla kartta väärinpäin kädessä. |
Kassu 08.07.2004 15:40:48 | |
---|
Asunko Helsingissä? En kun Utsjoella. Kyllä mä asun Helsingissä ja jopa Kehä I:en sisäpuolella sekä tiedän missä Kirkkonummi on. Tiedän myös sen, että Kirkkonummi ei ole pääkaupunkiseutua nähnytkään joten perehdys karttaan uudemman kerran. Tainnut olla kartta väärinpäin kädessä. Mitä se muuttaisi vaikka kartta väärinpäin olisikin? Sitäpaitsi 99 % todennäköisyydellä osaan lukea karttaa paremmin kuin sä. Suunnistin nimittäin monta vuotta kilipaa. |
Ben_D 08.07.2004 15:42:38 | |
---|
Mitä se muuttaisi vaikka kartta väärinpäin olisikin? Sitäpaitsi 99 % todennäköisyydellä osaan lukea karttaa paremmin kuin sä. Suunnistin nimittäin monta vuotta kilipaa. No voi hitsin hitsi. Täytyy alkaa juoksenteleen lamppu päässä pitkin metsiä niin olen sitten parin vuoden päästä yhtä taitava suunnistaja kun teikäläinen. Niinkun JuSu tossa sanoi niin kosmeetisen seikan takia näemmä haluat maksaa 200€ lisää kun saisit ton Marshallin 1922 kaapin hintaan 250€ + 20€ postitus. No ihan miten haluaa. |
Kassu 08.07.2004 15:46:39 | |
---|
No voi hitsin hitsi. Täytyy alkaa juoksenteleen lamppu päässä pitkin metsiä niin olen sitten parin vuoden päästä yhtä taitava suunnistaja kun teikäläinen. Niinkun JuSu tossa sanoi niin kosmeetisen seikan takia näemmä haluat maksaa 200? lisää kun saisit ton Marshallin 1922 kaapin hintaan 250? + 20? postitus. No ihan miten haluaa. No nyt meni muuten keskustelu ihan paskaksi. No sanotaan näin että mä en halua loppu elämäkseni enää yhtään paskaa nurkkiin, en mitään vitutuksen aiheita. Siksi maksan sen 200 mielelläni enkä osta kompolle suuniteltua kaappia. |
Gypsy 08.07.2004 19:24:47 | |
---|
Sitäpaitsi 99 % todennäköisyydellä osaan lukea karttaa paremmin kuin sä. Voi olla, mutta laskeuvirhe sulla ainakin on tapahtunu tossa "15 senttiä yli kummaltakin puolelta". Kun mä eilen pistin sen kaappilinkin sulle, niin mähän sanoin, että 1922 on 67 senttiä muistaakseni ja 1936 on 75 senttiä. 8 jaettuna 2:lla on 4 senttiä jos nyt yhtään osaan laskee. Mutta kyllä mä ymmärrän jos et halua ostaa combolle tarkotettua kaappia. Osta nyt kerralla se minkä haluat niin ei vituta sitten. |
Ben_D 08.07.2004 19:28:31 | |
---|
Apinaa koijataan, apinaa pumpataan... |
Jormaz 08.07.2004 21:22:48 | |
---|
Käytiin puhaltamassa kaappi. Tai siis apina kävi, mä istuin autossa, röh röh röh röh.. So the second guitar maestro turned out to be Andrey Bolshakov. |
Chemo 08.07.2004 21:25:04 | |
---|
Off-Topic. Jos multa Helsinkiläisenä kysytään niin Kirkkonummi ei todellakaan ole PK-seudulla. Helsinki-Espoo-Vantaa ovat PK-seutu. OT / Kauniainen? No. Mä nyt itsekin Kirkkonummelaisena toppuuttelen teitä tässä asiassa vähän. Kun nyt kuitenkin esim. YLE laittaa nettisivuillaan Kirkkonummea käsittelevät paikallisuutiset muiden pääkaupunkiseudun uutisten joukkoon. Ja jonkunlaisena auktoriteettina olen kyseistä narikkaa tottunut tämäntyyppisissä asioissa pitämään. Tästä asiasta oli muutama kuukausi sitten jonkunlainen virallisempikin aloite; että pk-seutu saataisiin oikeasti määritellyksi. Siinäkin K:nummi ajateltiin kuuluvaksi pk-seutuun - ja olipa muuten muutama oudompikin paikka. Mutta ihan yksi lysti on mulle miten joku näitä ajattelee ja mistä syystä. Ajattelin kuitenkin kommentoida, jos joku jostain kauempaa lukee tätä eikä tunne pitäjää. Ollaanko pk-seutua, kehyskuntaa, esikaupunkia vai jotain muuta - hällä väliä tosiaan mulle. Läntinen Uusimaa kuulostaa musta vähän oudolta, mutta voihan kai noinkin sanoa jos siltä tuntuu. Sellaiset asiat kuin se, missä mistäkin paikasta tyypillisesti käydään töissä ja asioimassa, asuntojen hintataso jne. kertovat jostain todellisemmista asioista, ja noilla on mulle enempi väliä kun arvioin eri paikkakuntia. OT off. Kiitos ja anteeks. Ramalamadingdong. |
Super-Jari 08.07.2004 21:28:14 | |
---|
Minulla on nyt ihan normaali viikonloppu. En ole sopinut mitään menoa. Sunnuntaina on varmaan treenit jos nuppi on huomiseksi tullut. Merja kävi äsken kylässä ja Viltsun kanssa pyörittiin kaupungilla ja muualla. Näytin sille myös meidän treenikämpän. Minä soitin rumpuja ja Viltsu kokeili Jupen stäkkiä. Ei kai tässä muuta. Miten mulla on semmonen tunne, että olit se pelleilijä ala-asteella joka käski mua potkasemaan munille ja syljit sitten luumukivet suusta? |
Kassu 15.07.2004 14:34:09 | |
---|
Hoho, kävi tuuri. Tänään olis sen 1936-kaapin pitäny saapua. Sattuipa niin, että ruotsin päässä ryssivät tilauksen ja se aiheutti sen että saan nyt bändikeskuksesta marshall 1960 4x12 kaapin hintaan 500 euroa. Aika hyvä. |
Antti1 15.07.2004 16:26:51 | |
---|
Hoho, kävi tuuri. Hyvä hyvä. Ostoksille siis. "Sun täytyy varoo mitä sä haluut, sillä sä saat sen." -A. McCoy |