Grugi 13.01.2013 16:49:14 (muokattu 13.01.2013 16:50:58) | |
---|
Midrange: Kerrotko hieman tarkemmin kun alkoi kiinnostamaan? Minkä takia tuohon kaulamikin yläpuolelle oikeaan kulmaan on tehty pieni reikä? Se on plektrasuojuksen ruuvinreikä :D The only true wisdom is in knowing you know nothing. |
Midrange 13.01.2013 16:53:28 | |
---|
Grugi: Se on plektrasuojuksen ruuvinreikä :D Huh...hyvä homma. Mä jo luulin että Gibsonilta päästivät tuollaisen reikäisen yksilön läpi laaduntarkastuksessa. How many guitarist does it take to screw in a light bulb? Answer 50, one to screw it in, and 49 to stand back and say I could do that better |
Gabe 13.01.2013 19:15:01 | |
---|
AKWM: Noniin, nyt on 50's tribute hallussa. Hieno keppi, eikä kyllä hinnalla pilattu ainakaan. Tuo nitrolakka kuluu ja ohenee kyllä vuosin saatossa, eli tuskin siitä kannattaa murehtia. Satulan voisit vaihtaa jos se ongelmia tuottaa, ei ole kovin kallis operaatio sekään. |
Point 13.01.2013 19:27:13 | |
---|
Gabe: Hieno keppi, eikä kyllä hinnalla pilattu ainakaan. Tuo nitrolakka kuluu ja ohenee kyllä vuosin saatossa, eli tuskin siitä kannattaa murehtia. Satulan voisit vaihtaa jos se ongelmia tuottaa, ei ole kovin kallis operaatio sekään. Jep, satula menee vaihtoon, mikäli muut keinot ei tehoa. Joka tapauksessa pitkästä aikaa sain kuitenkin sellaisen kitaran, mitä tekee mieli soittaa jatkuvasti. :) Olisi mielenkiintoista päästä vertailemaan tota esimerkiksi traditionalin kanssa. Haluaisin tietää onko siinä tuplasti vastinetta rahoille. Täytyykin käydä joku päivä räpläämässä liikkeiden lespat lävitse. |
Grugi 13.01.2013 19:44:22 (muokattu 13.01.2013 19:47:59) | |
---|
Mä uskon että satulasta saa ihan hyvän jos sitä vähän viilaa ja laittaa nut saucet kehiin. The only true wisdom is in knowing you know nothing. |
kossuossi 13.01.2013 21:05:03 | |
---|
AKWM: Noniin, nyt on 50's tribute hallussa. Mulla on sama mutta P-90:sillä. Kivasti resonoi ontohko runko. Grafiittirasva satulassa on ainakin mulla toiminut kympin setillä. Kokeile rasva enste ennenkuin meet satulaa vaihtaan. |
Trendkeel 13.01.2013 21:16:48 | |
---|
Meikällä on pysynyt Studio vireessä alkuperäisellä satulalla ja lyijykynähoidolla. Tietty jos uudella satulalla tulee enempi soittotaitoa niin eihän siinä auta muu kuin vaihtaa. :P Pakollinen vaihto ei siis ole. Elleivät pojat Yhdysvalloissa ole vaihtaneet satulamateriaalia. |
Gabe 13.01.2013 21:25:15 | |
---|
AKWM: Jep, satula menee vaihtoon, mikäli muut keinot ei tehoa. Joka tapauksessa pitkästä aikaa sain kuitenkin sellaisen kitaran, mitä tekee mieli soittaa jatkuvasti. :) Jep, kannattaa kokeilla nuo muut keinot ensin. Jos ne ei tepsi niin uutta tilalle. Minulla ei ole tosin ollut ikinä sen kummempia murheita Gibsonin alkuperäisen satulan kanssa. :) Hyvä keppi, ei muuta kuin soittoa. |
MarkoA 13.01.2013 23:30:06 (muokattu 13.01.2013 23:44:33) | |
---|
Wow! Hieno on kitara. Mulla on kaksi uutena ostettua Gibsonia (1997 ja 2007) ja molemmissa on samanlaista viilan jälkeä otelaudassa kun tarkkaan katsoo. Siis tuolla bodyn lähellä. Mutta tuollaisen LP:n vois koettaa hommata itsellekin jossain vaiheessa. Pakko vetää yks youtube linkki tähän topicciin. Les Paul Junior P90. Soi se! :D http://www.youtube.com/watch?v=q8Ndc5ilro4Positiivista sen olla pitää!!! |