Aihe: Kiinalaiset gretsit yms.
1 2 3 4 5
säkkipilli
25.04.2016 12:33:13
Gabe: Tätä odotellessa. ;) Etenkin se kaulatasku ja sisuskuvat kiinnostaa. Kannattaa varautua myös siihen että se kitara ei ensi talvena näytä yhtään samalta.. nuo kun ovat yleensä todella huonosti kuivatusta puusta kasattu niin talvi tekee ihmeitä. Mielenkiintoisia juttuja olen kuullut kun tästä aiheesta on muutamalta soitinrakentajalta kysellyt.

Juu!.... mutta on noita kepukoita tuossa jo yhdelle kaksikätiselle ukkelille jo niin tarpeeksi että uudet hässäkät kiinnosta perus-legendojen kavereiksi. Gipsonit ja Fenderit on niin soitettu ja kuultu, että kiinnostaa uudet aluevaltaukset. Ja ainahan semmosen american-vintage kepukan voi kaulaan ripustaa mikäli kinesiska pettää työmaalla..

Mutta kuten sanottua.... otin riskin ja jos olisi tullut paskaa niin siitä olisi tullut vitunhieno (vähän kallis) seinäkoriste. Mutta nyt jo kiiltelee mielessä seuraava vastaava kiinacaster mutta osina ja DIY.
aristoteles666
25.04.2016 12:33:16 (muokattu 25.04.2016 12:37:06)

tuskiz: Jos haluat kiinni oikeita rikollisia niin seuraa uutisia, mm. panama-jupakka. Tästä ketjusta ei sellaisia löydy edes soihtujen ja hiilihankojen kanssa.

höpö höpö, en mä ala lajittelemaan rikollisia, jos tekee rikoksen, on rikollinen.
niin se menee lakikirjan mukaan, väärennöksen myyminen on rikos ja syylistyt ostamalla sen jo tukemsaan rikollista toimintaa.

ja siinä vaiheessa kun se tulee suomeen, syyllistyt rikokseen.
" mielestäni varmin merkki älykkään elämän olemassaolosta muualla maailmankaikkeudessa on se, että kukaan ei yritä ottaa meihin yhteyttä." lassi ja leevi.
Laulava Kylätohtori
25.04.2016 12:40:10
hollstro: Montako suomalaista rikoksentekijää on Panamapapereista löytynyt? Kun veronkiertomahdollisuus osuu omalle kohdalle niin moni tuo kitaran ulkomailta ilmoittamatta tuliin tai tilaa netistä ja toivoo ettei jää kiinni. Tai tilaa feikin ja toivoo samaa. Sama koskee kaikkea kuititta teettämistä, himeetä keikkailua jne... Näitä kun kertyy paljon, niin kokonaisvaikutus on iso.

Ainakaan suurimmassa osassa Panama casen tapauksissa ei ole tehnyt mitään laitonta. Ilmeisesti yhtään laittomuutta ei ole vielä osoitettu.

Se on kyllä jo enemmän kuin luova tapa tulkita lakia, että niistä asioista, mitkä ovat laittomia, ei tarvitse välittää, koska niiden asioiden, jotka eivät ole laittomia, pitäisi mummiälest olla laittomia... :D

Ja samat naamat, jotka tilaa Kiinan paskaa itkee, mikä sika Nalle W. on, kun sillä on rahat veroparatiiseissa . Tyypillistä idioottien käytöstä...
They pass too much electricity. -SRV
säkkipilli
25.04.2016 12:40:31
aristoteles666: höpö höpö, en mä ala lajittelemaan rikollisia, jos tekee rikoksen, on rikollinen.
niin se menee lakikirjan mukaan, väärennöksen myyminen on rikos ja syylistyt ostamalla sen jo tukemsaan rikollista toimintaa.

... mä ajoin tänään ylinopeutta. Olen siis tuplarikollinen! High-speed-Pirate - supporter!!! Toivottavasti Reinikainen ei lue näitä ettei joudu vedelle & leivälle ;)

ps. Siinä kepissä ei ole kopiota muu kuin mitä lavassa lukee. Kyseisellä amerikka-merkillä ei koskaan ole ollut moista tekelettä (en ole löytänyt ainakaan) ...

Mutta.... rikos on rikos perkele!!!!
Laulava Kylätohtori
25.04.2016 12:44:26
säkkipilli: Siinä kepissä ei ole kopiota muu kuin mitä lavassa lukee.

No, sehän se on just se ongelma. Tietenkin. :D
säkkipilli
25.04.2016 12:59:27
Laulava Kylätohtori: No, sehän se on just se ongelma. Tietenkin. :D

Hahahaha... no joo, fair enough. Mutta kyseinen kirjainkolmikko lähtee vittuun siitä ensi viikolla kun pääsen kiinni keppiin pajalla. Ei voisi vähempää kiinnostaa soitella yhtään millään missä petkuhuijauksellisesti lukee ESP. Taidan kirjailla tilalle samalla fontilla PHD :D
Gabe
25.04.2016 13:21:52
säkkipilli: Hahahaha... no joo, fair enough. Mutta kyseinen kirjainkolmikko lähtee vittuun siitä ensi viikolla kun pääsen kiinni keppiin pajalla. Ei voisi vähempää kiinnostaa soitella yhtään millään missä petkuhuijauksellisesti lukee ESP. Taidan kirjailla tilalle samalla fontilla PHD :D

Olet sinä silti omilla rahoillasi tukenut väärentäjän toimintaa. Jos niitä väärennöksiä ei kukaan ostaisi niin ei se toimintakaan kannattaisi.

En ymmärrä miksi tuollaiseen pitää lähteä kun laillisiakin vaihtoehtoja olisi olemassa pilvin pimein sellaisille jotka haluavat rakennusintoaan toteuttaa.
"Guitarists are a strange breed. They love modifications just as long as nothing actually changes." -Thomas Blug
säkkipilli
25.04.2016 14:18:32
Gabe: Olet sinä silti omilla rahoillasi tukenut väärentäjän toimintaa. Jos niitä väärennöksiä ei kukaan ostaisi niin ei se toimintakaan kannattaisi.

En ymmärrä miksi tuollaiseen pitää lähteä kun laillisiakin vaihtoehtoja olisi olemassa pilvin pimein sellaisille jotka haluavat rakennusintoaan toteuttaa.

Yksi tykkää äidistä, toinen tyttärestä ;)
Jorma Rysky
25.04.2016 15:44:12
säkkipilli: Yksi tykkää äidistä, toinen tyttärestä ;)

Ja sitten on meitä paatuneita misogyyneja jotka vihaavat molempia.
Laulava Kylätohtori
25.04.2016 15:56:32
Jorma Rysky: Ja sitten on meitä paatuneita misogyyneja jotka vihaavat molempia.

Misogynia on jotain, mitä en ole koskaan ymmärtänyt...
tapetti
06.05.2016 14:21:49
Näyttää siltä, että osalla aliexpressin myyjistä on hyvä kustomointipalvelu ja kamat on _hintaansa nähden_ hyviä aihioita. Onkos kukaan tilannut kiinasta kepakkoa ilman tekniikkaa ja rautoja? Meinaan että jo valmiiksi halvasta hinnasta voisi saada jonkun verran veks eikä tarttis itse hankkia sitä lyijymyrkytystä niitä kinuskien remeleitä purkaessa ;) Nauhahommat tietty pitää tehdä itse kun ne ei varmaankaan ole ihan huippukunnossa tehtaalta.

Nätti les paul + omavalintaiset raudat + luusatula + seymourin humpparit+ cts yms = halpa ja hyvä? Kirsikkana kakulle siihen saisi varmaan kiinalaisilta edukkaasti haluamansa logon/tekstin vaikka MOP-upotuksena eikä tarttis edes lakia rikkoa, tosin jos olen väärässä niin varmaan joku korjaa?

Jos tekis AFD-lespan niin sehän olisi sitten kopion kopion kopio kirjaimellisesti hehe.

Ja siis ihan kotikäyttöön tulisi, ideana hyväsoundinen, halpa ja hieno. Eikä haittaa vaikka tulee muksurelicciä vuosien saatossa..
high_society
06.05.2016 14:52:47
Tää aihe on aina hyvä nostaa ylös perjantaisin, ni saa kunnon väännöt aikaiseksi.

Meen tekee vodkaredbullin brb...
KASARI,KASARI.....KKKKKAAAASSSAAARRIIIIII !!!!!!!!!!!!!!!
säkkipilli
06.05.2016 21:54:43
tapetti: Näyttää siltä, että osalla aliexpressin myyjistä on hyvä kustomointipalvelu ja kamat on _hintaansa nähden_ hyviä aihioita. Onkos kukaan tilannut kiinasta kepakkoa ilman tekniikkaa ja rautoja? Meinaan että jo valmiiksi halvasta hinnasta voisi saada jonkun verran veks eikä tarttis itse hankkia sitä lyijymyrkytystä niitä kinuskien remeleitä purkaessa ;) Nauhahommat tietty pitää tehdä itse kun ne ei varmaankaan ole ihan huippukunnossa tehtaalta.

Nätti les paul + omavalintaiset raudat + luusatula + seymourin humpparit+ cts yms = halpa ja hyvä? Kirsikkana kakulle siihen saisi varmaan kiinalaisilta edukkaasti haluamansa logon/tekstin vaikka MOP-upotuksena eikä tarttis edes lakia rikkoa, tosin jos olen väärässä niin varmaan joku korjaa?

Jos tekis AFD-lespan niin sehän olisi sitten kopion kopion kopio kirjaimellisesti hehe.

Ja siis ihan kotikäyttöön tulisi, ideana hyväsoundinen, halpa ja hieno. Eikä haittaa vaikka tulee muksurelicciä vuosien saatossa..

Semmoinen kiinakeppi-aihio voisi löytyä täälltä http://www.pitbullguitars.com

Sieltä tulee mun seuraava proggis osina ja vaikka stankkuna ei mainostetakkaan riisuttuja settejä niin uskoisin sen onnistuvan seliselillä, kun itse päätirehtööri vastasi emailiin 2h säteellä ja oli kovin yhteistyökykyinen.

Lisäksi noilla on Aussi-tason quality ctrl ja huhujen perusteella on ok kamaa (essolla väittivät taas)
Kimmo72
06.05.2016 22:40:18
high_society: Tää aihe on aina hyvä nostaa ylös perjantaisin, ni saa kunnon väännöt aikaiseksi.

Meen tekee vodkaredbullin brb...

No vinttu, otan sitte osaa tähän keskusteluun. Sen verran vaan että olisin melkeen ostanut jonkun ynkkä kopion kiinasta. Kysyin myyjältä että voiko saada ilman mitään Fender tekstejä. Ei vastannut mitään joten ostamati jäi.

*kaliaa*
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
high_society
06.05.2016 22:53:06 (muokattu 06.05.2016 22:54:44)
Kimmo72: No vinttu, otan sitte osaa tähän keskusteluun. Sen verran vaan että olisin melkeen ostanut jonkun ynkkä kopion kiinasta. Kysyin myyjältä että voiko saada ilman mitään Fender tekstejä. Ei vastannut mitään joten ostamati jäi.

*kaliaa*

Vitun oikeamielinen....=)
https://www.youtube.com/watch?v=wJPah21kVZ0

Vaiha toi sun Charveli mun bentonin power planttii.
KASARI,KASARI.....KKKKKAAAASSSAAARRIIIIII !!!!!!!!!!!!!!!
tuskiz
06.05.2016 23:31:35
säkkipilli: Semmoinen kiinakeppi-aihio voisi löytyä täälltä http://www.pitbullguitars.com

Sieltä tulee mun seuraava proggis osina ja vaikka stankkuna ei mainostetakkaan riisuttuja settejä niin uskoisin sen onnistuvan seliselillä, kun itse päätirehtööri vastasi emailiin 2h säteellä ja oli kovin yhteistyökykyinen.

Lisäksi noilla on Aussi-tason quality ctrl ja huhujen perusteella on ok kamaa (essolla väittivät taas)

Vau, asia mitä oon tahtonut jo aikansa; Halpa Ric 4001 ja nyt olis peräti kittinä tarjolla että saa semmosen just kun haluaa. Tilaukseen lähtee.
säkkipilli
07.05.2016 04:59:29
tuskiz: Vau, asia mitä oon tahtonut jo aikansa; Halpa Ric 4001 ja nyt olis peräti kittinä tarjolla että saa semmosen just kun haluaa. Tilaukseen lähtee.

Maailma muuttuu ja nyt on 2017, halusi tai suodatti sitä dottoret tai ei. Onnea valintaan ;)
Laulava Kylätohtori
07.05.2016 09:43:21
säkkipilli: Maailma muuttuu ja nyt on 2017, halusi tai suodatti sitä dottoret tai ei. Onnea valintaan ;)

http://static.naamapalmu.com/files/v6/big/enasulh8.jpg
säkkipilli
07.05.2016 11:31:15
Laulava Kylätohtori: http://static.naamapalmu.com/files/v6/big/enasulh8.jpg

Awwwww :D

(hmmm, mihinköhän keppeihin Nalle sijoittaisi? Tuoko Alibaba Panamasta mitään veronkierto-signatureja?)
Gabe
07.05.2016 11:42:59
säkkipilli: Awwwww :D

(hmmm, mihinköhän keppeihin Nalle sijoittaisi? Tuoko Alibaba Panamasta mitään veronkierto-signatureja?)

Luulen että tohtori vihjasi että köyhyys ajaa rikollisuuteen. Jos ei ole rahaa ruokaan niin sitä varastetaan, jos ei ole rahaa aitoon merkkikitaraan niin ostetaan piraatti.
"Guitarists are a strange breed. They love modifications just as long as nothing actually changes." -Thomas Blug
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)