aristoteles666 02.10.2017 10:35:16 (muokattu 02.10.2017 10:54:14) | |
---|
Juha Ruokangas: Meillä käy usein jengiä Euroopan eri maiden lisäksi kaukoidästä ja pohjoisamerikasta - siihen nähden 350km ei ole paha nakki. ;) Sellaisen jännän ilmiön olen huomannut vuosien varrelta että Helsingistä on meille "henkisesti mitattuna" huomattavasti pitempi matka kuin vaikkapa Tampereelta, vaikka kilometreissä etäisyys on aika sama. :D syyna on se etta stadissa asuessa meilla on tama juttu jota kutsutaan sporaksi, ja silla paasee napparasti minne vain siella. sen takia just, jos mennaan keikalle vaikka just tampereelle, otetaan spora numero 10, koska se menee lahimmaksi tamperetta. siihen jaa vahan matkaa joka pitaa kulkea jollain muulla valineella, raketti on nopein, mutta toivottavasti nyt kun ne tekee tampereellekin sporan, ne yhdistaa sen stadin sporaan, joten voi matkustaa kotiovelta keikkapaikalle sporalla, mika on aina ollut hienoa stadissa. tietenkin taxi on ollut toinen vaihtoehto jos on enempi kiire. paassyt loppumaan a :n ja o:n pilkut, ne vain loppui yllattaen. " mielestäni varmin merkki älykkään elämän olemassaolosta muualla maailmankaikkeudessa on se, että kukaan ei yritä ottaa meihin yhteyttä."
lassi ja leevi. |
VIPMetal 02.10.2017 10:41:03 (muokattu 02.10.2017 13:03:44) | |
---|
aristoteles666: paassyt loppumaan a :n ja o:n pilkut, ne vain loppui yllattaen. Pakko antaa Aristoteleelle plussa tästä! =DD |
Jeszse 02.10.2017 11:07:59 | |
---|
Vladi: Joudun valitettavasti perumaan reissun osallistumisen, tuli muuta menoa, josta en voi jäädä pois. Jaa, olikos tampereelta tai lähistöltä lähössä jotai muuta kyytiä? Musiikin hyvyys ei ole makuasia. -Jucciz, ammattimuusikko |
fox 02.10.2017 12:45:55 | |
---|
VIPMetal: Pakko antaa Aristoteleelle plussa tästä! =DD Jos on ihan pakko, niin mikäpä siinä. Tosin varsinaisen aiheen vierestä mun mielestä vahvasti meni nuo raitiotie- ja rakettitutkinnat. Mun mielestä ennemmin Ruokankaan Juhalle vois niitä plussia... ;) Äkkiseltään laskien näyttäis nyt siltä että lauantaina olis paikalla jotain 23-25 mnettiläistä. Pistäkää nyt toki muutkin päivämäärää allakkaan ja Hämeenlinnan kulmia navigaattoriin. Stay tuned! |
Snapo 02.10.2017 12:57:45 | |
---|
Onko PK-seudulta kimppakyytilöitä? Voisin hypätä kyytiin bensoja vastaan. "Mitään hyödyllistä tietoa musiikista tai soittimista täältä tuskin oppii, mutta kielioppi väännetään kuntoon vaikka väkisin." |
jhlamm 03.10.2017 21:26:27 | |
---|
Turun suunnalta kaksi enemmän tai vähemmän raskasta ihmistä on menossa autolla ainakin. Kyytiin mahtuu omalla vastuulla ja pientä bensakorvausta vastaan. Valitettavasti autona on Renault tai Mazda. "Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination to do so." |
Jyrken 07.10.2017 09:06:39 | |
---|
jhlamm: Turun suunnalta kaksi enemmän tai vähemmän raskasta ihmistä on menossa autolla ainakin. Kyytiin mahtuu omalla vastuulla ja pientä bensakorvausta vastaan. Valitettavasti autona on Renault tai Mazda. Mahtuuko jos on melkeen kaks metriä pitkä? Huomasin tässä justiinsa, että ei noi juna ja bussiaikataulut napannutkaan täydellisesti if you mostly play metallica get kirk hammets signature dunlop wahh pedal |
timppis 07.10.2017 09:42:30 | |
---|
Huomasinpa nyt vasta tämän ketjun. Olen myös kovin kiinnostunut tällaisesta excusta. Pienellä varauksella vielä aikataulusyistä, mutta jos vaan saan ne sumplittua, niin ehdottomasti mukana. |
fox 10.10.2017 20:06:41 | |
---|
Pitääpä ihan muistutuksen vuoksi tää nostaa... ;) |
Juha Ruokangas 10.10.2017 21:03:08 | |
---|
Tervetuloa kaikille, hienoa että näin moni on tulossa mukaan! :) |
Jeszse 10.10.2017 21:09:50 | |
---|
Jeszse: Jaa, olikos tampereelta tai lähistöltä lähössä jotai muuta kyytiä? Lainaan vielä itseäni. Musiikin hyvyys ei ole makuasia. -Jucciz, ammattimuusikko |
fox 10.10.2017 21:14:17 | |
---|
Jeszse: Lainaan vielä itseäni. Timppis näkyy olevan Tampereelta? |
Hannu A 10.10.2017 21:58:11 | |
---|
Tämähän on loistava juttu, ehdottomasti messissä ja kerkeän vielä illaksi keikallekin. "If you don't feel it, don't play it"
- James Jamerson |
J.Nikkanen 12.10.2017 13:37:52 | |
---|
Perhana kun aikataulut eivät anna myöden. Taas. Ihan pyllystä. |
Aivoproteesi 12.10.2017 17:39:53 | |
---|
Snapo: Onko PK-seudulta kimppakyytilöitä? Voisin hypätä kyytiin bensoja vastaan. Espoon suunnalta on tarkoitus - kehä ykkösen kautta - omalla autolla lähteä. Mukaan mahtuu minun lisäksi kolme. |
Snapo 12.10.2017 18:04:39 | |
---|
Aivoproteesi: Espoon suunnalta on tarkoitus - kehä ykkösen kautta - omalla autolla lähteä. Mukaan mahtuu minun lisäksi kolme. Pistetty viestiä. "Mitään hyödyllistä tietoa musiikista tai soittimista täältä tuskin oppii, mutta kielioppi väännetään kuntoon vaikka väkisin." |
Juha Ruokangas 13.10.2017 14:35:54 | |
---|
Täällä olisi huomenna puoleltapäivin kahvipannu kuumana! :) |
Jeszse 13.10.2017 14:37:55 | |
---|
Näyttää kyllä jäävän iteltäkin väliin tällä kertaa, mutta kyllä minä vielä joku kerta tuun vaikka itekseni pyörähtään. :D Musiikin hyvyys ei ole makuasia. -Jucciz, ammattimuusikko |
Traktor X 13.10.2017 17:20:54 | |
---|
Aivoproteesi: Espoon suunnalta on tarkoitus - kehä ykkösen kautta - omalla autolla lähteä. Mukaan mahtuu minun lisäksi kolme. Laitoin kans viestiä. |
jhlamm 13.10.2017 20:13:57 | |
---|
Ja Turusta lähtee siis ysin aikoihin auto, johon kyytiin mahtuu kaksi vielä, mikäli kiinnostuneita löytyy. "Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination to do so." |