Aihe: Mallintava etuasteena?
1 2 3 4
samiko
15.03.2023 16:26:36 (muokattu 15.03.2023 16:27:08)
JuSu: Luitkos nyt itse mitään muuta kuin sen otsikon? =)

Toki juuri noin, kuin sanoit, eli delayt ja reverbit etuasteen jälkeen, mutta kun siinä nyt on muutamia muitakin juttuja huomioitavana, kuin pelkkä järjestys. Luepa koko ketju.

Niin tai lue ite mitä keskustelun avaaja oli vailla (ei ketjun avaaja). Totta kai sitä kun maalitolppia siirtää niin saadaan pulushakki aikaiseksi.

Juu mä tiiän että pitää olla laadukkaat XLR-lähdöt mitkä tulee automaattisesti muutaman satasen Nuxin purkissa mukana, niin ei tartte ostaa laadutonta muutaman kympin di-boksia mikä on jo kokeilematta susi. Ja kallista di-boksia ei voi ostaa jos tarttee koska ei kallista saa olla ku pitää saada 200e kaikki. Siis vaikka ei puhuttu että kukaan olisi edes tarvinnut mitään xlr-lähtöä/di-boksia vaan mihin tumpataan delayt/kaiut, mutta sillai kuitenkin että niinqu jooko eiku...

:D
JuSu
16.03.2023 10:43:47
samiko: Niin tai lue ite mitä keskustelun avaaja oli vailla (ei ketjun avaaja). Totta kai sitä kun maalitolppia siirtää niin saadaan pulushakki aikaiseksi.

Juu mä tiiän että pitää olla laadukkaat XLR-lähdöt mitkä tulee automaattisesti muutaman satasen Nuxin purkissa mukana, niin ei tartte ostaa laadutonta muutaman kympin di-boksia mikä on jo kokeilematta susi. Ja kallista di-boksia ei voi ostaa jos tarttee koska ei kallista saa olla ku pitää saada 200e kaikki. Siis vaikka ei puhuttu että kukaan olisi edes tarvinnut mitään xlr-lähtöä/di-boksia vaan mihin tumpataan delayt/kaiut, mutta sillai kuitenkin että niinqu jooko eiku...

:D

Käsittääkseni keskustelun avaaja sai loppujen lopuksi kaiken vänkäyksen, turhan tiedon ja rönsyilyn seasta vastauksen kysymykseensä.

Siten mun mielestä voi kyllä keskustelua laventaa ihan hyvin, mm. nuo yllä mainitsemasi asiat kuitenkin liittyvät aloitukseen, kun katsotaan asiaa vähän laajemmin. Jollekulle voi siitäkin informaatiosta olla jotain hyötyä.
Olen luopunut kirjoitusteni allekirjoittamisesta. -JuSu-
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)