Aihe: Soitinrakentaja J. Salo, Järvenpää
1 2 3 4
Rämppy
02.10.2016 00:38:17 (muokattu 02.10.2016 00:42:39)
Ei vaikuta millään tavoin ammattimaiselta meiningiltä tuollainen, että ei vastata asiakkaiden yhteydenottoihin. Hyvä kuitenkin tietää tämä, niin osaan kiertää ko. firman kaukaa.
In Finland we have this thing called "diu diu".
veturi
02.10.2016 18:39:03
K.Hill: Kannattaa viedä Kallion Petrille (Soundtrade) Talmaan. Ei kestä viikkoja...

Kun puhuttaisiinkin edes viikoista eikä kuukausista ;) Perushuollon ei luulisi ammattimieheltä kauan vievän. Meikäläisen tapauksessa tässä on nyt 2kk odotettu kaupasta ulos kannetun kitaran hienosäätöä. Erikoisemmat keikat saattaisi vielä ymmärtää jossain määrin, mutta tuota ettei vastaa puhelimeen tai sähköposteihin on vähän hankala sulattaa etenkin kun luvattu valmistuminen meni 7 viikkoa sitten.

Taidan huomenna hakea oman keihään huoltojonosta pois (jos vaan tavoitan sällin jotenkin) ja viedä Soundtradelle. Jos homma hoituu niin eipä tarvinne enää Salon jonotuslistalle änkeä. Kiitos vaan vinkistä! :)
juki
02.10.2016 18:51:25 (muokattu 02.10.2016 18:52:22)
Koitin useamman kertaa tavoitella puhelimella aukioloaikana nauhojenvaithohommalla tämän säikeen hyvien kokemuksien pohjalta, mutta ei vastannut eikä koskaan palannut soittopyyntöihin..hyvä näemmää niin. Onneksi noita muitakin löytyy..
Ei se taito vaan se tatsi! Ja SOUNDI!
MusikMan
03.10.2016 15:30:22 (muokattu 03.10.2016 15:34:06)
Onpa outoja kokemuksia jengillä Jarmon toiminnasta. Itse olen saanut aika todella hyvää palvelua ja työn jälki myös aina priimaa.

Tiesittekös, että Jarmon kanssa samoissa tiloissa työskentelee soitinrakentaja Olli Viitasaari. En tiedä taustoja, mutta oletan, että tekee oman firman piikkiin ja vuokraa tilan ja ehkäpä laitteitakin Jarmolta. Olli on kanssa ammattimies ja tekee laatujälkeä, joten kokeilkaa hänen palveluksiaan (www.viitasaariguitars.com).

Ja kuten tuossa kirjoiteltiin, propsit multakin Kallion Petrille: mukava ja asiansa todella hyvin osaava kaveri. Ja hyvä kitaristi myös. Petrille pitää soittaa etukäteen, milloin on paikalla työn vastaanottamassa.
"Where Zen ends, ass-kicking begins."
veturi
19.10.2016 21:27:53
Kävin juuri noutamassa oman keihään Salolta huollosta. Olisin saanut noin viikkoa aiemmin, mutta omien aikataulujen vuoksi en päässyt sitä aiemmin hakemaan. Huoltoaika oli lopulta sen pari kuukautta rapiat joka kyllä eittämättä yhä harmittaa. Tai oikeastaan se, ettei tilanteesta tullut tietoa tai miestä ei saanut tavoitettua puhelimitse. Jarno otti lopulta itse yhteyttä asian tiimoilta ja saatiin homma sovittua.

Työn jälki on loistavaa kuten aina aiemminkin, joten siitä ei ole valittamista - ainoastaan venyneestä aikataulusta. Jarno oli myös itse harmissaan viivästyksestä ja olisi antanut huollon ilmaiseksi, mutta kyllä ammattimiehen työstä pitää rahaa maksaa.

Loppujenlopuksi olen tyytyväinen ja pienehköllä varauksella suosittelen kaveria yhä. Toivottavasti sovitut aikataulut pitää jatkossa tai vaihtoehtoisesti kommunikaatio pelittää paremmin.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)