Aihe: Top sound kauppa.
1 2 3 4 5 6 7
jii.haanpaa
11.07.2012 10:44:26
statementus: Onhan noissa halpisritsoissa aina hirveesti enemmän säätämistä ja rukkaamista kuin kalliimmissa malleissa. Ja palautusoikeushan on sitten heti mennyttä kun kitaraan aletaan jotain merkkailemaan.

Voi olla. Se mun pointti yritti olla jotakin sellaista, että siitä teknisestä säätämisestä ei ole mulle mitään iloa, jos sitä ei ole tehty niin kuin itse haluan. Ja talla merkattiin luonnollisesti tarroilla.
Gabe
11.07.2012 10:50:57
jii.haanpaa: Voi olla. Se mun pointti yritti olla jotakin sellaista, että siitä teknisestä säätämisestä ei ole mulle mitään iloa, jos sitä ei ole tehty niin kuin itse haluan.

Onhan se näinkin, kyllä minäkin tuota säädän enemmän mieleiseksi samalla kun kielet vaihdan. Mutta onhan se silti mukavaa että kitaraa on joku säädellyt ja tarkistellut ennen myyntiä. Tosin tässä tapauksessa kiitokset menee vissiin sinne Fenderin maahantuojalle saksassa :)
Elämäni tarkoitus on olla varoittavana esimerkkinä muille.
J0K1
11.07.2012 15:28:39
Gabe: Niinpä, ettäs kehtaavat.

Kielet löysättyinä lähettämiselle on ihan syynsä.
statementus
11.07.2012 18:59:12
J0K1: Kielet löysättyinä lähettämiselle on ihan syynsä.

Kyllä mun skebat on aina tulleet kielet paikallaan ja kireällä vaikka olen tilannut mistä? Ja hintakin on vaihdellu tonnista pariin.
Gabe
11.07.2012 19:05:06
statementus: Kyllä mun skebat on aina tulleet kielet paikallaan ja kireällä vaikka olen tilannut mistä? Ja hintakin on vaihdellu tonnista pariin.

Sama täällä
juicci90
11.07.2012 19:16:10
J0K1: Kielet löysättyinä lähettämiselle on ihan syynsä.

Aina ne silti tulee kielet kireällä..
J0K1
11.07.2012 19:42:47
Siis oletteko tilanneet Top Soundista vai mitä toitotatte?
En usko siellä oltavan noin amatöörimäisiä.

Olkaa toki tyytyväisiä, jos ritsanne eivät ole matkustaessa kärsineet.
Gabe
11.07.2012 19:54:17
J0K1: Siis oletteko tilanneet Top Soundista vai mitä toitotatte?

Mä olen tilannut top soundistakin kitaran ja sekin tuli vireessä perille :)
korvaoo
11.07.2012 21:50:39
mul on semmonen fiilis että top soundista ostin aikanaan vahvistimen... tai vaihdoin akustiseen kitaraan (ibanezin ae 300) jota oon nyt katunu yli kaiken, sen takia pitää vähän olla pettyny :( vaihdoin vielä huugo ja kettusen siniseen vahvistimeen joka oli loppupeleissä luokattoman huono jopa trankuks :(
kaikki paitsi on turhaa.
Seba
12.07.2012 12:03:33

J0K1: Siis oletteko tilanneet Top Soundista vai mitä toitotatte?

No kerroppa nyt joku realistinen kauhuskenaario mitä voi tapahtua kitaralle joka tulee vireessä vaikkapa seinäjoelta espooseen kovassa laukussa, vs miten tuholta välttyy löysäämällä kielet?
no niin on
DirtyFingers
04.08.2012 11:14:59
Tilaus ei etene, eikä viesteihin vastata. Hienoa.
Come with me for fun in my buggy
Hetfield
06.08.2012 00:53:35

DirtyFingers: Tilaus ei etene, eikä viesteihin vastata. Hienoa.

Mulla oli täsmälleen sama juttu. 19.6 tilasin skepan, ilmoittivat tosin, että sitä ei ole sillä hetkellä varastossa. Sitten siitä reilu kuukausi eteenpäin kyselin vähän tietoa aikatauluista sähköpostitse, mitään ei kuulunut. Viikko sitten perjantaina päätin puhelimitse tiedustella. Keppi saapuu kuulemma minä päivänä hyvänsä, mutta aika hiljaista on ollut =D Odotellaan, odotellaan...
I quit the band... Now I just play with myself.
Jebe-
06.08.2012 09:39:51
Itse tilasin monitorit sekä kitaratavaraa Top Soundista ja homma hoitui periaatteessa ihan mallikkaasti. Pistin tilauksen sisään ja samana päivänä liikkeestä päin soiteltiin, että monitoreja eikä kitarahihnaa ollut haluamaani väriä. Tavarat lähtivät samana päivänä Matkahuollolla eteenpäin, eli itsellä ei valittamisen aihetta ole.
Und hallo everyone I'm amazing check me out!
Ardez
06.08.2012 19:45:04
korvaoo: mul on semmonen fiilis että top soundista ostin aikanaan vahvistimen... tai vaihdoin akustiseen kitaraan (ibanezin ae 300) jota oon nyt katunu yli kaiken, sen takia pitää vähän olla pettyny :( vaihdoin vielä huugo ja kettusen siniseen vahvistimeen joka oli loppupeleissä luokattoman huono jopa trankuks :(

Mutta eihän se siitä liikkeestä huonoa tee? =)
RRP = Röytö, Rötväys ja Perkelöinti
AnteroJokinen
10.09.2012 12:39:04 (muokattu 10.09.2012 12:48:51)

Tilasin 31. päivä Line6 Pod Studio UX2:n ja vielä ei oo tullut. Kuljetuksessa on. Tietty tässä on ollut kaks viikonloppuakin, mutta 2-5 päivän toimitusaika ei silti välttämättä pidä paikkaansa.

Noin viikon toimitusaika on mulle kuitenkin ihan fine ja Top Soundin nettisivutkin on ihan hyvät.

EDIT: NO PERKELE! Kaks sekunttia ^kommentin lähettämisen jälkeen tuli puhelimeen tekstari, että paketti on saapunut lähisiwaan! :D Hell yeah...
www.anterown.blogspot.com www.anterolegato.blogspot.com
Antti1
10.09.2012 14:02:53
AnteroJokinen: Tilasin 31. päivä Line6 Pod Studio UX2:n ja vielä ei oo tullut. Kuljetuksessa on. Tietty tässä on ollut kaks viikonloppuakin, mutta 2-5 päivän toimitusaika ei silti välttämättä pidä paikkaansa.

Noin viikon toimitusaika on mulle kuitenkin ihan fine ja Top Soundin nettisivutkin on ihan hyvät.

EDIT: NO PERKELE! Kaks sekunttia ^kommentin lähettämisen jälkeen tuli puhelimeen tekstari, että paketti on saapunut lähisiwaan! :D Hell yeah...

Sit mietitään kans sitä, että ko. yritys ei voi mitään kuriirifirman aikataulusotkuille. He voivat vaikuttaa ainoastaan oman toimintansa nopeuteen, eli kuinka nopeasti kama lähtee ovesta ulos jonkun muun murheiksi.
"I like big tits and an onion butt." "What's an onion butt?!" "It's an ass that brings tears to your eyes."
AnteroJokinen
10.09.2012 17:04:38

Antti1: Sit mietitään kans sitä, että ko. yritys ei voi mitään kuriirifirman aikataulusotkuille. He voivat vaikuttaa ainoastaan oman toimintansa nopeuteen, eli kuinka nopeasti kama lähtee ovesta ulos jonkun muun murheiksi.

Niimpä. Ja nopeastihan se lähti liikkeestä, matkahuollon "nopea" palvelu olisi vain voinut olla oikeasti nimensämukaisesti nopea.
www.anterown.blogspot.com www.anterolegato.blogspot.com
McLeach
11.09.2012 00:29:02
hagströmi tuli vuosi sitten tilattua. Sanoivat että jos tilaan kielet samaan syyssyyn niin voi asentaa ja säätää kohilleen kun oli paksumpaa settiä. No olihan ne kiinni laitettu ja melkeen vireessä mutta jokainen kieli otti kaulaan kiinni. Aika kännissä on saanu niitten asentaja olla. Noh ehjänä tuli kuiteskin
Sipasama
08.10.2012 23:10:21
Ei kyllä ole minulla mitään moittimista tästä liikkeestä. Reilu ja toimiva palvelu, runsaasti valikoimaa ja ehdottomasti äärimmäisen kilpailukykyiset hinnat (monessa tapauksessa halvimmat mitä oon löytäny) ja suuri plussa siitä, että pysyvät myymiensä tuotteidet takana äärimmäisen hyvin.
Et oo vittu tosissas!
korvaoo
09.10.2012 11:24:47
top soundista tuli pedaali, käytetty niin pakattu pahviin ja kuplamuoviin. Painon huomioonottaen olisi ehkä paremminkin voinut pakata, mutta ainakin tuli nopeasti matkahuollolla :)
kaikki paitsi on turhaa.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)