Aihe: Kitarakaappi, joka osaa käsitellä isoa alapäätä ja botnea?
1 2 3 4
Humanoid
08.06.2009 21:32:11 (muokattu 08.06.2009 21:32:38)
bonecrusher: Miulla eräs tuttava tilasi Italiasta Vaderin kaapin. Siellä taitaa olla "lähin" maahantuoja ja saa maksaa eypoilla.

Vaderin kaappeja ei saa tällä hetkellä muualta kuin USA:sta ja Kanadasta.
Sami / Ääniportti
junnnu
08.06.2009 21:39:26 (muokattu 08.06.2009 21:40:17)
bonecrusher: Miulla eräs tuttava tilasi Italiasta Vaderin kaapin. Siellä taitaa olla "lähin" maahantuoja ja saa maksaa eypoilla.

Eipä taida olla enää jos Clandestine liikettä tarkoitat. Kyselin joltain M.netin vader-omistajalta (hayland?)ja sanoi tuolta tilanneensa, vaan ei taida myydä enää.

E. hidas
Have ö miehekäs day!
Räkkipeli
08.06.2009 22:23:17
Mietin muuten tossa VHT:n tapausta. Musamaailmassa joutuu maksamaan 1150 euroa.
Musapörssistä näyttäs irtoavan tonnilla.
Saisko jostain ulkomailta halvemmalla tilattua?
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
Mr. Speed
08.06.2009 22:29:21
Räkkipeli: Mietin muuten tossa VHT:n tapausta. Musamaailmassa joutuu maksamaan 1150 euroa.
Musapörssistä näyttäs irtoavan tonnilla.
Saisko jostain ulkomailta halvemmalla tilattua?

VHT Fatbottom on oikean nupin kanssa aivan loistava kaappi! Tosin, se ei toimi kaikkien nuppien kanssa, ja se soundaa "erikoiselta" muihin kaappeihin verrattuna. Oma kokemus on Marsun 1960, Krank V30:sillä, Krank Krankenstein, halpis Behku, Framus 212(V30), Mesan Recto, ja sitten tuo Läski.
Telecaster ja Flying V ovat rumia kitaroita.
Räkkipeli
08.06.2009 22:35:40
Mr. Speed: VHT Fatbottom on oikean nupin kanssa aivan loistava kaappi! Tosin, se ei toimi kaikkien nuppien kanssa, ja se soundaa "erikoiselta" muihin kaappeihin verrattuna. Oma kokemus on Marsun 1960, Krank V30:sillä, Krank Krankenstein, halpis Behku, Framus 212(V30), Mesan Recto, ja sitten tuo Läski.

Niin. Se kun pitäis päästä vaan testaamaan sitä. Oon kuullu samaa että ei kaikkien nuppien kanssa saundaa ihan parhaimmalta. Osaatko sanoa että mitä tällaset nupit on jotka ei sovi siihen?
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
Mr. Speed
08.06.2009 22:41:47
Räkkipeli: Niin. Se kun pitäis päästä vaan testaamaan sitä. Oon kuullu samaa että ei kaikkien nuppien kanssa saundaa ihan parhaimmalta. Osaatko sanoa että mitä tällaset nupit on jotka ei sovi siihen?

Aika pitkälti mieltymyksistä kiinni. Ultra Lead ja Diezel Herbert toimivat tuon kaapin kanssa. Se on edestä ladattu, joten soundi on tiukempi, eikä sellanen överibassoinen niinkuin isoissa kaapeissa. Fyysisiltä mitoiltaanhan tuo on tasan perus-Marsun kokoinen. Törkeän tanakka se on, ja potkii kyllä, ja erottelee! Jotenkin voisin kuvitella ettei tuo toimi jonkun ampiaispesä Powerballin, tai jonkun JCM:n kanssa,mutten voi varmaksi sanoa.
Telecaster ja Flying V ovat rumia kitaroita.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)