Aihe: Williamssin stratokopsut
1 2 3 4 5
Cort87
28.12.2003 15:41:46
Juu miullakin on tuollainen 20w basson harjoittelu kombo. Se on oikeasti todella hyvä soundinen peli. Ääntä ei voi laittaa ykköstä suuremalle kerrostalossa soitellessa. Ostin käytettynä ja rahoille sai enemmän kuin hyvän vastineen. Joten ei ne HB kaikki huonoja ole.
" Ei ole tärkeää miten soitat , vaan MILLÄ soitat " -Rocco007 Kaamea totuus.
Härski
28.12.2003 16:01:05 (muokattu 28.12.2003 16:01:23)
ja noista HB:n vahvareista ajattelin vaan sanoa, että bändimme basistilla on semmonen 80W kombo ja on kyllä todella hinta-laatu suhteeltaan hyvä...

Nyt on pakko tunnustaa... Meidänkin basistilla on tommonen, eikä möly ainakaan lopu kesken. Soundista en puhu mitään, koska en noita basso laitteita oikein tunne.

Olen järjestöstä pihalla. Heippa.
superfly
28.12.2003 16:03:18
Ei ole asiat niin mustavalkoisia kuin teidän puheista luulis. Kyllä noissakin varmasti ihan soivia pelejä joukossa on. Kuinkahan moni näistäkin vaahtoajista on oikeasti edes kokeillut noi HB:n vehkeitä? Ei varmasti monikaan.
Harppu on alaston piano
Härski
28.12.2003 16:10:20
Ei ole asiat niin mustavalkoisia kuin teidän puheista luulis. Kyllä noissakin varmasti ihan soivia pelejä joukossa on. Kuinkahan moni näistäkin vaahtoajista on oikeasti edes kokeillut noi HB:n vehkeitä? Ei varmasti monikaan.

Voin kertoa, että mut voit ottaa laskuistasi pois. Olen testannut HB:n vätkyttimiä ihan riittävästi.
migeboy
28.12.2003 17:28:51
Voin kertoa, että mut voit ottaa laskuistasi pois. Olen testannut HB:n vätkyttimiä ihan riittävästi.

No okei, mäkin eroon siitä kansanliikkeestä sitten.
Härski
28.12.2003 17:38:24
No okei, mäkin eroon siitä kansanliikkeestä sitten.

Hoho.
Bluesmies
28.12.2003 20:16:11
ne paskat millä jouduin soitteleen ei ollu edes verrattavissa noihin jumalaisiin 60 euron williams kitaroihin.

Ei jumalauta mä repesin!! Melkein putosin tuolilta. Sori!
Kitara on tyhmä!!!
Sammakko
28.12.2003 22:27:53

Kerran pyysin sitten josko ostettais mullekkin semmonen, mutta kitarapaketin sijaan sainkin vuosisadan selkäsaunan. Joten soittaminen paskoilla jatku vielä vaikka kuinka pitkään.

ilkeä isi. ei lapsia saa hakata.
Böö!
migeboy
28.12.2003 22:32:47
ilkeä isi. ei lapsia saa hakata.

Kitarahan sille lapselle pitää ostaa. Mä sanoin faijalle kerran että mä haluan uuden kitaran. Faija mietti pikkuhetken, ja sitten oltiinkin jo kitarakaupassa.
Sammakko
28.12.2003 22:57:45

Kitarahan sille lapselle pitää ostaa.

ei tuo ollu tässä pääponintti vaan tuo hakkaaminen. ois voinu vaan kieltää että ei osteta kitaraa. ei siihen väkivaltaa tarvita.
Böö!
Gypsy
30.12.2003 02:53:06 (muokattu 30.12.2003 03:51:14)
No tässä nyt kuitenkin tarkotan sitä, että jos esim mä olisin joskus ollu valmis ottaan williamsin kiljuen vastaan, niin sillonhan se on paskapuhetta, että "sillä ei tee mitään" ja "vaan maanpetturit soittaa sillä", koska nimenomaan sillä olis sillon tehny. Ei tietenkään Williams kestä vertailua kalliin soittimen rinnalla, mutta ei se siitä soittokelvotonta paskaa harjanvartta tee. Ja tottakai toivosin, että jokaisella alottelijalla olis mahollisuus alotella mahollisimman hyvillä vehkeillä.

Mutta jos olette paskaks vetämässä williamssejanne, niin pistäkää nyt edes mieluummin ensin tänne johonkin ilmotus tai vaikka lehteen tai johonkin ilmotustaululle tai mihin vaan, että "lahjotetaan williams sähkökitara tarvitsevalle". En varmasti ollu 80 luvulla ainoo jolla olis ollu tarvetta tommoselle kitaralle ja varmasti on nytkin porukkaa jolla ei oo mitään mahiksia hankkia tommosta kitaraa.

LISÄYS: Tai no, teiän rahat, teiän kitarat, eihän se muille kuulu mitä niille teette.
JCM
30.12.2003 06:26:04

Vi**u nuo Williamsin lankut ei oo todellakaan mitään formulatasoa. Eivät kelpaa edes lyötäväksi lavan reunaan. Jos tuollaisesta maksaa, mene raha takuuvarmasti hukkaan.
Nazareth
30.12.2003 07:21:08 (muokattu 30.12.2003 07:22:49)
mulla o huonoja kokemuksia pelkästään hbn vahvarista ja williamsin stratosta(ois pitäny jättää testaamatta). mulla on bentonin sg-kopio ja en ymmärrä mikä siinä vois niin huonoa olla. se pysyy vireessä, on hyvä soitettava jne. paitsi että se on turhan kaulapainoinen. jos muilla on huonoja kokemuksia näistä niin sanon vaan et on käyny huonompi tuuri ja tullu maanantaikappale

EDIT:Kuinkahan moni näistäkin vaahtoajista on oikeasti edes kokeillut noi HB:n vehkeitä? Ei varmasti monikaan.

miä oon
Jos uskonto on oopiumia kansalle, ihmiset ovat vaihtaneet miedompiin.
migeboy
30.12.2003 11:28:12
Kuinkahan moni näistäkin vaahtoajista on oikeasti edes kokeillut noi HB:n vehkeitä? Ei varmasti monikaan.

Pakko tunnustaa, mä en oo ainakaan vielä kokeillut Harley Bentonin vehkeitä. En oo uskaltanut ees koskee niihin kun porukka haukkuu ne lyttyyn.
E.Q
10.02.2004 21:23:23
Mikä ihme teillä on noita Williamsseja vastaan !
Haukutaan helvetin huonoksi vaikka ei olla edes
kokeiltu.
Kyllä se hintaisekseen on
kaikinpuolin hyvä peli.
Olen kokeillut paljon kauheampiakin
hirvityksiä esim. kapok
juici
10.02.2004 21:31:25

Ääh.. Osta vaikka ennemmin käytetty Reno. Sillä voi sentään soittaa. No joo, jos haluat alkaa säätämään, niin siitä vaan. Saattaa olla, että vaihdettuasi kaiken (mikit, virittimet, runko, kaula...) sillä on hyvä soittaa. Mutta älä nyt kuitenkaan riko, 119€ on paljon rahaa. Säästäisit mieluummin johonkin tarpeelliseen.

Mä oon nähnyt käytettyjä Renoja ja Falconeja 40 egellä. Sillä voi soittaakin. (ja hajottaa jos siltä tuntuu)
"And now for something completely different..." | Neurotic Defense hakee edelleen RUMPALIA KUOPIOSTA TAI SEN LÄHISTÖLTÄ!
juici
10.02.2004 21:33:30

Kitarahan sille lapselle pitää ostaa. Mä sanoin faijalle kerran että mä haluan uuden kitaran. Faija mietti pikkuhetken, ja sitten oltiinkin jo kitarakaupassa.

Kävipäs helposti. Porvarimeiningiltä tuntuu. Meikäläisellä varoaika oli vähintään 3-6kk.
"And now for something completely different..." | Neurotic Defense hakee edelleen RUMPALIA KUOPIOSTA TAI SEN LÄHISTÖLTÄ!
migeboy
10.02.2004 21:39:38 (muokattu 10.02.2004 21:41:28)
Kävipäs helposti. Porvarimeiningiltä tuntuu. Meikäläisellä varoaika oli vähintään 3-6kk.

No, sama se on mullakin yleensä, se sano että kun sattu olemaan palkkapäivä niin ei siinä sit mitään.

EDIT: En mäkään oo porvari, mä olen soittanut viimeset 3vuotta tolla faijan ostamalla kepukalla.
Mark-Ken
10.02.2004 21:54:15 (muokattu 10.02.2004 21:55:25)
mulla on bentonin sg-kopio ja en ymmärrä mikä siinä vois niin huonoa olla. se pysyy vireessä, on hyvä soitettava jne. paitsi että se on turhan kaulapainoinen.

Kerrohan lisää siitä! Itse olen tuollaista katsellut (soitan nyt siskoni "vanhalla" Williamssilla), ja tuo Benton näyttäisi ihan hyvältä...

EDIT: Kumpi Bentoni sulla on?
Swan
10.02.2004 21:58:50
Täytyypä sanoa, että Gypsyltä tuli taas kerran plussan arvoista tekstiä. Olen tismalleen samaa mieltä, sillä itselläni todellakin luki joskus joululahjalistalla Williams-sähkökitara ja Smarvo-vahvistin. Se, toteutuiko toiveeni, oli sitten toinen juttu. Puolentoista vuoden päivät jouduin tuskissani kierimään ilman sähkökitaraa, ja olisin huolinut vaikka vinokaulaisen Harley Bentonin, jos vain olisin sellaisen saanut. Tämä kaikki tosin tapahtui 2000-luvun ekoina vuosina, mutta eroa se tuskin tekee. Parempi kuitenkin myöhään kuin ei milloinkaan; olen ikuisesti kiitollinen vanhemmilleni, että he eräänä kauniina syyspäivänä ottivat minut mukaan kitarakauppaan valitsemaan mieluisaa ensisähkistä.
Sinulla ei ole mitään kiirettä, ellet satu soitamaan kitaraa.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)