LesPaul70 30.03.2015 13:04:47 | |
---|
Genitalripper: Ja kyllä mulla on ainakin ollut onnea noiden osto-ilmojen kanssa, kannattaa kokeilla. Veikkaisin jopa, että tämänhetkisessä markkinatilanteessa ostoilmot johtavat todennäköisemmin kauppojen syntyyn kuin myynti-ilmot. Itselläkin yksi nykyisistä vaffareista ostoilmolla Torilta hommattu, eikä nyt ollut kyseessä mikään sellainen laite, joita notkuu ihan joka jantterin kirjahyllyn koristeena. Ilmoituksen laatuun kannattaa tietysti silti panostaa. Laudoista takki päälle vaan, sitten sä kelpaat manalaan. |
Pasi B Pace 30.03.2015 13:58:55 | |
---|
Just joku myi mulle presonuksen 2626 kortin, kun olin osto-ilmon laittanu. Kyl kandee testiä ainaki. Puoli-offtopic Viestin kirjoittajalla ei ole hajua kuusta eikä maasta. Suhtautukaa varoen.
Lukijaa on varoitettu |
Dropped C 30.03.2015 14:23:48 (muokattu 30.03.2015 14:48:32) | |
---|
Räsh. Oon ostoilmolla hommannut torilta vuosien saatossa varmaan puolet mun releistä, ellei enemmänkin: - Kolme Gibsonia (kaksi bassoa ja yhden kitaran. Tai no, toinen basso vaihtoilmolla). - Kolme bassokaappia. - Yhden kitaranupin. - Yhden bassonupin. Nämä ainakin tulee mieleen. Eli toimii. Sori offtopik. Toki jos ilmoksi laittaa että ostetaan ENGL-Savage, niin ei välttis onnistu. Mutta jos laittaa, että ostetaan rässiin soveltuva nupeksi, niin varmasti tulee yhteydenottoja. Itse aiheeseen mulla ei pasistina sanottavaa. Jonkun Marshallin tai Piivin varmaan hommaisin ite, jos kitaralla soittaisin rässiä. JCM900 on täällä haukuttu, mutta sellaisestahan lähtee ainakin omaan korvaan melko instant-rässisaundi, eikä maksa hirveen paljoo. Itehän varmaan soittaisin jos osaisin ja tarvitsisin melki jollain Valvestate tai Laney TF-700 nupilla rässit. Tai siis tottakai siihen ostoilmoon kannattaa myös ne spesifiset toiveet speksata, mutta laittaa että muutakin saa tarjota. |
RrRailo 30.03.2015 16:19:38 (muokattu 30.03.2015 16:25:00) | |
---|
Ai jai, kyllä minä rässini niin JCM900 SL-X:llä soittelisin, yllättävän usein noita on tässä puolen vuoden sisään torilla näkynyt... Laneyn peleihin kiinnittäisin myös huomiota. Esimerkkeinä VR100 tai Ironheartit. Hinta/laatu kyllä suht kohdillaan. Dropped C: Räsh. Oon ostoilmolla hommannut torilta vuosien saatossa varmaan puolet mun releistä, ellei enemmänkin: - Kolme Gibsonia (kaksi bassoa ja yhden kitaran. Tai no, toinen basso vaihtoilmolla). - Kolme bassokaappia. - Yhden kitaranupin. - Yhden bassonupin. Nämä ainakin tulee mieleen. Eli toimii. Sori offtopik. Toki jos ilmoksi laittaa että ostetaan ENGL-Savage, niin ei välttis onnistu. Mutta jos laittaa, että ostetaan rässiin soveltuva nupeksi, niin varmasti tulee yhteydenottoja. Itse aiheeseen mulla ei pasistina sanottavaa. Jonkun Marshallin tai Piivin varmaan hommaisin ite, jos kitaralla soittaisin rässiä. JCM900 on täällä haukuttu, mutta sellaisestahan lähtee ainakin omaan korvaan melko instant-rässisaundi, eikä maksa hirveen paljoo. Itehän varmaan soittaisin jos osaisin ja tarvitsisin melki jollain Valvestate tai Laney TF-700 nupilla rässit. Tai siis tottakai siihen ostoilmoon kannattaa myös ne spesifiset toiveet speksata, mutta laittaa että muutakin saa tarjota. Sahaa. |
Megamättö 30.03.2015 18:55:23 | |
---|
RrRailo: Ai jai, kyllä minä rässini niin JCM900 SL-X:llä soittelisin, yllättävän usein noita on tässä puolen vuoden sisään torilla näkynyt... Laneyn peleihin kiinnittäisin myös huomiota. Esimerkkeinä VR100 tai Ironheartit. Hinta/laatu kyllä suht kohdillaan. Kävi laney mielessä, mutta ei jotenkin vakuuttanut. Oliko sitten se, että ei ollu niin "mainstream" merkki tai jotain... F'N THRASH!! |