Koomaus 22.03.2012 19:35:27 | |
---|
Te ootte kaikki per****** ja maito on pahaa. |
Laulava Kylätohtori 22.03.2012 20:01:53 | |
---|
ReBeat: Kyllähän se ihan ensimmäisiä perusasioita on ymmärtää, että soundi ja soitto on eri asioita. Muuten kaikki soundiin liittyvä pohdiskelu ja keskustelu käy nopeasti hyvin hankalaksi. Jokainen ymmärtää saundin vähän eri tavalla. Jollain se on se ääni, mikä kamoista lähtee, toisille siihen kuuluu myös soittotavan tuomat nyanssit. Musiikkityyli vaikuttaa myös kuinka paljon saundin voidaan sanoa tulevan kamoista jne. jne... Ei tästä ikinä mitään konsensusta saada, se on varma. Ps. mulla ei oo tarkempaa tietoa, mihin se saundi lähti... Valitettavan vähän sitä on täällä näkynyt... San snää mnuu snuuks, snuuks mnääki snuu sano... |
Ziggy Bubba 22.03.2012 21:18:07 | |
---|
Kun nyt kuitenkin ollaan Kitarakamat -palstalla, niin miksi ees vedota niihin "sormiin"? Luultavimmin hakija hoksaa omat rajoitteensa, hän vain haluaa uutta värkkiä tietty soundi-ihanne mielessään. Ja tosiaan, "tyhmään kysymykseen tyhmä vastaus"... Onko pakko? Hyvinä vaihtoehtoina on olla hiljaa tai jeesata kaikesta huolimatta. Luulis noista about sopiva löytyvän. |
Terry Pantheras 22.03.2012 21:47:55 | |
---|
Ziggy Bubba: Kun nyt kuitenkin ollaan Kitarakamat -palstalla, niin miksi ees vedota niihin "sormiin"? Luultavimmin hakija hoksaa omat rajoitteensa, hän vain haluaa uutta värkkiä tietty soundi-ihanne mielessään. Pitäis perustaa Sormet -palsta... :) Vitustako minä tiijän!?! |
madcow2 22.03.2012 21:49:53 | |
---|
Terry Pantheras: Pitäis perustaa Sormet -palsta... :) :DDD Plussan nappasit Möö. |
skebab 22.03.2012 21:56:41 | |
---|
Rämppy: Mua joskus ärsyttää joidenkin keskustelijoiden pahansuopa tai ilkeä tyyli. Ketä se palvelee, että toisen argumentti pitää dissata ja jyrätä. Kevyt läppähenkinen vinoilu on ihan jees (varsinkin nokkela sellainen), mutta toisten jyrääminen keskustelussa ei. Eri mieltä saa ja pitääkin olla, se on keskustelun suola. Mutta sitä nettikettiä peräänkuuluttaisin. Totta - ja tätä mielestäni ketjun aloittaja juuri ajoi takaa, mutta kuinkas kävikään ;) Ei muuta kun....lisää paskaa housuun ! |
PIM 22.03.2012 22:06:52 | |
---|
Terry Pantheras: Pitäis perustaa Sormet -palsta... :) Sormet & ranteet. |
Teppo2 22.03.2012 22:14:52 | |
---|
|
Twinkle 23.03.2012 03:35:14 (muokattu 23.03.2012 06:22:24) | |
---|
tender.insanity: Tässä on tämä video, jossa Satriani soittelee jonkun heebon kamoilla. Kuvauksen mukaan Pignose kitara ja Digitech RP200 + Peavey vaffari. Kyllähän tuo ihan Satrianilta itsestään kuulostaa. http://www.youtube.com/watch?v=D9v5e1TTwts Minusta tuo kuulostaa ihan yhtä turhalta kuin miljoona muutakin yhdentekevää tiluttajaa. Pääasiallinen syy minkä takia se kuulostaa Satrianilta on se, että se on sen biisi, mutta jos tuo ukko soittaisi jotakin totaalisen randomia päästään niin en minä sitä tietäisi jollen videolta näkisi että kuka se on. Jos minulla ei olisi mitään johtolankaakaan että mikä einari siellä tykittää niin etenkin tuolla soundilla lopputulema ja ajatuksenjuoksu olisi jotta "ihan näppärä jätkä soittamaan, kuka ikinä lieneekään, mutta ei kyl ole häävi biisi." |
Koomaus 23.03.2012 07:08:52 | |
---|
Twinkle: Minusta tuo kuulostaa ihan yhtä turhalta kuin miljoona muutakin yhdentekevää tiluttajaa. Pääasiallinen syy minkä takia se kuulostaa Satrianilta on se, että se on sen biisi, mutta jos tuo ukko soittaisi jotakin totaalisen randomia päästään niin en minä sitä tietäisi jollen videolta näkisi että kuka se on. Jos minulla ei olisi mitään johtolankaakaan että mikä einari siellä tykittää niin etenkin tuolla soundilla lopputulema ja ajatuksenjuoksu olisi jotta "ihan näppärä jätkä soittamaan, kuka ikinä lieneekään, mutta ei kyl ole häävi biisi." Patoutunutta vihaa tiluttajia kohtaan?...=) Oppiko kaikki muut kaverit nuorena soittamaan nopeesti paitsi sinä? P.S. Kuka listaa/myöntää soittavansa Sunsmile & Wolf kitaroita. |
Lennu 23.03.2012 07:38:54 | |
---|
Koomaus: Patoutunutta vihaa tiluttajia kohtaan?...=) :-D ei kai sen ole pakko olla, onhan tuo aika geneeristä. P.S. Kuka listaa/myöntää soittavansa Sunsmile & Wolf kitaroita. No en tod, soitan vaan kalliita ameriikkialaisia. no is any good musics maked anymore... |
Twinkle 23.03.2012 08:40:11 | |
---|
Koomaus: Patoutunutta vihaa tiluttajia kohtaan?...=) Oppiko kaikki muut kaverit nuorena soittamaan nopeesti paitsi sinä? En mie nyt sanoisi että se on missään määrin patoutunutta, hyvin tuntuisi virtaavan. P.S. Kuka listaa/myöntää soittavansa Sunsmile & Wolf kitaroita. Kyllä minulla on niitä aitoja ja kalliita amerikkalaisiakin, ei näillä kyvyillä ole yhtään varaa antaa tasoitusta vehkeiden hinnassa tai määrässä. |
nannne 23.03.2012 11:14:41 | |
---|
Koomaus: Patoutunutta vihaa tiluttajia kohtaan?...=) Oppiko kaikki muut kaverit nuorena soittamaan nopeesti paitsi sinä? P.S. Kuka listaa/myöntää soittavansa Sunsmile & Wolf kitaroita. Fanipoika. :P |