Vetehinen 16.11.2009 08:27:22 (muokattu 16.11.2009 08:28:00) | |
---|
Antti1: Mä en nyt havaitse logiikkaa tässä sun ajatuksessa, ellei tavoitteena ole keskiäänetön öykkämöykkä. Vähemmän keskiääntä + vähemmän keskiääntä = hyvä? En hakenutkaan mitään logiikkaa. Ei se saundi täältä nettikirjoittelusta löydy. Scooppaus ei ole tasainen leikkaus. shouting at an empty boat |
Antti1 16.11.2009 08:33:26 (muokattu 16.11.2009 08:34:03) | |
---|
beliel: Scooppaus ei ole tasainen leikkaus. Oh really? :) Mun mielestä noi kaksi ei ole yhdessä hyvän kuuloinen yhdistelmä, siis V60 ja Powerball, toki parempi kuin monet halpikset. Ehken vaan ymmärrä modernia junttaussoundia ja ihan hyvä niin. Btw. Rivera K412T G12K-100 & V30 elementein tähänastisista kokeiluistani ehdottomasti paras kaappi Powerballin kanssa. Hyvänä kakkosena tulee Orange PPC412 V30-tötteröillä, joskin siinä on kontrollia bassoissa huomattavasti ensimmäistä vähemmän. Ilmeisesti rakenteellisten erikoisuuksien vuoksi Orange on huomattavasti monia peruspönttöjä "pörisevämpi" soundiltaan, joku voisi kutsua sitä termillä rouhea: http://simopp.wippiespace.com/random/orange412/ Oh my goodness. What am I gonna do in a submarine? |
Vetehinen 16.11.2009 08:47:21 (muokattu 16.11.2009 09:15:36) | |
---|
Antti1: Btw. Rivera K412T G12K-100 & V30 elementein tähänastisista kokeiluistani ehdottomasti paras kaappi Powerballin kanssa. Hyvänä kakkosena tulee Orange PPC412 V30-tötteröillä, joskin siinä on kontrollia bassoissa huomattavasti ensimmäistä vähemmän. Ilmeisesti rakenteellisten erikoisuuksien vuoksi Orange on huomattavasti monia peruspönttöjä "pörisevämpi" soundiltaan, joku voisi kutsua sitä termillä rouhea: http://simopp.wippiespace.com/random/orange412/ Kiitokset suosituksista. Onneksi mulla ei ole kiire uudistaa kaappiani, tavoitteena saada toimiva kaveri Powerballille kesän keikoille. Ehdin ajan kanssa testailla ja etsiskellä. Edit: onpa todellakin erikoinen rakenne tuossa Orangessa. shouting at an empty boat |
HeavyMachinery 16.11.2009 12:45:41 | |
---|
nakedzen: Itse en ole huomannut kyseisiä ominaisuuksia muualla kuin netissä. Kahden kitaristin bändissä tuolla vetelen ja vielä niillä kirotuilla T75-elementeillä ja hyvin tuuttaa läpi. Tosin mulla on kaikki botne-napit off asennossa, middlet korkealla ja bassot sekä gainit alhaalla lo-lead -kanavalla. Mutta tuonhan nyt sanoo jo maalaisjärkikin. Suunnilleen samat asetukset kuin mulla oli Framuksen Cobrassakin. Oletko soittanut InVaderia ja Jumppista vierekkeäin :D Se on "scoopattu" mutta ei niinkään sellainen perteinen hymykuoppa vaan siitä on poissa sitä keskialueen läsnä olevuus. Vaikea selittää. Junttauksessa se tulee läpi mutta seilla eroittely kyky sitää uupuu. Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys" |
nakedzen 16.11.2009 13:43:10 | |
---|
HeavyMachinery: Oletko soittanut InVaderia ja Jumppista vierekkeäin :D En, mutta Diezelin VH4 oli edellisellä kitaristilla ja ne toimivat loistavasti keskenään. Kumpikin kuuli itsenä. Varmaan haet enemmän sitä että se keskialue on tosi pehmeä ja kompressoitunut toisin kuin esim. vaikka 5150? |
terolt 17.11.2009 12:44:05 | |
---|
Ostin Kochin Powertone kakkosen, ja olen äärimmäisen tyytyväinen. Soundit olivat juuri sellaisia mitä etsin. Suosittelen. -T Kaikki mikä ei tapa, sattuu aivan saatanasti. |
Vetehinen 17.11.2009 12:53:42 | |
---|
terolt: Ostin Kochin Powertone kakkosen, ja olen äärimmäisen tyytyväinen. Soundit olivat juuri sellaisia mitä etsin. Suosittelen. -T Paljolla irtosi? shouting at an empty boat |
terolt 17.11.2009 13:08:26 | |
---|
beliel: Paljolla irtosi? Uusilla lampuilla 1,2K Kaikki mikä ei tapa, sattuu aivan saatanasti. |
Antroid 17.11.2009 16:54:46 | |
---|
terolt: Ostin Kochin Powertone kakkosen, ja olen äärimmäisen tyytyväinen. Soundit olivat juuri sellaisia mitä etsin. Suosittelen. -T Äänittelepäs vähän klippejä tosta jos mahdollista. Pitänee joskus ostaa tollanen kokeiltavaksi torilta. |
terolt 17.11.2009 17:37:46 | |
---|
Heti kun joutaa!! Kaikki mikä ei tapa, sattuu aivan saatanasti. |