Aihe: Stratocaster vs Warlock
1 2 3 4 5 6 7
Mörkö
28.06.2004 00:49:35
Taisin tehdä hyvän ratkaisun kun ostin Warlockin kun sitä täälläkin näinpaljon vihataan.

Ei mutta vakavissaan. Minulla on platinum series warlock ja ei minulla kyllä ole mitään valittamista. Hyvä soittaa.
"vinsentti on vihree nyrsijä"
carhu
28.06.2004 01:45:52
osta strato. Sunburst & musta plexi. Sinuna en kyl noihin hewiskeboihin rahojani laittais...
Billsner
28.06.2004 13:13:01
Ei mutta vakavissaan. Minulla on platinum series warlock ja ei minulla kyllä ole mitään valittamista. Hyvä soittaa.

Nii-in. Kuinkahan moni on edes oikeasti testannut platinium warlockia ennen sen teilaamista paskaksi. "Teinisatanistin hevikeppi! Ei tuolla mitään tee!"
You must gather your party before venturing forth.
Kassu
28.06.2004 13:28:51
Warlock on teinihevareiden mieliskeba.

Osta strato.

Jos joku tulee kertomaan mulle kolme asiaa joissa warlock on stratoa parempi niin menen heti huomenna ostamaan sen.

(Ei kelpaa vastaukset: polttopuu, leka, moottorisaha jne)
Super-Jari
28.06.2004 13:33:36
Tässä vaiheessa voimme alkaa painelemaan varoitusta tälle threadille.
Miten mulla on semmonen tunne, että olit se pelleilijä ala-asteella joka käski mua potkasemaan munille ja syljit sitten luumukivet suusta?

Ai sulla on 5150 nuppi? Myyt sen mulle NYT!
Billsner
28.06.2004 13:38:10
Jos joku tulee kertomaan mulle kolme asiaa joissa warlock on stratoa parempi niin menen heti huomenna ostamaan sen.

Warlockkejakin on aika montaa sarjaa B.C.Richillä. Straton mallisia kitaroita on ainakin miljoona. Mitä tässä ollaan vertaamassa? Pelkää ulkomuotoa?
Kassu
28.06.2004 13:39:15
Warlockkejakin on aika montaa sarjaa B.C.Richillä. Straton mallisia kitaroita on ainakin miljoona. Mitä tässä ollaan vertaamassa? Pelkää ulkomuotoa?

Ominaisuuksia. Jos otetaan vaikka joku perustrato hintaluokassa 1000 euroa ja samanhintainen warlokki.
Super-Jari
28.06.2004 13:42:52
Ominaisuuksia. Jos otetaan vaikka joku perustrato hintaluokassa 1000 euroa ja samanhintainen warlokki.

Ei ole oikein verrattavissa. Hevin soittoon kun minun mielestä strato ei sovi sitten yhtään.

Tonni jos olisi budjetti niin läpikaulankiinteätallaisenseitsemänkielisen warlockin ostaisin. Heti.
Miten mulla on semmonen tunne, että olit se pelleilijä ala-asteella joka käski mua potkasemaan munille ja syljit sitten luumukivet suusta?

Skinwalker
28.06.2004 14:01:55

Vääntäminen on arsesta, mutta aaaargh! Nämähän nyt ovat kuitenkin aika pitkälti erilaisia kitaroita. Voin itse luetella montakin asiaa jotka stratosta puuttuvat näihin warlockeihin verrattuna.

2 humbuckeria
Floikka
2 nauhaa
mahonki runko

Turhaa, niin turhaa.
I hope I didn't brain my damage.
Super-Jari
28.06.2004 14:03:58
Vääntäminen on arsesta, mutta aaaargh! Nämähän nyt ovat kuitenkin aika pitkälti erilaisia kitaroita. Voin itse luetella montakin asiaa jotka stratosta puuttuvat näihin warlockeihin verrattuna.

2 humbuckeria
Floikka
2 nauhaa
mahonki runko

Turhaa, niin turhaa.

kohta joku älynjättiläinen sanoo floikasta jotain.

Skinwalker
28.06.2004 14:03:58 (muokattu 28.06.2004 14:04:24)
sekoilua
I hope I didn't brain my damage.
Billsner
28.06.2004 14:12:42
Ei ole oikein verrattavissa. Hevin soittoon kun minun mielestä strato ei sovi sitten yhtään.

Entäs blackmetallin? Mardukin kitaristi soittelee (soitteli?) stratolla.

Turhaa se kuitenkin on lähteä jotain perus-stratoa ja perus-warlockia vertaamaan. Molemmat ovat aivan erilaisia kitaroita (enkä tarkoita pelkästään ulkomuotoa).
Super-Jari
28.06.2004 14:33:25
Entäs blackmetallin? Mardukin kitaristi soittelee (soitteli?) stratolla.

Hevin soittoon kun _minun mielestä_ strato ei sovi sitten yhtään.

McNulty
28.06.2004 14:39:21 (muokattu 28.06.2004 14:40:14)
Iron Maidenin kaikki 3 kitaristia soittelee stratoilla.
Tällähän nyt ei ole mitään tekemistä tietysti muiden mieltymyksien tai mielipiteiden suhteen.
T-Bone
Super-Jari
28.06.2004 15:03:18
Iron Maidenin kaikki 3 kitaristia soittelee stratoilla.
Tällähän nyt ei ole mitään tekemistä tietysti muiden mieltymyksien tai mielipiteiden suhteen.

Ei missään nimessä. Jos ihminen ei soita telecasterilla se on homo ja muutenkin huono.

Mörkö
28.06.2004 16:21:44
Warlock on teinihevareiden mieliskeba.

Osta strato.

(Ei kelpaa vastaukset: polttopuu, leka, moottorisaha jne)

Oletko soittanut warlockilla?

Itse olen kokeillut stratoa ja warlockia ja tykkäsin paljon enemmän warlockista.
"vinsentti on vihree nyrsijä"
BenGlenton
28.06.2004 16:33:45
osta molemmat!
http://www.supremecourtband.fi
trih
28.06.2004 17:58:14
kohta joku älynjättiläinen sanoo floikasta jotain.

Floikka on aidoissa Richeissä optio. Kannattaa käydä kurkkaamassa B.C.Richin sivuilta mistä on kyse. Custompaja alunperin mutta saa niitä "muodollisesti päteviä" kopioita hieman halvemmalla. Harley Bentonin strato on huonompi kuin USA Warlock. Eli Warlock on parempi. Kuinkahan moni on edes kokeillut Käsityönä tehtyä Richiä?
"I remember when I told my parents that I was quitting my job to build a life-size Millenium Falcon. My parents were pissed and I remember my Dad saying, how are you going to build a falcon. You don't even know how to use any tools." - Dennis Ward
Deranged
28.06.2004 18:15:24
Kuinkahan moni on edes kokeillut Käsityönä tehtyä Richiä?

Niinpä niin. Täällä meuhkataan jostain straton tai telen tai LP:n ylivoimaisuudesta vuositolkulla, threadi toisensa jälkeen vain siksi että se on jonkun omassa päässä se ykkönen. Kilpailijat ja uudet tulokkaat teilataan armotta perehtymättä faktoihin. Surullista.

Kysymys: miksi kaikkien pitäisi aloittaa se soitto samanlaisella perinneskeballa, jos tavoite on soittaa jotain muuta kuin niitä ikivihreitä balladeja?

Miksi kaikille aina tyrkytetään akustista siinä vaiheessa kun himo on soittaa sähkökitaraa?

Onko kyse ahdasmielisyydestä vai urautumisesta johonkin tiettyyn kaavaan, jonka mukaan paras soundi on just se vuoden 56 Fenkku ja vuoden 65 A-sarjan 100W pleksimarsu täysillä ja kaikki muu on kerettiläisyyttä?

Osta säkkipilli, pääset vähemmällä
trih
28.06.2004 18:22:09
Jos nyt ketään Richin inhoajaa kiinnostaa niin tästä lähinnä on kyse kun tarkoitetaan oikeaa Richiä:
http://www.bcrich.com/custom/index10.htm
"I remember when I told my parents that I was quitting my job to build a life-size Millenium Falcon. My parents were pissed and I remember my Dad saying, how are you going to build a falcon. You don't even know how to use any tools." - Dennis Ward
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)