Aihe: Hyvä overdrivepedaali
1 2 3 4
koponen
07.07.2010 00:30:43
Väsykäsi: Sullahan oli vahvarina Deluxe Reverb? Katteleppa kuule Youtubesta ProGuitarShopin videoita. Heidän tavoitteenaan on saada kamat kuulostamaan klipissä samalta kuin ne soundaisivat luonnossa.

Tavoitteet voi olla mitä vaan mutta ihme middle-doinkka on kaikissa niitten klipeissä. Pointtinin lienee, että kamat on kuitenkin loppupeleissä testattava itse ja omalla setillä, eikä se "paperilla" parhaalta vaikuttava pedaali monestikaan herätä niitä intohimoja mitä kunnon pedaalin pitäisi. Valitettavasti :)
I'm endorsed by Marshall
Väsykäsi
07.07.2010 00:38:44
koponen: Tavoitteet voi olla mitä vaan mutta ihme middle-doinkka on kaikissa niitten klipeissä. Pointtinin lienee, että kamat on kuitenkin loppupeleissä testattava itse ja omalla setillä, eikä se "paperilla" parhaalta vaikuttava pedaali monestikaan herätä niitä intohimoja mitä kunnon pedaalin pitäisi. Valitettavasti :)

No tottakai Youtuben pakkaus ja kompressointi vaikuttaa paljon, mutta kyllä ne klipit silti antaa ainakin mun mielestä ihan hyvän kuvan siitä miltä pedaali soundaa. Mutta tottahan toki todellisen kuvan saa vasta testaamalla ihan itse. =)
Miten käy Oivan lihapiirakoiden jos karhu piripäissään nakkelee vaseliinia pitkin gröööööölantia jaettikyrpae heiluem? -Räbbänä
koponen
07.07.2010 00:48:47
Väsykäsi: No tottakai Youtuben pakkaus ja kompressointi vaikuttaa paljon, mutta kyllä ne klipit silti antaa ainakin mun mielestä ihan hyvän kuvan siitä miltä pedaali soundaa. Mutta tottahan toki todellisen kuvan saa vasta testaamalla ihan itse. =)

Ja suuri osa siitä "soundista" on se miltä se pedaali tuntuu soittaa. Kamat soundaa ja tuntuu erilaiselta eri soittajien käsissä. Tämä on juuri niitä juttu ja mitä ei Youtubesta voi tsekata :)
I'm endorsed by Marshall
Väsykäsi
07.07.2010 00:55:46
koponen: Ja suuri osa siitä "soundista" on se miltä se pedaali tuntuu soittaa. Kamat soundaa ja tuntuu erilaiselta eri soittajien käsissä. Tämä on juuri niitä juttu ja mitä ei Youtubesta voi tsekata :)

No tämä kyllä. Jokaisen soittajan tatsihan on erilainen ja psykoakustiikka on kanssa suuri vaikuttaja. ;)
Miten käy Oivan lihapiirakoiden jos karhu piripäissään nakkelee vaseliinia pitkin gröööööölantia jaettikyrpae heiluem? -Räbbänä
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)