Man1ac 29.02.2004 09:58:55 | |
---|
Nykypäivänä soundeja pystyy muokkaamaan soittovehkeillä niin paljon enemmän ettei mielestäni puumateriaalit niin tärkeitä ole. Varsinkin kun soitan lähinnä metalliin päin olevaa tavaraa. Itse kaivan sen soundin lähinnä vahvistuslaitteistosta jolloin melkein mikä tahansa kitara kuulostaa haluamaltani. Se riippuu että minkälaista saundia haet. Jos haluat mahdollisimman "luonnollisen" kitarasaundin, on sitä aika hankala lähteä kaivamaan kitarasta, joka ei soi kunnolla akustisesti. Jos kerran pidät sellaisesta prosessoidusta saundista, niin ok. Mutta ei se kaikille kolise. Under Construction... |
Man1ac 29.02.2004 10:01:39 | |
---|
Mulla on muuten ässä hihassa (ehkä)! Kaverin vanhemmat asuvat USA:ssa, ja ton kitaran voisi tilata heidän USA:n osoitteeseen. He sitten lähettäisivät sen paketin mulle 'lahjana'. Voinko säästyä näin tulleilta tai arvonlisäverolta? Arvonlisäveroa ei tarvitse enää tuossa tapauksessa toistamiseen maksaa, kun sellainen on jo kertalleen maksettu. Tullista sitten en osaakaan sanoa mitään, mutta vilkaise tuolta "kitaran tilaaminen ulkomailta" -FAQ:sta. Under Construction... |
Olli S. 29.02.2004 10:02:47 | |
---|
Mulla on muuten ässä hihassa (ehkä)! Kaverin vanhemmat asuvat USA:ssa, ja ton kitaran voisi tilata heidän USA:n osoitteeseen. He sitten lähettäisivät sen paketin mulle 'lahjana'. Voinko säästyä näin tulleilta tai arvonlisäverolta? Kyllä, jos pistää lahjana ja pistää arvon kohdalle alle sen verorajan (olisiko ollut 900$ tietämillä). Ostetaan vähän käytettyä soittotaitoa. |
fox 29.02.2004 16:42:59 | |
---|
Ettei menisi liian helpoksi, pitää kitaran suunnittelussa miettiä myös seuraavia asioita. Apua kaivataan: mitä suosittelisitte projektiini? SAUNDITAVOITE on siis lihava, rouhea, alapää-munakas mutta kuitenkin selkeä ja ylä-äänet säilyttävä hi-gain säröpop: Menee nyt vähän ohi alkuperäisestä otsikosta, mutta mailiin oli tullu linkitystä tuonne Germaanian huutokauppaan: Tuossa olis kitara jonka soundimaailma noilla mikeillä on melko liki tavoitetta, tosin ei se ole ollenkaan lähelläkään Stratoa, mutta tsekkaa: http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll … ;item=3707611919&category=46649 |
MikeS 29.02.2004 18:52:08 | |
---|
Menee nyt vähän ohi alkuperäisestä otsikosta, mutta mailiin oli tullu linkitystä tuonne Germaanian huutokauppaan: Tuossa olis kitara jonka soundimaailma noilla mikeillä on melko liki tavoitetta, tosin ei se ole ollenkaan lähelläkään Stratoa, mutta tsekkaa: http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll … ;item=3707611919&category=46649 Kiitoksia vain vinkistä, fox. Vaikka en nyt välttämättä tuota keppiä huudakaan, on kiva saada vähän vertailupohjaa, jonka avulla voin sitten Warmoth-keppiä tilatessani pohtia mitä oikesti haluan kitaralta. Hienohan tuo Ebayn kitara on, mutta se stratomalli on ollut jo kauan haaveena. Tuo on kyllä aika halpa ainakin vielä... |
kalkkuna 29.02.2004 19:04:28 | |
---|
Nojoo, ei tuosta artistista voi sanoa vielä paljoa kakkaakaan, niin kauan aikaa tuo kun on vielä auki, aika useinhan jotain gibsonin customeja voi nähdä 1€ ilman HV:tä, ei se meinaa mitään sillä kun ne loppuu 10 000€. Eihän tässä kuitenkaan kukaan ole vielä "UIUI, VÄHÄN HALPA!!12", mutta siis ihan vaan infoksi. |
fox 29.02.2004 19:41:03 | |
---|
Eihän tässä kuitenkaan kukaan ole vielä "UIUI, VÄHÄN HALPA!!12", mutta siis ihan vaan infoksi. Näinpä. Ja tuossa on, oliko kuus päivää vielä. Kaiken lisäks tuo AR-300:nen on se "monen haluama" malli. AR-500 rupee olemaan kaikkine aktiivielektroniikkoineen hinnassa samoissa, koska noissa EQ-piirilevyissä on kaikenlaista joskus. Elektrolyyttikonkat vanhenee, tulee rätinöitä yms. Nuo mikit noissa 80-lukulaisissa on ehkä niitä "parhaita" PAF-klooneja btw, Super-58:ja.. Ja onhan tuossa tiikerikansi.. Jos alle 650 menee niin ihme tuo.. ;) todennäköisesti jotain 875-1020 haarukkaa.. |
Jakkeko 14.08.2006 17:21:02 | |
---|
No niin... Herätetäänhän henkiin. Aikaa on kulunut ja haluisin tietää et miten tää päätty... Ite ku oon kans tonne Warmothin suuntaan kattellu. |