Aihe: Toni Wirtasen studiokamat
1 2 3 4
Jormaz
11.05.2004 15:58:10
Kaippa se noilla kamoilla jotain tekee... Olishan tollasten vehkeiden kanssa reteetä vetää lavalla, vaikka niitä ei käyttäiskään. Tässä tulee kysymys niille kotitiluttajille, jotka mollaa wirtasta: Mitä soittotaidolla tekee, jos ei osaa säveltää?

Jos osaa soittaa muttei säveltää, voi soittaa muiden sävellyksiä.
Jos osaa säveltää muttei soittaa, voi säveltää muita varten.
Jotkut osaa molempi, minä en kumpaakaan.
So the second guitar maestro turned out to be Andrey Bolshakov.
zorro
11.05.2004 16:50:19
Sehän on ihan täysin musiikista kiinni missä mitäki tarvitaan, onhan se ihan ymmärrettävää jos ei jossaki tiluliluhömpötyksessä halua kuulla vaikkapa envelope filtteriä. Mutta sitten kun joku joka tarvii sellasta, tuskin ajattelee että 'en minä voi tätä käyttää ku se ei tuo m-netissä respektiä'
OSTETAAN: Digitech WH1
M-Juhana
13.05.2004 15:24:00

I've got the Blues--- it's there in the backyard, chek it out.......
toxic
13.05.2004 15:37:12
no kyllä se soittaa paremmin kun moni täällä. ei se muuten olis ammattimuusikko

... Hoho!

Voihan Mikko Alatalo olla vaikka joku tilujätkä kotona, mut sitten yleisön edessä *piip*

Eli toi Toni voi olla helvetin hyvä kitaristi (mutta ei levyillä/livenä soita mitn älykästä) tai sitten täys paska.

Jälkimmäinen kuulostaa nerokkaammalle...
Nazareth
30.11.2004 03:57:23
Tulinpa tämmöiseen törmänneeksi Apulannan sivuilla:

http://www.apulanta.fi/Valokuvat/Ku … 13/MistaAaniMenee.jpg〈=fi

Ihan miehekäs määrä kaikkee rompetta minkä läpi toi signaali menee..

No siinä on tavaraa jotta heikompaa hirvittää. Ei käy kateeks jos yhtäkkiä ääni katkee ja pitää ruveta ettimää vikaa :I
"M'oon luullu, että kiiski on lintu. :D" - Mark-Ken IMIK #27
Jormaz
30.11.2004 06:30:58
No siinä on tavaraa jotta heikompaa hirvittää. Ei käy kateeks jos yhtäkkiä ääni katkee ja pitää ruveta ettimää vikaa :I

Komee räkki, harmi vaan että se on täynnä paskaa. :)
Myydään vähän käytetty Andrey Bolshakov.
ejhfi
30.11.2004 07:00:37

No joo. Kyselin äskettäin täällä että käyttääkö enää ketään procon rattia,ym.ym....
Näkyi käyttäwän Wirtanenkin...

Kun oikein tarkkaan koitin kuvaa tihruttaa, niin näyttäisi siltä että särö näkyisi olevan Ratissa vain aavistuksen verran auki.
En mit'n kuule - on meny zoppaa gorfaan
Tompsi
30.11.2004 07:58:20
http://guitargeek.com/rigview/312/

Tosa !

Mmm, kyllä minua välillä hävettää että jaloissa pyörii kokonaista 5 (!) palikkaa ja saundi on silti valovuosien päässä hyvät sormet omaavan kepistin soitannasta. :D
Edward
30.11.2004 08:40:35

Taitaa siitä ääni poikineen irrota. Tulee mieleen ihan musen matt bellamyn kamat. Joskus oli Guitaristissa siitä juttua. Jäbän signaali menee parin räkin kautta ties minne hevon perseeseen ja kaiken lisäksi äijä pystyy kontrolloimaan spedujan kepeistään!

Bellamy ei kylläkään käytä läheskään tuollaista digimoskaa. Joskus alkuaikoina oli noita Line6 modellereitä käyttänyt. Vahffareinahan sillä on nykyään Matchlessiä ja Marsua. Ja niin tosiaan niihin Mansoneihin on rakennettu sisälle ties mitä efektejä.
I'm just asking - Olen vain persekuningas
zorro
30.11.2004 10:04:07
Luulisi onnistuvan vähämmälläkin. Ei kait siinä jos rahaa on...

itse asiassa tuossa ei kovinkaan paljoa rompetta ole. näyttää vaan paljolta koska nuo pedaalit on jokainen niitä isoimpia mitä markkinoilta saa. line6, digitech, dano...
OSTETAAN: lace sensor Red MYYDÄÄN: WhammyII
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)