Olen kai sanonut jo jonkun kerran... mutta mulla on GM110 ollut jo yli kaksi vuotta, joulukuusta 2002 lähtien. Ja mitään vikaa ei ole ollut. 130? maksoi, joten tietysti se on maksanut keskimäärin noin 17 senttiä per päivä, että onhan se siinä mielessä tietysti ihan kauhiata jos jälleen myyntiarvo ei ole korkea. (En ymmärrä tätä ainaista jälleenmyyntiarvo selitystä. Jos TM10 maksaa vaikka 400? ja sen saa myytyä 300?:lla, niin eikö se ole sama kuin jos GM110 maksaa 130? ja sen saa myytyä 30?:lla. Kumpaan on suurempi todennäköisuusriski, siihen että TM10:stä saa vain 250? vai siihen että GM110:stä joutuu myymään miinus20?:lla? Hä?!) Siis mitä vittua... minne sun logiikka on jääny? Ei tota ny voi tuollei laskea tuota jälleenmyyntiarvoa. Se pitää laskea prosentuaalisesti dorka. Eli tuosta 400eurosta kun vähennetään 100euroa, niin se on 25%. Eli se on tiputtanut hintaa 25%. Sitten jos siitä 130eurosta otetaan tuo 25% niin se on sen 32,5euroa, eli sun täytyis myydä tuo behringer 97.5eurolla, eikä 30eurolla. Oishan se hienoa, jos mulla ois 50 000euron auto, ja sen jälleenmyyntiarvo ois jonkun ajan kuluttua vaikka 45 00euroa, niin sitte vois miettiä, että tottakai behringerissä on parempi jälleenmyynti arvo, ku kyllä mää uskon, et naapurin Teppo sen huolii, jos annan sille sen behringerin lisäks sitte veilä 4500 euroa. Ja sillonhan Behringerissä on parempi jälleenmyyntiarvo. Spare your life and you choose destruction of time over yourself |