Cjenasha 17.12.2003 21:22:41 | |
---|
Onks toi se värkki millä esim nailon biitti viuhtoo niitä korstoja turpiin siinä yhdellä musavideolla...?? On. |
jussiohman 18.12.2003 12:50:46 | |
---|
Teet kiristyssilmukan, asetat sen kriittiseen paikkaan kriittisellä hetkellä, kiristät ja vot! Erektio pysyy vaikka tunnin! Anteeksi.. Meillä on PA, meillä on bussi, niitä ei meiltä kukaan vie. |
balzary 23.12.2003 09:48:42 | |
---|
Maapallon vaarallisemmissa osissa ahkeraan reissaava kaverini vahvistaa laukkujen hihnat ja rinkan remmit vanhoilla bassonkielillä - silloin niitä ei voi leikata poikki lennossa. perhana, täähän on parempi ku niksipirkka! juurikin mietin tälläistä vahvistusta omaan rinkkaan, eipä tullu se kasa bassonkieliä kaapissa sitten mieleen.. tyhmä, tyhmä !
Str prd skrz prdel! |
Mimi 27.12.2003 14:40:02 (muokattu 27.12.2003 14:40:54) | |
---|
Keksinpä muuten itsekin yhden, tai itseasiassa se on kyllä isäukon keksimä niksi... Muutin tuossa hiljattain uuteen kämppään ja mulla on semmonen kirjahylly joka ei pysy sekuntiakaan pystyssä ellei sitä hirtä seinään kiinni... No pohdittiin sitten ukon kanssa että mistä revitään jotain kestävää narua että saadaan se perhanan rotisko pysymään pystyssä, pitikö lähteä käymään kaupassa... No ei mutta, mullahan on kieliä aina mukana, just olin vaihtanu akustiseen, ni sit lykättiin kielet kiinni hyllyyn ja seinässä olevan listan takaa solmuun ja kyllä pysyy... Edit: arvatkas muuten onko nää mun epämusikaalisemmat kaverit nauranu erään kerran sille hyllylle...!? On kuulemma erittäin rok... "Jos oikeutta enemmän vain nähdä saan, voin verhoutua vaikka lumenvalkeaan. Mutta jos maailma jatkaa pimeän matkan taivallusta, ylläni on surupuku, ja surupuku on musta..."
NOMEN EST OMEN |
Naama-amis 28.12.2003 20:25:23 (muokattu 28.12.2003 20:26:20) | |
---|
Äitimuori aina ennen kiroili kun murkinaa laittaessa suolasirotin (mikä lie sirotin kuitenkin) meni sillon tällön tukkoon niin mun vanhoista sähkökepukankielistä, (tallanpäästä tietty) leikkasi sitten itsellensä "piikin" jolla se niitä sirottimia sitten aukoo. Jotain hyvää tässä kitarointimekkalassakin :D EDIT: sangen mielenkiintoista... Nopeus on vauhtia. |
Burn 29.12.2003 02:33:11 | |
---|
Sama tien roskiin. Ärsyttää sellaset nurkissa pyörivät irtokielet. ........tEcchl.....tchehcc Dilifcu....Technilac Ddifculiti.....Technical Difficulties... |
Incarnation 29.12.2003 10:34:44 | |
---|
Mun ylimääräiseksi jääneelle bassonkielelle löytyi kätevä käyttötarkoitus bändikämpällä, kun hirtettiin säästöpossu sillä kattoon kiinni ja teipattiin kylkeen lappu "Auta nyt perkele ja pistä rahaa reiästä!". Vitu gei!!!11 |
ville viaton 31.12.2003 15:55:07 | |
---|
Hitsi kun en muista kunnolla, mutta käytettyjä ja jopa katkenneita kieliä voi muistaakseni lähettää johonkin organisaatioon joka sitten välittää ne kehitysmaihin, varsinkin Afrikkaan, jossa ne ovat kullan arvoisia. Täytyypä ottaa selvää. Mutten nyt. Nyt on kiire duunista pois. Ja äkkiä. Wofon man nicht sprechen kann, darüber muss man schweigen!!! |
Siivekäs 01.01.2004 18:08:41 | |
---|
Vanhat basson kielet kelpaa kuulemma erittäin hyvin putkimiehille ja sellaisille otuksille jotka tökkii putkia irroittamismielessä. Tai jossain muussa mielessä en minä tiedä. Olit jotain pimeyttä kauniimpaa. |
Incarnation 04.01.2004 20:40:30 | |
---|
Tai jossain muussa mielessä en minä tiedä. Siis tökkii putkia muuten vaan...? ;) "Oulun Riossa THX-äänet kun paukkaavat välillä niin, että munuaiset lepattaa ja perna komppaa jazz-tanssilla."
-Jaristoteles |
tbw 31.01.2004 23:30:50 | |
---|
Tarpeeksi kun kieliä kerääntyy niin mattoa kutomaan. Ainakin persoonallinen "Polttohautaus ei sytytä suomalaisia." |
Da Make 31.01.2004 23:34:21 | |
---|
Tarpeeksi kun kieliä kerääntyy niin mattoa kutomaan. Ainakin persoonallinen Aika rankka, voi ehkä kuluttaa parkettia... Punokaa sittä silmukka haarniska! Cräx, Change, Ötöm!?
Revolution is my name...! |
Necromuru 01.02.2004 20:23:43 | |
---|
Kun jollain ohuella langalla esim. hinkkaa kevyesti punottuja kieliä, niin siittä tulee hienot hämysoundit. Joten tuliskohan sitten kiltä käyttäessä hevit hämysoundit Miguel Alvarez Necromuru |
Svensson 16.02.2004 21:31:30 | |
---|
Onkos joku tehnyt jonkinlaista lukkoa tuohon pallukoista tehtyyn koruun? Ya yo gakk |
Cutter 17.02.2004 17:30:53 | |
---|
Isi putsailee mun käytetyillä kitarankielillä tuulilasinpyyhkimessä olevaa pissapoika-aukkoa. Ne on kuulemma just sopivia siihen tarkoitukseen... "Jos sinulla on jotain sanottavaa, sano se. Jos ei, älä vaan sitä sano." |
kamara 20.02.2004 10:45:39 | |
---|
Niistähän voi nyörätä peruukin. Ei tule heti vastaan toista samanlaista hiustyyliä! -Ristus notta mä pian sanon- |
Zuba 20.02.2004 14:40:11 | |
---|
Siimaleikkuriin muoviletkua tukevampaa, vaikka H-kieli pörräämään siihen. Tosin kannattaa estää kielen purkautuminen, sillä täydessä vauhdissa purkautuva kieli voi tuntua himppasen ikävältä pohkeissa. :) Play that funky bass.. |
Mimi 22.02.2004 13:37:42 | |
---|
Onkos joku tehnyt jonkinlaista lukkoa tuohon pallukoista tehtyyn koruun? Korulukkoa kehiin. niitä on erimallisia ja niitä saa askarteluliikkeistä tyyliin 5 cnt kipale. Erimallisia siis siinä mielessä että on olemassa semmottisia joissa on kaksi vastinosaa jotka ruuvataan yhteen ikään kuin mutteri ja pultti, ihan kätevä vehje kuulemma, sen saa hyvin auki mutta pysyy myös hyvin kiinni, itse ei kokemusta. Sit on myös semmosia perinteisiä tsydeemeitä millä yleensä kaikki kaulaktjut on kiinni. tiiät varmaan... Kaveri:-Hei voitsä avata tän viinipullon kun mulla ei oo sitä värkkiä millä tän saa auki!?
Toinen kaveri:*tutkii pulloa n. 5 sek.* -Okei..*vääntää kierrekorkin auki* |
Eddy 06.03.2004 16:53:25 | |
---|
Isi putsailee mun pissa-aukkoa. Ne on kuulemma just sopivia siihen tarkoitukseen... Kiva faija! Haitariahan minä olisin halunnu aina soittaa... |
hörhö 06.03.2004 18:37:40 | |
---|
Klassisen kieliä eräs Kuopion konsan opettaja lähettää Venäjälle, kun siellä ei kellään ole varaa uusia ostaa. Treenaavat sitten käytetyillä. "Tritonus on harmonian ketsuppi" -E-J Rautavaara |