Aihe: Uuden kitaran hinta, ja mukana tullut laatu.
1 2 3 4 5 6
Tande
24.10.2009 22:09:30
blithe6x: Niin, mutta hernekeitto esimerkissä me molemmat tiedämme jo kyseisen tuotteen, ja vaihtoehdot.

Olen sen verran aloittelija kitarakamoissa että minulla ei ole mitään mihin verrata, toisin sanoen, en tiedä mikä on hyvä vahvari verrattuna tuohon Fenderiin, ja että onko tuo Fenderi hyvä.

Nimim. Ainoastaan elämässäni soittanu Roland microcubella, Spider 2 75W:llä, ja tällä Fenderillä.

Kuuntelepa jotain omistamaasi levyä. 99 prosenttia levyjen kitararaidoista on soitettu putkivahvistimilla.

Saanen kysyä, paljon sinulla on ikää mittarissa?
pietari-poika
24.10.2009 22:11:31
Minä kyllä kannatan niitä (puolitettavia) passiivihumppareita edelleen. Metallit onnistuu mutta niin onnistuu kliinitkin. Vaikka sitä kuinka vannoisi että "mähän soita loppuelämäni säröillä" niin kyllä se muuttuu...
Miikathebest
24.10.2009 22:13:56

blithe6x: Hernekeitto on hyvää, vahvistimeni on kuin täysin mauton hernekeitto, tiedä sitten onko hyvää vai ei.
Entä kun laitat sen Grungepedaalin siihen eteen? Onko sitten kuin hernari sinapilla ja sipulilla?

Aina saa ehdottaa, mutta enpä nyt sitten oikein tiedä käytännöstä :P

Jos ostan sitten tuon SL3MG:n, niin minun pitäisi luultavasti alkaa säästämään nuppiin ja kaappiin? Vai johonkin putkikomboon?

Onkohan tuo Grunge + EMG setti hieman yliampuvaa särön suhteen? Jääkö minulle sitten ylimääräinen grunge pyörimään nurkkiin?

Ei paljoa yliampuvampi kuin nytkään. Jos vahvarista ei lähde nykyisellä kitaralla siedettävää säröä, niin ei siitä lähde aktiivimikkienkään kanssa.
Liikaa säröä!
Tande
24.10.2009 22:14:11
pietari-poika: Minä kyllä kannatan niitä (puolitettavia) passiivihumppareita edelleen. Metallit onnistuu mutta niin onnistuu kliinitkin. Vaikka sitä kuinka vannoisi että "mähän soita loppuelämäni säröillä" niin kyllä se muuttuu...