Aihe: Onko sähkökitaran ulkonäkö pelote muille mieheille?
1 2 3 4
Terry Pantheras
30.09.2008 12:53:37
Naiset ei varmaan arvostaisi sitä jos heitä hipelöitäessä ilmeet olis samanlaisia kuin jotain blues-sooloja soitellessa... :D

Tai kuin Steve Vailla...
Kerro ihmeessä lisää!
Mikaelo
30.09.2008 13:09:43

Tai kuin Steve Vailla...

Joku vois tykätäkin...http://content.answers.com/main/con … n/thumb/3/31/200px-Guitartongue.jpg
Sä oot pelottavan näkönen - Rocco Longfella ,Romantikkoitkijät #41
HC-Audio
30.09.2008 13:11:51

En tiedä mistä johtuu (on uutta mullekin), mutta niaset tuntuvat olevan sulaa vahaa kiiltävän mustan puoliakustisen Gretschin edessä! Kokoajan satelee ylistystä kitaralle!
Käytiin kattoon Troija ja just ku posset tuli ulos hevosesta, takaa kuuluu naisääni: "Mää arvasin". Kalamies #18 >-)))>
black-dog
30.09.2008 13:20:30
itelle ne kitarat ostetaan. mutta kyllähän on uskottavampaa soittaa hienolla skitalla. ja joskus kitaramallin yhteys musiikkiin olisi ihan jees. miettikää nyt jos john lee hooker olis soittanu jackson rr:llä boom boom boomia.
Watch my back sano kyttyräselkä
Guildfinger
30.09.2008 15:48:19
Minun naiseni katselee kitaroita. Tele on tuhkamunille, ja SG:n se ostaisi jos soittaisi. Mun mielestä skebojen ulkomusiikillinen pointti on, että ne ovat osa stailia. Niihin voi myös pukeutua, osa SHÖWYTÄ! Kelatkaa Brian Setzeriä ilman Gretschiä tai Angusta ilman SG:tä. Vain suomalainen mies soittaa mattamustalla ESP:llä hevipaita päällä, ja on juntti! Naiset ei varmaan katso kitaroita tietoisesti, mutta elämys syntyy kokonaisuudesta; musa, soittaja, kledjut, skeba, styrkkarit, meininki...
powerfly
30.09.2008 16:00:39
Vain suomalainen mies soittaa mattamustalla ESP:llä hevipaita päällä, ja on juntti!

Ja James Hetfield.
Ronkeli ei saa rinkeliä
trih
30.09.2008 16:20:32 (muokattu 30.09.2008 16:20:58)
Mä en kyllä ymmärrä tän säikeen aihetta. Täytyypä vähän pohtia...
Just.
Icy-Sun
30.09.2008 16:51:51
Minun naiseni katselee kitaroita.

Samma här. Pitää minun Les Pauliani kauniina instrumenttina, mutta myös niitä epin specialeja tyylikkäinä pitää myös useita hevisuunnikkaita. Eli sanoisinko kaikkiruokainen.

Mun mielestä skebojen ulkomusiikillinen pointti on, että ne ovat osa stailia. Niihin voi myös pukeutua, osa SHÖWYTÄ!Naiset ei varmaan katso kitaroita tietoisesti, mutta elämys syntyy kokonaisuudesta; musa, soittaja, kledjut, skeba, styrkkarit, meininki...

Yhdyn tähän täysin.
Twilight Zone - Hard Rockia Oulusta
aoi
30.09.2008 20:16:10
En tiedä mistä johtuu (on uutta mullekin), mutta niaset tuntuvat olevan sulaa vahaa kiiltävän mustan puoliakustisen Gretschin edessä! Kokoajan satelee ylistystä kitaralle!

Miun mustaa kiiltävää esp-ltd:tä kaikki kehuu hienoksi, etenkin naispuoliset ihmiset.
"Muuta en tuosta sun kitarasta juuri ymmärrä, mutta se on kyllä tosi hieno...!"
Mie kiillotankin sitä joka päivä, että se kiiltelisi, lähinnä kun itse pidän kiiltävistä jutuista kuin harakka. Tai mihin sitä nyt yleensä verrataan.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)