JaaGeRMaisTeR 04.02.2017 10:16:22 | |
---|
Helppo homma. Millekkään tarvetta, eikä oikein kiinnostusta. Kappale on kuin tulkitsijansa. Yleensä vähän vajaa. |
Laulava Kylätohtori 04.02.2017 14:08:51 | |
---|
klobasa: Kitara saapui. On hieno ja todella hyväntuntoinen kitara (aivan mahtava kaula), mutta ei toi ole kyllä nitroa toi lakkaus. Tuntuu polyltä, näyttää polyltä ja pari muutakin merkkiä viittaa siihen, ettei toi ole se nitroversio :P Olis pitänyt vaan pitää kiinni ostolakosta. Olipas vittumaista. Tiedätkö myytiinkö tahallaan vääränä, vai oliko ehkä vahinko? Oletko ollut yhteydessä myyjään? Kyllä itselläkin välillä vähän pelottaa, että miten mahtaa kulloisenkin kaupan kanssa käydä, mutta vielä ei ole napsahtanut. Olenkin ajatellut, että nyt täytyy lopettaa, ennen kuin joutuu kunnolla kusetetuksi... Vaikka uskot itseesi, voit silti olla ihan paska. |
Laulava Kylätohtori 04.02.2017 14:10:44 | |
---|
JaaGeRMaisTeR: Helppo homma. Millekkään tarvetta, eikä oikein kiinnostusta. Sähän suunnittelit Auroran tilausta vai olitko jo pistänyt tilauksen sisään? Siis toisen Auroran. Aurora strato maistuis kyllä itsellekin, mutta en jaksa alkaa siihen prosessiin. Nuo japsitokait on pirun hyviä kitaroita ja sopii itselle sen verran hyvin, että niillä mennään... Vaikka uskot itseesi, voit silti olla ihan paska. |
klobasa 04.02.2017 14:32:42 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Olipas vittumaista. Tiedätkö myytiinkö tahallaan vääränä, vai oliko ehkä vahinko? Oletko ollut yhteydessä myyjään? Vahinko toi oli. Originaali omistaja oli ostanut sen ilmeisesti jostain liikkeestäkin nitroversiona nitrohintaan. Ainakin tällaisen tarinan kuulin ja haluaisin uskoa tähän. Itse saan palautettua soittimen ja rahat takaisin. |
Laulava Kylätohtori 04.02.2017 14:34:51 | |
---|
klobasa: Vahinko toi oli. Originaali omistaja oli ostanut sen ilmeisesti jostain liikkeestäkin nitroversiona nitrohintaan. Ainakin tällaisen tarinan kuulin ja haluaisin uskoa tähän. Itse saan palautettua soittimen ja rahat takaisin. Jos se ei olisi totta, niin tuskinpa olisit saanut rahojasi takaisin. Harmillinen keissi, mutta onneksi sentään päättyi hyvin, ettei tarvinnut alkaa rahoista tappelemaan... Vaikka uskot itseesi, voit silti olla ihan paska. |
Kivijalka 04.02.2017 15:04:08 | |
---|
Ostaisin kaiken, mutta torilla ei ole mitään fiksua kaupan. "Every person with screen time knows some form of martial art, and most of them can solo like Van Halen. This is the way the world should be!" |
Savu 06.02.2017 14:33:09 | |
---|
Miksi pitäisi olla älä osta mitään vuosi. Mun mielestä voisi olla osta kotimaista vuosi. Itse kannan korteni kekoon ja tilasin maistiaisiksi Bluetonelta kaapin. Pyrin myös muissa tuotteissa suosimaan kotimaista, vaikka se oliskin kalliimpaa. Torilla tavataan! |
Metalkallo 06.02.2017 15:15:40 | |
---|
Ei onnistu, ei. :) Vähemmän on nykyään enemmän |
Gabe 06.02.2017 16:36:21 | |
---|
Savu: Miksi pitäisi olla älä osta mitään vuosi. Mun mielestä voisi olla osta kotimaista vuosi. Itse kannan korteni kekoon ja tilasin maistiaisiksi Bluetonelta kaapin. Pyrin myös muissa tuotteissa suosimaan kotimaista, vaikka se oliskin kalliimpaa. Tälle vahvaa kannatusta. Ruokankaan ja Monsterin kanssa mennään, eivätkä häpeä laadussa millekään... oikeastaan päin vastoin. "Good music comes out of people playing together, knowing what they want to do and going for it. You have to sweat over it and bug it to death. You can't do it by pushing buttons and watching a TV screen." |
Decadetroll 18.02.2017 22:49:59 | |
---|
Oiskohan vuoden ostokset (kielisettejä ei lasketa!) pikkuhiljaa ostettu... Ei ole tarvista oikeastaan millekkään enää, kun saan paketin postista haettua. Korkeintaan myyn yhen kepin pois. I am therefore leaving immediately for Nepal, where I intend to live as a goat.
Master of Teräskäsi 2016 |
RaskasMielinen 19.02.2017 00:51:47 | |
---|
En nyt mene lupailemaa, etten ostaisi mitään. Kuitenkin ostan. Roinan määrä on kuitenkin vähenemään päin. Jos vain ehdin, niin muutaman päivän päästä lähtee jonkin moinen kasa myyntiin. Täytynee vaan suostua siihen, etenkin kalliimpien artikkeleiden kohdalla, että myös vaihtotarjouksia on syytä harkita. Olen haalinut musakamaa tietyn suunnitelman mukaa, tosin rönsyillen ja suunnitelmakin on elänyt, mutta nyt on syytä tunnustaa, että en tarvitse enää mitään, ainakaan mitään todella oleellista. Kuulostaa ehkä kliseiselle, mutta keskityn enemmän musan vääntämiseen. Tosin kaikesta kamarumbasta huolimatta en voi soimata itseäni siitä, etten olisi niin tehnytkin. Nyt ja tästä eteenpäin vaan vielä enemmän. "Satan represents man as just another animal, sometimes better, more often worse than those that walk on all-fours." |
teukka 21.02.2017 20:57:15 | |
---|
On toi ostamattomuus kyl ihan köyhien hommia. No ei tässä ny missään hilloissa kylvetä. Pakollisiin menny kaikki mikä irtoo. Nyt tosin ekaa kertaa pariin vuoteen ei ole mitään isoa menoerää tiedossa. Jos sais jotain vaikka säästöön ja kattelis rauhassa vähän aikaa. Ehkä rumpusoftaa sooloprojektiin. Ja basso samaan tarkotukseen. Ja örinää varten tarviin mikin. Voi vittu!! :D Siis onko muita kuin V-mäisiä kitaroita? |
RaskasMielinen 21.02.2017 21:38:41 | |
---|
teukka: Ehkä rumpusoftaa sooloprojektiin. Ja basso samaan tarkotukseen. Ja örinää varten tarviin mikin. Voi vittu!! :D Kuulostaa just omalle tilanteelleni joku aika sitten. Nyt kaikki nuo on hommattu ja voin lohduttaa, että rahaa ei mennyt juuri mitään... eipä :DDD "Satan represents man as just another animal, sometimes better, more often worse than those that walk on all-fours." |
hallu 21.02.2017 21:43:39 | |
---|
Perkele mun näitä aloituksia :-(. Siis minun "äläostamitäänvuosi" alkoi niinkin hyvin, että mulla on kaupat sovittuna jossa myyn yhden kitaran ja yhden vahvistimen ja ostan yhden kitaran. Homma on tarkoitus viedä maaliin tulevana sunnuntaina, mutta jos jokin menee vikaan, niin voin huokaista helpotuksesta ja palata tänne jeesustelemaan kuluttamisen turmiollisuudesta :-D. Jos homma päätyy maaliin, niin sitten käyn tunnustamassa syntini häntä koipien välissä ja kun seuraavan kerran keksin päästää suustani samanlaisia idioottimaisuuksia kuin tämän ketjun aloituksessa, niin linkki tähän viestiin ja navakka potku naamaan kiitos :-D. Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka |
StJerky 21.02.2017 21:54:39 | |
---|
klobasa: Tuntuu polyltä, näyttää polyltä "looks like mustard smells like mustard feels a lot like glue" |
RaskasMielinen 22.02.2017 10:52:30 | |
---|
hallu: Perkele mun näitä aloituksia :-(. Siis minun "äläostamitäänvuosi" alkoi niinkin hyvin, että mulla on kaupat sovittuna jossa myyn yhden kitaran ja yhden vahvistimen ja ostan yhden kitaran. Homma on tarkoitus viedä maaliin tulevana sunnuntaina, mutta jos jokin menee vikaan, niin voin huokaista helpotuksesta ja palata tänne jeesustelemaan kuluttamisen turmiollisuudesta :-D. Jos homma päätyy maaliin, niin sitten käyn tunnustamassa syntini häntä koipien välissä ja kun seuraavan kerran keksin päästää suustani samanlaisia idioottimaisuuksia kuin tämän ketjun aloituksessa, niin linkki tähän viestiin ja navakka potku naamaan kiitos :-D. Saisit synninpäästön jos sulla olisi jotakin myynnissä ja ei menisi eteenpäin kuin vaihdolla. Nähdäkseni sulla ei kuitenkaan ole mitään myynnissä... ?? Millainen kitara nyt noin himottaa? ;D "Satan represents man as just another animal, sometimes better, more often worse than those that walk on all-fours." |
hallu 22.02.2017 11:06:05 | |
---|
RaskasMielinen: Saisit synninpäästön jos sulla olisi jotakin myynnissä ja ei menisi eteenpäin kuin vaihdolla. Nähdäkseni sulla ei kuitenkaan ole mitään myynnissä... ?? Millainen kitara nyt noin himottaa? ;D Mulla oli kitara myynnissä, mutta se meni samantien alle vuorokaudessa. Ensimmäinen kysely tuli minuuttien sisällä ilmoituksen jättämisestä. Melkein mietin olinko laittanut hinnan liian alas, mutta kyllä mielestäni asialliseen hintaan kaupat tuli, mutta kaveri on vasta parin tunnin päästä tulossa hakemaan sitä joten katsotaan nyt tuleeko vielä mutkia matkaan. Toivottavasti en manaa koko juttua paljastamalla tätä, mutta Ibanez AR300 kitara himottaa, mutta katsotaan nyt saanko homman maaliin. Päätin kuitenkin yrittää :-). Rahaa kun on rajallisesti, niin pitää samalla yrittää realisoida joitakin kitarakamppeita ja samalla tietenkin saa pidettyä kitaroiden kokonaismäärän kohtuullisena ettei ala kertyä nurkkiin. Mutta mutta ei pidä alkaa hehkuttaa toteutumattomia kauppoja eikä liene hyvien kauppatapojen mukaista paljastaa liikaa yksityiskohtia. Olen intona ja varmaan tule hehkuttelemaan jos homma futaa ja leijuskelen ainakin kuukauden, mutta nyt pitää vielä jännittää meneekö kaikki putkeen. Tämän kirjoituksen tarkoituksena oli kuitenkin tunnustaa "syntiinlankeemus" ja se, että vaikka kuinka puhun mitä missäkin ketjussa, niin olen ihan samanlainen kuin kaikki muutkin kamarunkkarit :-D ei siitä mihinkään pääse. No sen verran että ihan kauheaa GAS:ia ei ollut tällä kertaa kaikki alkoi siitä että kokeili kepillä jäätä .... ja nyt sitä siis ollaan kaulaa myöten avannossa :-D Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka |
mpekkanen 22.02.2017 16:19:16 (muokattu 22.02.2017 16:23:47) | |
---|
hallu: Ibanez AR300 kitara himottaa, mutta katsotaan nyt saanko homman maaliin. Päätin kuitenkin yrittää :-). Rahaa kun on rajallisesti, niin pitää samalla yrittää realisoida joitakin kitarakamppeita ja samalla tietenkin saa pidettyä kitaroiden kokonaismäärän kohtuullisena ettei ala kertyä nurkkiin. Minä en ole varmasti paras ketään missään neuvomaan. Tuli vaan mieleen, että vieläkö sinulla on se Yamaha SG? Eikös tuo Ibanez AR300 ole kuitenkin aika samanlainen tai tyylinen? Vai onko keikoille/treeneihin tarvis saada toinen suhteellisen samanoloinen kakkoskeppi? Jos ei ole ja tuo Yamahakin on, niin itse ainakin vielä miettisin. Kuitenkin tuossa jo mainitsin, etten ole hyvä ketään neuvomaan ja tämäkin on vain oma mielipiteeni. Aika samanlaisia nuo kuitenkin ovat siis Ibanez AR ja Yamaha SG. Ulkoinen muoto ainakin saman suuntainen ja molemmissa kiinteä talla ja 2 humbuckeria.... E: Katsoinkin tuota profiiliasi ja huomasin, että muistin väärin. Tai sitten olet sellaisesta kertonut jossain kirjoituksissa...Olipa miten oli, niin onhan tuo Ibanez AR300 myös eräänlainen Gibson "kopio", mutta mikäs siinä jos sellaiselle on tarvetta :) |
hallu 22.02.2017 16:52:12 | |
---|
mpekkanen: Minä en ole varmasti paras ketään missään neuvomaan. Tuli vaan mieleen, että vieläkö sinulla on se Yamaha SG? Eikös tuo Ibanez AR300 ole kuitenkin aika samanlainen tai tyylinen? Vai onko keikoille/treeneihin tarvis saada toinen suhteellisen samanoloinen kakkoskeppi? Jos ei ole ja tuo Yamahakin on, niin itse ainakin vielä miettisin. Kuitenkin tuossa jo mainitsin, etten ole hyvä ketään neuvomaan ja tämäkin on vain oma mielipiteeni. Aika samanlaisia nuo kuitenkin ovat siis Ibanez AR ja Yamaha SG. Ulkoinen muoto ainakin saman suuntainen ja molemmissa kiinteä talla ja 2 humbuckeria.... E: Katsoinkin tuota profiiliasi ja huomasin, että muistin väärin. Tai sitten olet sellaisesta kertonut jossain kirjoituksissa...Olipa miten oli, niin onhan tuo Ibanez AR300 myös eräänlainen Gibson "kopio", mutta mikäs siinä jos sellaiselle on tarvetta :) Nyt on pakko antaa plussaa :-) mies koittaa puhua hullulle järkeä :-D. Huomasit ihan oikein, että sitä Yamaha SG:tä mulla ei ole ja muistit oikein, että olen muutamassakin ketjussa sitä hehkuttanut kun olen semmoisesta haaveillut pojasta saakka. Semmoiseksi "köyhän miehen" SG:ksi tuota AR:ää kaavailin. En oikeastaan pysty mitään erityisen järjellisiä perusteluita antamaan, miksi mä sen nyt välttämättä tarvitsisin. Mutta nimenomaan keikkakepiksi bänditouhuihin sitä kaavailin. Ne Ibanezin super58 houkuttaa, mutta olen miettinyt että voisinhan minä laittaa semmoiset tuohon LesPauliinkin jolloin saisi luultavasti samaa soundimaalimaa. En minä tiedä katotaan nyt miten äijän käy :-D. Sitä paitsi tuo Yamaha SA on ihan perkeleen kova rokkikeppi myös. Kiitos kuitenkin kun yrität toppuutella minua. Olet aivan ehdottoman oikeassa etten minä tarvitse yhtään uutta kitaraa :-D. Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka |
Kefiiri 22.02.2017 18:08:56 (muokattu 22.02.2017 18:09:59) | |
---|
Mutta Ibanez AR 300 on kyllä mainion näköinen. Nam! Yamahan SG taas ei oikein koskaan ole puhutellut ulkomuodollaan. En ole musiikin asiantuntija. |