Aihe: Sähkökitaran soiton aloittaminen.
1 2 3 4
Ziggy Bubba
26.12.2008 11:13:18 (muokattu 26.12.2008 11:14:56)

kävin tossa f musiikissa jonki aikaa sitte vähä testailemas kaikkee mahollist sit kätee sattu tollane yamaha pacifica vai mikä se ny oli nii tuntu tosi kovalt hommalt. myyjä sano et sil soittaa kaikkee mahollist ja et on tosi laadukas ekaks kitaraks. ja hinta laatu suhteeltaan tosi halpa. onks tääl kenelläkää kokemust noist kitaroist ku sellane ois nyt niinku muutamas mun luokse

No tuohan on todella passeli kitara, vaikka olisi vähän pidemmälläkin soittohommissa. Soundipuolelta lähtee heleää puhdasta ja toisaalta myös tukevaa hevijunttaa.. Jos kitara tuntui vielä hyvältä handuun, niin anna mennä vaan.

E: Tuollahan mä olin näköjään samassa ketjussa Pacificaa jo kehunut - no.. mitäs tuosta :)
Uutta musaa mun Crookmachine -projektilta
disapointed
26.12.2008 11:42:22
täällä on nyt uusi onnellinen sähkökitaran omistaja hänellä on yamaha pacifica ja roland microcube hän ei osaa soittaa juuri yhtään mutta kohta osaa! se on minä!
Ziggy Bubba
26.12.2008 11:47:14

täällä on nyt uusi onnellinen sähkökitaran omistaja hänellä on yamaha pacifica ja roland microcube hän ei osaa soittaa juuri yhtään mutta kohta osaa! se on minä!

Onneksi olkoon, noilla kyllä pääsee varmasti hyvin vauhtiin. Eikun mukavia soittohetkiä.
Uutta musaa mun Crookmachine -projektilta
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)