Aihe: OFR ongelma
1 2 3 4
Hössö
20.08.2010 17:33:33
Tässä lainaus eräältä palstalta, jossa keskusteltiin tämän asian tiimoilta:

"Here is what Andy at Floyd Rose told me about the Korean Original Floyd Rose:

"The Bridge on your Gibson is our "Floyd Rose Original" Style 1000 series tremolo. This is produced in Korea, not China This bridge is made exclusively for Floyd Rose by our handpicked manufactures.. The unit is made to our spec and under our full control The Bridge is made of Harden steel 50-55 Rockwell just like the German made Floyd Rose and only sold to OEM manufactures.. Not after market The bridge is an excellent unit and we stand behind it 100%.""
trih
20.08.2010 18:22:26
Nonni. Eiköhän tää ollu tässä. Plussaa Hössölle.
Rhythm In Jump, Dancing Close To You.
mattim
20.08.2010 21:35:02

Hössö: Tässä lainaus eräältä palstalta, jossa keskusteltiin tämän asian tiimoilta:

"Here is what Andy at Floyd Rose told me about the Korean Original Floyd Rose:

"The Bridge on your Gibson is our "Floyd Rose Original" Style 1000 series tremolo. This is produced in Korea, not China This bridge is made exclusively for Floyd Rose by our handpicked manufactures.. The unit is made to our spec and under our full control The Bridge is made of Harden steel 50-55 Rockwell just like the German made Floyd Rose and only sold to OEM manufactures.. Not after market The bridge is an excellent unit and we stand behind it 100%.""

Oisko linkkiä tuolle palstalle ?
Palo on rajoitettu kivijalkaan/Väärin sammutettu
Hössö
20.08.2010 21:39:43
mattim: Oisko linkkiä tuolle palstalle ?

Toki, tässäpä tämä: http://www.seymourduncan.com/forum/showthread.php?p=2185476
Ana
23.08.2010 14:30:12
Mulla olisi mahdollisuus saada kohtuuedullisesti OFR, siis en todellakaan tiedä kumpi saksalainen vai korealainen, eipä sillä niin väliä.

Mulla ei ole ollut aiemmin floikkakitaraa. Nurkassa lojuu ylimääräinen leppäinen straton runko merkkiä x. Ajatuksena olisi asentaa OFR tuohon runkoon. Ongelmana on, että mulla ei ole mielenkiintoa tuhota hyviä straton kauloja, joita mulla on muutama.

Miten OFR toimisi single-locking-systeeminä eli OFR,normaali satula ja lukkovirittimet? En ole kovin raju kammenkäyttäjä. Mulla on myös aina ollut kummallinen inho lukkosatuloita kohtaan. Lukkovirittimet löytyvät myös omasta takaa.
oiva tumpeloinen
23.08.2010 15:34:30
Ana: Mulla olisi mahdollisuus saada kohtuuedullisesti OFR, siis en todellakaan tiedä kumpi saksalainen vai korealainen, eipä sillä niin väliä.

Mulla ei ole ollut aiemmin floikkakitaraa. Nurkassa lojuu ylimääräinen leppäinen straton runko merkkiä x. Ajatuksena olisi asentaa OFR tuohon runkoon. Ongelmana on, että mulla ei ole mielenkiintoa tuhota hyviä straton kauloja, joita mulla on muutama.

Miten OFR toimisi single-locking-systeeminä eli OFR,normaali satula ja lukkovirittimet? En ole kovin raju kammenkäyttäjä. Mulla on myös aina ollut kummallinen inho lukkosatuloita kohtaan. Lukkovirittimet löytyvät myös omasta takaa.

Jos et tolkuttomasti veivaa, niin menee oikein hyvin, jos sulla on satula kunnossa.
Hössö
23.08.2010 21:07:54 (muokattu 23.08.2010 21:10:51)
Olen nyt tahkonnut viikon tuolla epiphonella, jossa siis se korean ofr. Vire kestää hyvin bendailua ja kammen (rajuakin) käyttöä. Mulla oli neljä vuotta sitten ibanez rg1570, jossa tallana edge pro. Se osoittautui kuitenkin pettymykseksi ja möin sen pois omistettuani sen noin vuoden päivät. Ainakin näin uutena tuo epiphonen talla pitää vireen paremmin kuin omistamani ibanez-yksilön edge pro. Olin aijemmin testaillut useita vanhemman sarjan rg ibanezeja, joissa oli tallana joko edge tai lo-pro edge. Niiden perusteella uskalsin ostaa tuon 1570:n.

Uudenkarheasta kitarasta on vaikea sanoa juuri mitään luotettavuuden suhteen, joten tulenkin raportoimaan tuon korean ihmeen toiminnasta, kunhan se on ensin ikääntynyt tarpeeksi minun huomassani:)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)