RekoS 14.03.2010 16:12:08 (muokattu 14.03.2010 16:12:59) | |
---|
|
Juicy 14.03.2010 16:13:56 (muokattu 14.03.2010 16:53:18) | |
---|
mamaze: Mutta eikös tuo ollut uusimman levyn nauhoituksista? Siinä ainakin on ihan huonot skittasaundit. :p vrt. http://www.youtube.com/watch?v=PVkAfCw6hto kauhea sirinäyläpää ja muutenkin tunkkainen ja epäselvähkö. Tuo mun lainaus oli Sivu Syyttömistä-levyn studiopäiväkirjasta. Eikä nuo uudenkaan levyn soundit nyt niin kamalat ole. Riippuu toki millä vehkeillä kuuntelee... E: Tarkoitan lähinnä tuota sirisevyyttä, kyllähän tuosta soundista puuttuu paljon bottnea sekä keskiääniä. Juicylle jallua juotetaan,
sairasauton paareilla kannetaan.
Ei Juicy-boyn maksa kauaa kestä,
Vaseliinia jaettukyrpae roloem. -Räbbänä |
RekoS 14.03.2010 16:37:36 | |
---|
No, oli miten oli, oon kuullut keikalla näiden saundit ja silloin vetävät Cobrilla ainakin. Ja saundit on hyvät. :) |
Kontiak 14.03.2010 16:40:14 | |
---|
Jucciz: Juu. Mut joskus on pakko vaahdota, ettei koko ajan tartte. Väärin. Sinun pitää vain päästä ulos tuosta loopista, jossa kaikki tekemäsi on mielestäsi oikein. Sitten voit hoksata senkin, että homma toimii esikuvien kautta. Heität vaan sen keski-ikäisten tanssittamisen lainalapuilla helvettiin ja teet metallilevyn, jota nämä nykymetallistit alkavat pitää esikuvanaan. |
Jucciz 14.03.2010 17:38:02 | |
---|
Kontiak: Väärin. Sinun pitää vain päästä ulos tuosta loopista, jossa kaikki tekemäsi on mielestäsi oikein. Sitten voit hoksata senkin, että homma toimii esikuvien kautta. Heität vaan sen keski-ikäisten tanssittamisen lainalapuilla helvettiin ja teet metallilevyn, jota nämä nykymetallistit alkavat pitää esikuvanaan. Tuossa on sikäli perää, että nykymetallistit tarvitsisivat kipeästi muitakin esikuvia kuin toiset nykymetallistit. Eihän sitä koskaan tiedä, millaisen kiekon väännän jossain vaiheessa. Mun nähdäkseni muuten keski-ikäisillä on keskimäärin aika hyvä musiikkimaku (jos ei Yön, Mamban ja Lauri Tähkän kuuntelua lasketa) verrattuna nuorisoon - varsinkin metallimusiikkia ihannoivaan nuorisoon. Mutta tuohon keikkailuun: me saadaan nykyään soittaa aika paljon hyviä biisejä keikoilla, mistä olen mielissäni. Mä tykkään itse kovasti esimerkiksi Juicesta, Epuista ja Kolmannesta naisesta ja noiden kaikkien biisejä tulee joka keikalla useitakin. :) |
RekoS 14.03.2010 18:47:31 | |
---|
Olisi kyllä erittäin kiva kuulla Juccizen tekemä metallibiisi. Skitta B-vireessä ja puhtaat vokalisoinnit kielletty. Otatko haasteen vastaan? :D |
touhis 14.03.2010 19:56:22 | |
---|
Nonni nyt riitti, tää foorumi menee nyt mulla boikottiin. Informatiivinen sisältö on nolla kun samat urpåt aiheesta riippumatta ninjaa ketjut yhä uudelleen omiin paskanjauhamisiin. Pitäkää tunkkinne. O_o |
Räkkipeli 14.03.2010 21:31:48 | |
---|
touhis: Nonni nyt riitti, tää foorumi menee nyt mulla boikottiin. Informatiivinen sisältö on nolla kun samat urpåt aiheesta riippumatta ninjaa ketjut yhä uudelleen omiin paskanjauhamisiin. Pitäkää tunkkinne. 2012 lähenee. M.net kaatuu siinä samassa, ja tämä on ensi-ilmiöitä. :) If you want to know what other people hear when they listen to music, listen to music you don't understand. -Guthrie Govan |
Ziggy Bubba 14.03.2010 22:31:23 | |
---|
Jucciz: Mun nähdäkseni muuten keski-ikäisillä on keskimäärin aika hyvä musiikkimaku (jos ei Yön, Mamban ja Lauri Tähkän kuuntelua lasketa) verrattuna nuorisoon - varsinkin metallimusiikkia ihannoivaan nuorisoon. Jaa, enpä nyt menisi keski-ikäisiä tossa kohtaa hirveesti kehumaan.. Sen verran hyvin tuntuu heille tuo vuosi vuodelta paskempi iskelmähuttu tippuvan, puhumattakaan kaiken maailman philcollinsseista sun muista AOR-hirvityksistä. Itekään en enää ihan teini-ikäinen ole, mutta kyllä vaikka Paramore putoaa selkeesti paremmin kuin Mattilan sisarukset. Olisi kyllä hauska kuulla sitä Juccizen metallia, joka siis muille olisi malliksi. Veikkaisin - näin ihan hatusta vedettynä arvauksena - että aika perinteistä vanhemman koulun hevanderia tulisi :) Jos ei se moderni alavire möyryäminen sulle tyylilajina putoa, niin sillä hyvä. Se on ihan saletisti tullut joka ikiselle m.nettiä edes satunnaisesti lukevalle selväksi. Kuten myös suhteesi 7-kielisiin, Jacksoneihin, ENGLeihin.... OT kamaks menee taas, mutta sehän on tän homman suola ;) |
StratoPablo 15.03.2010 01:01:46 | |
---|
|
Mr. Speed 15.03.2010 07:36:41 | |
---|
StratoPablo: Pakko nyt käyttää samaa topikkia niin ei tarvitse kokoajan uusia luoda. Eli mulla myös hakusessa putkivahvari, joka sais maksaa 500e ja tykkään soitella progemetallia eli suosituksia kaivataan. Oma ehdotus ois tämä: http://www.dv247.com/guitars/hughes … e-25th-tube-guitar-amp-combo--64011 ja muuten puhtaasti kotisoitteluun tulee vahvari. Tolla varmaan irtoaa oikein mukavasti, vielä varsinkin vähän boostaamalla. TUohon budjettiin käytettynä myös ENGL Thunder voisi mennä, mutta tietysti se jakaa hieman mielipiteet. Bug Erat jätä suosiolla pois, niistä et tule kuin surulliseksi :) Telecasterilla soittavissa ihmisissä täytyy olla jotain vikaa. |
Metal_Late 18.03.2010 12:32:25 | |
---|
Mr. Speed: Tolla varmaan irtoaa oikein mukavasti, vielä varsinkin vähän boostaamalla. TUohon budjettiin käytettynä myös ENGL Thunder voisi mennä, mutta tietysti se jakaa hieman mielipiteet. Bug Erat jätä suosiolla pois, niistä et tule kuin surulliseksi :) Itse olen ollut hyvinkin tyytyväinen omaani, varsinkin putkien vaihdon jälkeen :) |
Mr. Speed 18.03.2010 14:29:56 | |
---|
Metal_Late: Itse olen ollut hyvinkin tyytyväinen omaani, varsinkin putkien vaihdon jälkeen :) Et katsos tiedä paremmasta :) Telecasterilla soittavissa ihmisissä täytyy olla jotain vikaa. |
Jucciz 18.03.2010 15:09:27 | |
---|
Mr. Speed: Et katsos tiedä paremmasta :) Ei teistä kumpikaan taida tietää paremmasta. ;) |
Ambitus 18.03.2010 15:18:09 | |
---|
Jucciz: Ei teistä kumpikaan taida tietää paremmasta. ;) Ja sinäkö sitten tiedät? Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti? Ja mikset tulisi tänne soittamaan nopeasti?!?! |
Jucciz 18.03.2010 15:20:55 | |
---|
Ambitus: Ja sinäkö sitten tiedät? Juu kato. Ainakin omiks tarpeiks, vähän toistenkin. |
Mr. Speed 18.03.2010 15:26:25 | |
---|
Jucciz: Ei teistä kumpikaan taida tietää paremmasta. ;) En mä ainaskaan, vaikka monia oon kokeillu :o Mikäs vois olla parempi? Telecasterilla soittavissa ihmisissä täytyy olla jotain vikaa. |
Ambitus 18.03.2010 15:29:38 | |
---|
Jucciz: Mä tykkään itse kovasti esimerkiksi Juicesta, Epuista ja Kolmannesta naisesta... Puhuu mies, joka väittää tietävänsä hevivahvistimista... Jucciz: Juu kato. Ainakin omiks tarpeiks, vähän toistenkin. Ei Jukkis ei. Sä et tiedä. Esität vaan oman mielipiteesi faktana. Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti? Ja mikset tulisi tänne soittamaan nopeasti?!?! |
Esp 18.03.2010 15:36:52 | |
---|
Tällaiseen riitaan on olemassa vain yksi ratkaisu! Soolotaistelu! Kaksi miestä astuu areenalle ja vain yksi kävelee pois! Kai tiedätte mitä tehdä... Täh?!? |
Jucciz 18.03.2010 15:37:50 | |
---|
Ambitus: Puhuu mies, joka väittää tietävänsä hevivahvistimista... Aika jännä homma, että nuo asiat sulkisivat toisensa loogisesti pois. Ei Jukkis ei. Sä et tiedä. Esität vaan oman mielipiteesi faktana. Listaa toki kaikki muutkin asiat, joita mä en tiedä, niin saadaan parempi kokonaiskuva. |