koponen 17.11.2008 21:15:53 (muokattu 17.11.2008 21:24:43) | |
---|
I'm endorsed by Marshall |
M4ss3 m/ 17.11.2008 21:58:17 | |
---|
Slipknot! Telecasterit on hienoja, mutta huonoja soittaa. |
Satu ja Tuija 17.11.2008 22:02:52 | |
---|
Mun vahvistimet on menny aina sillain kivasti särölle ihan ittekseenkin, minkä takia en oo tarvinnu yleensä säröpetaalia. Fuzzit ja treble boosterit oma lukunsa. |
koponen 17.11.2008 22:23:45 (muokattu 17.11.2008 22:24:28) | |
---|
Mun vahvistimet on menny aina sillain kivasti särölle ihan ittekseenkin, minkä takia en oo tarvinnu yleensä säröpetaalia. Fuzzit ja treble boosterit oma lukunsa. Kaikki säristimet ja purkit on oma lukunsa ja niitä ihan pelkän luovuuden ylläpitämiseksi syytä haalia ja testailla jatkuvasti. Omaan pedaalilautaan olen kuitenkin laittanut 5:n särön/od:n limitin. Hyvät säröt lähtee omista styrkkareista ilman purkkeja ja lupaankin vetää ilman mitään rasioita heti seuraavalla wembley stadion tai sitä isommalla keikalla. I'm endorsed by Marshall |
Satu ja Tuija 17.11.2008 22:27:19 | |
---|
Kaikki säristimet ja purkit on oma lukunsa ja niitä ihan pelkän luovuuden ylläpitämiseksi syytä haalia ja testailla jatkuvasti. Omaan pedaalilautaan olen kuitenkin laittanut 5:n särön/od:n limitin. Hyvät säröt lähtee omista styrkkareista ilman purkkeja ja lupaankin vetää ilman mitään rasioita heti seuraavalla wembley stadion tai sitä isommalla keikalla. No ei hätiä, patterimarsuthan säröytyy jo olohuonevolyymeillakin jos vaan kotonas soittelet. ;) |
T-Stag 18.11.2008 08:35:05 | |
---|
Eikö täällä kukaan ole innostunut MI Audion Tube Zone -pedaalista? Mielestäni äärimmäisen monipuolinen pedaalia aina Keef-saundista rankkaan mättöön, joskin toimii parhaiten kun haetaan putkivahvistimelle ominaisia saundeja... |
Janne19691 18.11.2008 08:43:33 | |
---|
Mun vahvistimet on menny aina sillain kivasti särölle ihan ittekseenkin, minkä takia en oo tarvinnu yleensä säröpetaalia. Fuzzit ja treble boosterit oma lukunsa. Ja kengät saanoo kookookoo! Pärkkils, pitääkö mun ostaa toi sun Roosteri kun se oli kuitenkin aika hyvä. Rule #1: There are no rules. |
koponen 18.11.2008 10:06:23 | |
---|
Eikö täällä kukaan ole innostunut MI Audion Tube Zone -pedaalista? Mielestäni äärimmäisen monipuolinen pedaalia aina Keef-saundista rankkaan mättöön, joskin toimii parhaiten kun haetaan putkivahvistimelle ominaisia saundeja... Monipiolinen ehkä, mutta imo se pedaali kuullostaa jotenkin liian ahdetulta. Se ei hengitä yhtään muitten kamojen kanssa. I'm endorsed by Marshall |
Satu ja Tuija 18.11.2008 10:07:49 | |
---|
Ja kengät saanoo kookookoo! Pärkkils, pitääkö mun ostaa toi sun Roosteri kun se oli kuitenkin aika hyvä. Niin, kyllähän se vähän kysymysmerkkinä leijuu, että kandeeko sitä edes myydä, kun ei vielä ole selvää että mitä vahvistimia taloon tulee ja kuinka se niitten kanssa toimisi. ;/ |
baba o riley 18.11.2008 13:30:07 | |
---|
Electro harmonix Hot Tubes 70-luvulta HUOM ei reissueta, ihan eri pedaali, vain nimi on sama. Vanhassa Hot tubessa älyttömän rouhee overdrivesimulointi joka ulottuu pikkurososta fuzzmaisuuteen. Niitä liikkuu silloin tällöin, testaa ihmeessä. Ei ole jokapojan pedalboardissa, oma ainakin saanut paljon hyvää feedbäckiä. Erittäin 60's loppupäätä hyvällä tavalla. |
kingnothing 18.11.2008 16:29:33 | |
---|
Niin mitenkäs, onko tuosta Bossin HM-3 kokemuksia, ilmeisesti legendaarisen HM-2 seuraaja? Onko mitään toivoa saada samantyyppistä ääriröpöä? http://www.myspace.com/totaldevastationband tuostapa hyvöä HM-2 pörinää asiasta innostuneille! komean kuuloista aijai. Don't fall asleep or we'll mutilate your genitals... |
Wahi 18.11.2008 18:31:15 | |
---|
Shine on you crazy diamond |
espguitarshredder 05.12.2008 15:07:50 | |
---|
hankin electro harmonixin tob boostin ja bossin metalcoren everyone needs metal! |
Dropped C 05.12.2008 15:11:10 (muokattu 05.12.2008 15:14:15) | |
---|
Niin mitenkäs, onko tuosta Bossin HM-3 kokemuksia, ilmeisesti legendaarisen HM-2 seuraaja? Onko mitään toivoa saada samantyyppistä ääriröpöä? http://www.myspace.com/totaldevastationband tuostapa hyvöä HM-2 pörinää asiasta innostuneille! komean kuuloista aijai. Kyllä! Haluaa myös HM-Kakosen.... Myykää, myykää, minä ostan. Tosin en sitten tiiä että toimiiko himassa. No soittelen vaikka sitten yksin reeniksellä vaikka kaverin JCM-900:sen ja Silver Jubileen läpi ja nautiskelen. Oli kyllä hyvät soundit tuolla bändillä. Asialliset wanhan liiton dödöpörinät. |
Zakk 05.12.2008 15:22:38 | |
---|
Suosittelen kokeilemaan Visual soundsin Jekyll & Hydea, itse juuri hankin sellaisen ja täytyy sanoa että on kyllä taipuisa vehje, missä pikku säröstä kunnon sirkkeliin saa aikaseksi. Hinta ei tietty halvimmasta päästä, mutta tuleehan siinä 2 pedaalia yhessä paketissa. |
dropD 05.12.2008 15:36:53 | |
---|
Kyllä! Haluaa myös HM-Kakosen.... Myykää, myykää, minä ostan. Tosin en sitten tiiä että toimiiko himassa. No soittelen vaikka sitten yksin reeniksellä vaikka kaverin JCM-900:sen ja Silver Jubileen läpi ja nautiskelen. Oli kyllä hyvät soundit tuolla bändillä. Asialliset wanhan liiton dödöpörinät. samainen kielisoitinkokoonpano löytyy myös tuolta http://www.myspace.com/kaihorofinland Siinä saa hooämmät kyytiä. Ihan ässää... myy mulle Bossin HM-2 |
Lemmy_Kilmister 06.12.2008 23:36:13 | |
---|
Eikös tuosta mxr gt-od pedaalista lähde tosi lamb of godmaiset soundit? |
koponen 07.12.2008 00:02:45 | |
---|
I'm endorsed by Marshall |
Detox 07.12.2008 18:21:57 | |
---|
Eikös tuosta mxr gt-od pedaalista lähde tosi lamb of godmaiset soundit? Eipä taida, LoG:in Mark Morton käyttää/käytti sitä joskus soolo boosterina, mutta saundi lähtee Mesan Mark IV vahvistimesta. Mesa 4 Life!
Check this Shit out!!! |
Dropped C 07.12.2008 18:24:34 | |
---|
http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=281477 Toi on liian kallis... Pitänee sitten tilata eGay:stä, jahka jaksaa.... Sillon riittänee ~60 rahaa, kun oon noita kattellu. Ja emmä sillä spedulla oikeesti mitään tee, basisti kun oon. Mut on GAS kuitenkin, niin hienon kuulosta on kaikki näytteet ollu. |