askomiko 16.11.2003 17:47:17 | |
---|
Suomenruotsalaiset on melkein suomalaisia ja osaa suomea, tuo on joku karvainen albiinonorsu. |
Spiridon 16.11.2003 18:00:14 | |
---|
Suomenruotsalaiset on melkein suomalaisia ja osaa suomea, tuo on joku karvainen albiinonorsu. No eihän osannu se maratonijuoksijakaan Jos täytyy nimetä yksi hyvä urheilulaji, niin kyllä se on tämä koripulloilu. |
HS 16.11.2003 18:38:45 | |
---|
Terve No eihän osannu se maratonijuoksijakaan No ni! Selvis siinä sitte se myyjäkin! ;) Liittykää seuraan, lainatkaa rahaa. |
Fortune 16.11.2003 18:39:48 | |
---|
Terve
No ni! Selvis siinä sitte se myyjäkin! ;) Janne! Ej helvete! |
Jonas 16.11.2003 19:05:30 | |
---|
Suomenruotsalaiset on melkein suomalaisia ja osaa suomea, tuo on joku karvainen albiinonorsu. Suomenruotsalaiset on suomalaisia jolla on äidinkielenä ruotsi. Suomihan on kakskielinen maa. Minä olla suomi kielioppi puhu hyvin paska minä... |
askomiko 16.11.2003 20:12:59 | |
---|
Nii mutta nuo tuollaiset taivutusmuodot.. No, enpä osaa ruotsiakaan taivutella, niin miksi hekään suomea. Mutta tuo kauppaja sekä kauppa haisee kauas. |
Shaft 16.11.2003 20:18:54 | |
---|
Tietyillä alueilla asuvat suomenruotsalaiset osaavat kyllä erittäin heikosti suomea. Eiköhän tämä juttu jossakin vaiheessa selviä.. |
Invader 16.11.2003 22:42:41 | |
---|
Tietyillä alueilla asuvat suomenruotsalaiset osaavat kyllä erittäin heikosti suomea. Ja monet osaavat suomea, mutta eivät halua käyttää sitä. Ovat kai niin perkeleen ylpeitä siitä ruotsinkielestänsä. |
Jytäurpo 16.11.2003 23:59:02 | |
---|
No voi jumalau.. huomasin just, että c_westerillä on myynti-ilmoitus myös täällä. Lainaus ilmoituksesta: Mulla on Uusi GIbson Lespaul Custom Shop Reissue -57.Kuitit on ja kitara onloistava kunnossa ja kuin uusi .Hinta voin keskustella... |
kalkkuna 17.11.2003 01:16:09 | |
---|
|
Niskamies 17.11.2003 06:48:47 | |
---|
No voi jumalau.. huomasin just, että c_westerillä on myynti-ilmoitus myös täällä. Lainaus ilmoituksesta: nyt hinta ainakin vaikuttaa järkevämmältä. Hanki presari ja ole tosimies! |
TIK 17.11.2003 07:28:03 | |
---|
Hieman kyllä epäilyttäisi tuohon kauppaan lähteä osalliseksi.... "Plagiointi on rehellisintä imartelua.." |
p130 17.11.2003 08:26:18 | |
---|
Noniin taas kerran. Ainoa vastaus sopivuuden sitovuus jne. viestiin on että hyypiö on myynyt kitaransa. Tekisi ihan oikeasti mieli alkaa tuollaista hieman kurmottamaan mutta jätetään nyt kuitenkin siihen että ilmoitan asian huuto.netin ylläpidolle kunhan sivu taas vaihteeksi suostuu aukeamaan. Pitänee kuitenkin pienoista uhkailumailia Christer Westerille sinne Närpiöön päinkin kuitenkin lähettää. Muuhun ei oikeastaan ole juuri nyt edes aikaa. On se muuten kumma että huuto.netissä on ollut ainoastaan suomenruotsalaisten kanssa hankaluuksia. Esimerkiksi kerran sain helevetin pitkän haukkumamailin joltakin kun en ollut tarpeeksi bassosta tarjonnut. Parisataa riviä lyhentäen olen pihi ja persaukinen joka ei ymmärrä mitään laatusoittimien päälle. Olisin kyllä ollut valmis keskustelemaan hinnasta ja aika lähelle hintavarausta olisin voinut maksaa mutta kun ei niin ei sitten... Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen |
ilkkis 17.11.2003 08:43:44 | |
---|
Nyt kun kaverin sähköposti on tiedossa niin eikun kaikki tarjoamaan vähintäänkin pyydettyä hintaa ja voisiko kaveri tulla vaikka näyttämään kitaraa "kun olen tässä lähistöllä vajaan sadan kilometrin päässä". |
p130 17.11.2003 12:47:26 | |
---|
Tyrkkäsin menemään viestiä huuto.nettiin ja Westerille. Saapas nähdä miten käy, itseasiassa voisihan sitä ihan piruuttaan vaikka käräjillekin lähteä kun voitto on käytännössä varma. Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen |
kalkkuna 17.11.2003 13:31:27 | |
---|
Tyrkkäsin menemään viestiä huuto.nettiin ja Westerille. Saapas nähdä miten käy, itseasiassa voisihan sitä ihan piruuttaan vaikka käräjillekin lähteä kun voitto on käytännössä varma. Miksi näin kun voi ottaa luurin käteen ja soittaa? |
RawknRawl 17.11.2003 14:55:07 | |
---|
Vaikka itselle ei juuri sillä kertaa sattuisikaan käymään ns. jontte eli rahanmenetys, ei se mielestäni riitä, että pistetään nettiin vähän miinusta. Jollakulla toisella ei kuitenkaan käy saman speden kanssa yhtä hyvin. Loppuun asti nyt. Myyjän kielitaidosta käytävää keskustelua seuraan suurella huvittuneisuudella. Siis mikäli ymmärrän kaikki viestit. Kuka tahansa voi hypätä järveen. |
weelie 17.11.2003 15:03:37 | |
---|
Ronnie Earl: 'Music is not a sport, there's no competition' |
p130 17.11.2003 15:29:05 | |
---|
Miksi näin kun voi ottaa luurin käteen ja soittaa? Virkamiesruotsilla + ekonomien bonuskursseilla joista on jo aikaa ei kielimuuria pahemmin ylitetä. Viimeisestä ruotsinkielisestä tositilanteesta taitaa olla enemmän kuin viisi vuotta. Joten mailin välityksellä hoidan tätä asiaa eteenpäin. Ja kaikesta mitä sovitaan/vaaditaan jää todisteet toisin kuin puhelinkeskusteluista. Tyyppi kertoo jo myyneensä kitaran. Lain mukaan minulla on oikeus pästä tilanteeseen jossa olisin ilman sopimusrikkomusta. Käytännössä tässä tilanteessa kyseeseen tulee rahallinen korvaus 1560€:n ja vastaavan Les Paulin hankintahinnan väliltä. Mailissa lupasin viikon miettimisaikaa siitä miten asiassa jatketaan. Kalliiksi tulee Westerille jos hommaa lähden käräjien kautta hoitamaan. Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen |
weelie 17.11.2003 15:40:14 | |
---|
Sama kitarako oli myös Keltaisessa Pörssissä: "GIBSON LES PAUL -57, vuosimalli 2003 (kesäkuussa ostettu), Custom Shop Reissue 57 Goldtop. Kuitit on. Kitara on kuin uusi ja todella hieno. H., Vaasa" ? Vai oliko kyseessä gold top?! Ronnie Earl: 'Music is not a sport, there's no competition' |